GuidZP400 |
f8c846ad-b428-4987-93c3-bdadd80dd2f4
|
Biuletyn |
761608-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
|
Regon |
97789300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. H. Kamieńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 254 375
|
Zamawiajacy fax |
713 270 425
|
Zamawiajacy email |
zp@wssk.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ul. H. Kamienskiego 73a, 51-124 Wrocław Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Budynek nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wkładów do wstrzykiwaczy
|
Numer referencyjny |
Szp/FZ-66/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkładów do wstrzykiwaczy kontrastu do magazynu Apteki Szpitalnej Zamawiającego.
2. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa formularz asortymentowo – cenowy nr 1.1 stanowiący załącznik do formularza ofertowego.
3. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji Informacja: w przypadku wskazania przez
Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem
internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych
baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, których
autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. 2) oświadczenie
dotyczące przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. OFERTA WSPÓLNA: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia,
w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy
ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Partnerów; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a
ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 2. DOKUMENTY
SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający
okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1),
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Dokumenty lub
oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Oferta
musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełnione formularze asortymentowo – cenowe odpowiednio do wybranych
części zamówienia, stanowiące załącznik nr 1.1 do 1.2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a
ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 niniejszego
rozdziału (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, po upływie roku trwania umowy na uargumentowany wniosek Wykonawcy,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu w wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne po upływie roku trwania umowy na uargumentowany wniosek Wykonawcy,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5) zmiany parametrów asortymentu określonego w danym pakiecie, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach techniczno - użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny ofertowej,
6) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
7) zmiany organizacyjnej Wykonawcy,
8) nie zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy, w przypadku braku pacjentów dla których zamówiony został produkt, Zamawiający może przedłużyć umowę na okres do 6 miesięcy.
2. Wykonawca winien wystąpić z wnioskiem dotyczącym zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2), 3) i 4) niniejszego paragrafu w terminie nie 30 dni od dnia obowiązywania tych przepisów.
3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o wartość wzrostu całkowitego kosztu wynagrodzenia Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł,
że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i
adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków
płatności. 2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3. Za wykazanie, że zastrzeżone
informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących
warunków: 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny
posiadający wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów
nie są one powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo
dostępne dla takich osób, 2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto, przy
zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności poprzez wskazanie
konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się
wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru
formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym
dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej,
a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 2. Jeżeli zastrzeżone przez
Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów
ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia
tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W
przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający
ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie
informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|