GuidZP400 |
ac071896-df9b-4e07-a75c-c8c51aef48b4
|
Biuletyn |
761500-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
16720000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
https://pb.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https:/pb.ezamawiajacy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https:/pb.ezamawiajacy.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
do wyboru Wykonawcy: w formie pismenj na adres: Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15 -333 Białystok lub w formie elektronicznej na Paltformie Zakupowej pod adresem: https: /pb.ezamawiajacy.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Politechniki Białostockiej” K-DZP.262.143.2020
|
Numer referencyjny |
K-DZP.262.143.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby
Politechniki Białostockiej– wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i
obejmuje: a) dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) instalację i
uruchomienie sprzętu (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej), c) udzielenie
gwarancji na dostarczony sprzęt, d) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników,
dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane w Specyfikacji technicznej), e) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (jeśli było
wymagane w Specyfikacji technicznej).
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokładny opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej – Zał. Nr 2 do SIWZ; opis nie może zawierać sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”; z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje wykonawca.
Uwaga:
W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej oświadczenie
i dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.2 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według
załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ) Uwaga: Oświadczenie lub oświadczenie
wraz z dowodami o których wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3
dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której
mowa art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i
oświadczeń) w formie elektronicznej powyższy dokument należy przesłać za
pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja”
lub przy pomocy poczty elektronicznej. W przypadku składania jednej oferty przez dwa
lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami
określonymi w pkt 11 SIWZ; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 3) w odniesieniu do
oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; 4) w odniesieniu do
oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi
udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli
zostały określone w SIWZ); 5) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), zobowiązany jest
złożyć oddzielnie oświadczenia, o których mowa w pkt 7 ppkt 1); 6) wszelka
korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako
reprezentant pozostałych. Pozostałe dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony Formularz
ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SIWZ) 2. pełnomocnictwo – w
przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została
złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie
z art. 23 ustawy. W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw.
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za
pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
określone w par. 13 Wzoru umowy (Zał. Nr 6 do SIWZ) 1. Na podstawie art. 144 ust. 1
ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w
stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących:
1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów
zaoferowanego sprzętu 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w
następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z
powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie
można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie
Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny
sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia);
c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian
przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji
umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez
Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być
inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z
powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a
jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada
drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5.
Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1. Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup komputera przenośnego – 2 szt.:
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2. Tablet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup tableta 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3. Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup komputera przenośnego 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4.: Komputer stacjonarny AIO – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup komputera stacjonarnego AIO – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5. Monitor ekranowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup monitora ekranowego – 2 szt.
|
| |