Dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim w 2021 roku.

Data publikacji 2020-12-03
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 742035-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158100009, 151000009, 155000003, 153000001, 152200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim w 2021 roku. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, w opakowaniach jednostkowych opisanych w poszczególnych wykazach (załączniki nr 1-6 SIWZ). Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d375d52-e71a-4d62-a644-0e51f0215e57
Biuletyn 742035-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu
Regon 12003504300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czecha
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 841 17 81
Zamawiajacy fax 33 841 17 81 wew. 25
Zamawiajacy email ddp.oswiecim@vp.pl
Adres strony url www.ddposwiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia TAK
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.malopolska.pl/ddposwiecim,m,106659,zamowienia.html
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna zostać złożona w Dziennym Domu Pomocy w Oświęcimiu, ul. Czecha 8, pok. 2 (sekretariat) nie później niż do dnia 14.12.2020 r. do godziny 10,00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu, ul. Czecha 8, pokój nr. 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim w 2021 roku.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może być udzielone temu samemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim w 2021 roku. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, w opakowaniach jednostkowych opisanych w poszczególnych wykazach (załączniki nr 1-6 SIWZ). Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia okreśłonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia okreśłonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia okreśłonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, wskazanych poniżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, w przypadku gdy żądany dokument nie jest dostępny na stronie internetowej bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym celu Wykonawca winien wskazać w swojej ofercie adres strony internetowej (o ile jest inny niż wskazany niżej), pod którym Zamawiający odszuka Wykonawcę (przedsiębiorcę) w Krajowym rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonymi w systemie informatycznym wykorzystując wyszukiwarkę dostępną na właściwych stronach internetowych (odpowiednio: KRS: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:Ib=t, CEIDG:https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca, który złożył ofertę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zmówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiana wynagrodzenia lub terminu wykonania umowy z powodu okoliczności siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, b) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, c) zmiana (zmniejszenie) cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr .... do umowy w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznych, prawnych, sytuacji rynkowej lub innych skutkujących możliwością zmniejszenia tych cen. 2. Zmiany umowy w zakresie terminu wykonania: Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. Zmiany umowy w pozostałym zakresie: a) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, powodujących zmianę istotnych postanowień umowy w tym min. terminu lub wynagrodzenia, b) wprowadzenia lub zmiana podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy dostaw. Zmiany powyższe nie mogą skutkować zmianą wartości umowy. 4. Wszystkie postanowienia niniejszej umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej a ich wprowadzenie nastąpi na drodze obustronnie zawartego aneksu do umowy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w niniejszej umowie, które nie wymagają sporządzenia aneksu.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Mają one na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie zamówienia. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim w 2021 r. zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Mają one na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie zamówienia. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32- 600 Oświęcim w 2021 r. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału i jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Mają one na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie zamówienia. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału i jaj do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32- 600 Oświęcim w 2021 r. zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców świeżych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Mają one na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie zamówienia. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców świeżych do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32- 600 Oświęcim w 2021 r. zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa różnych produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Mają one na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie zamówienia. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu
Zalacznik krotki opis Dostawa różnych produktów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32- 600 Oświęcim w 2021 r. zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Mają one na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych oraz użytkowych. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie zamówienia. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek do Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8, 32- 600 Oświęcim w 2020 r. zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Możliwość wystawienia zbiorczej faktury za okres 2 tygodni
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)