Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie

Data publikacji 2020-12-03
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Kępno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761251-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11.12.2017r, w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r, poz. 2355 z późn.zm.) i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r, w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 717) oraz odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji, rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych z dnia 12 marca 2019r, (Dz.U. z 2019r,poz. 547 ) .Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r, o odpadach (tj. Dz.U. z 2020r, poz. 797 z późn.zm.)Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r, -Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2020r, poz. 110 z późn.zm.)
2. Wykonawca musi posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi . Certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przez cały okres trwania umowy.
3. Szacunkowe ilości tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia w podziale na rodzaje:
Lp. Rodzaje tablicy rejestracyjnej Ilość (szt)
1 Tablica samochodowa jednorzędowa i dwurzędowa 40.000
2 Tablica motocyklowa 2.500
3 Tablica motorowerowa 1.000
4 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona 200
Razem 43.700
4. Dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą i zamawiającym na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego . Wykonawca ponosi koszty dostawy tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do złomowania. Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około 43700 szt.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych. Wykonawca może udzielić okresu dłuższego niż okres wymagany. Okres gwarancji ponad okres wymagany podlega punktacji zgodnie z określonymi kryteriami oceny ofert.
7. Tablice będą dostarczane przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w terminach :
a)w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
b)w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami (nie więcej niż 50 kompletów tablic) – w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych kategorii tablic rejestracyjnych może ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bc22412-749a-40b9-94f0-939972643fc0
Biuletyn 761251-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 25085772900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kępno
Zamawiajacy kod pocztowy 63-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 782 89 00
Zamawiajacy fax 62 782 89 01
Zamawiajacy email sekretariat@powiatkepno.pl
Adres strony url www.powiatkepno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiatkepno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiatkepno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
Numer referencyjny AB.272.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11.12.2017r, w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r, poz. 2355 z późn.zm.) i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r, w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 717) oraz odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji, rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych z dnia 12 marca 2019r, (Dz.U. z 2019r,poz. 547 ) .Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r, o odpadach (tj. Dz.U. z 2020r, poz. 797 z późn.zm.)Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r, -Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2020r, poz. 110 z późn.zm.) 2. Wykonawca musi posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi . Certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przez cały okres trwania umowy. 3. Szacunkowe ilości tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia w podziale na rodzaje: Lp. Rodzaje tablicy rejestracyjnej Ilość (szt) 1 Tablica samochodowa jednorzędowa i dwurzędowa 40.000 2 Tablica motocyklowa 2.500 3 Tablica motorowerowa 1.000 4 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona 200 Razem 43.700 4. Dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą i zamawiającym na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego . Wykonawca ponosi koszty dostawy tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do złomowania. Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około 43700 szt. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych. Wykonawca może udzielić okresu dłuższego niż okres wymagany. Okres gwarancji ponad okres wymagany podlega punktacji zgodnie z określonymi kryteriami oceny ofert. 7. Tablice będą dostarczane przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w terminach : a)w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia b)w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami (nie więcej niż 50 kompletów tablic) – w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych kategorii tablic rejestracyjnych może ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2023-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez odpowiedniego na miejsce siedziby przedsiębiorcy marszałka województwa oraz posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi –certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie wymienione w pkt 2 ppkt 1 (o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej) musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich odrębnie. Powyższe stosuje się odpowiednio do spółki cywilnej. 7. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. 8. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty muszą być aktualne czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. 9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy , gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Brak jakiejkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp). 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym ,albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 14. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, potwierdzających , że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych wydane przez Marszałka Województwa 2) certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi- certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu –zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ppkt 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ppkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw wykluczenia .Powyższe stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1). 2. Dokument, który Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp: 1)oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 15. Wykonawca składa (w terminie składania ofert): a) wypełniony i podpisany formularz oferty- sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, b) (opcjonalnie jeśli dotyczy)pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI.16 i rozdziale VI.17, c) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI.1.1, d) (opcjonalnie jeśli dotyczy)zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale V.2.2, e) (opcjonalnie jeśli dotyczy) dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, o których mowa w rozdziale X.13. 16.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, a w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby podpisania zobowiązania przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 17.Wobec Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej. Do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2.Zgodnie z art. 144 ustawy –Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zamiany umowy w zakresie: 1)terminu realizacji umowy- wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, 2)pozostałe zmiany: a)zmiana przepisów na podstawie, których realizowana jest umowa b)ustawowa zmiana stawki podatku VAT c)zmiany korzystne dla zamawiającego 3.W przypadku gdy zaistnieją okoliczności wymienione powyżej oraz w art. 144 ust.1 ustawy Pzp, ewentualne zmiany umowy zostaną wprowadzone aneksem.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)