| GuidZP400 |
45198677-967e-4e75-9718-a53a53db7710
|
| Biuletyn |
763361-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lubin
|
| Regon |
39064754100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Księcia Ludwika I
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lubin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
59-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(76) 8403100,
|
| Zamawiajacy fax |
(76) 8403140
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@ug.lubin.pl,
|
| Adres strony url |
platforma zakupowa https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl , http\\www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
platforma zakupowa https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl , http\\www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
platforma zakupowa https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl , http\\www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie na platformie zakupowej pod adresem https:/ug-lubin.ezamawiajacy.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Lubinie, ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa komputerów przenośnych (Laptopów)
|
| Numer referencyjny |
OR.271.57.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę 30 laptopów (15 szt. z systemem operacyjnym w wersji home, oraz 15 szt. z systemem operacyjnym w wersji professional) spełniających określone warunki techniczne, zapewnienie gwarancji jakości wykonania zamówienia, w tym usług serwisu zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Określenie przedmiotu oraz wielkość i zakres zamówienia obrazuje - Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia, Formularz techniczny oraz wzór umowy.
Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
56
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia (termin dostawy): do 56 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy załączony do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1. posiada zdolność zawodową.
1/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego, tj. dostawa komputerów stacjonarnych lub laptopów o wartości min. 25 000,00 zł brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
A) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
B) Dowody określające czy dostawy wykazane w Załączniku Nr 5, zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w
kwocie 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100).
Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i
obejmować cały okres związania ofertą.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu tj.:
1. Zmiana zakresu zobowiązań zawartej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nastąpić może wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych przez art. 144 Ustawy Pzp, a wskazanych poniżej, jak:
• zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy, przy czym wartość wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie ulega w takim przypadku zmianie,
• zmiany terminu realizacji umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z przedłużeniem terminu dostawy w następujących przypadkach:
• wstrzymania realizacji umowy przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy stron umowy;
• wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej;
• wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie,
• jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi;
• Zmiany wynikające z §8 wzoru umowy.
• jeżeli realizacja umowy nie będzie możliwa z powodu stanu epidemii ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r.
2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
UWAGA: W przypadku, gdy w wyniku postępowania umowa będzie zawierana z podmiotem nie będącym płatnikiem podatku VAT, umowa zostanie odpowiednio zmodyfikowana.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
UWAGA!
Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w formie papierowej LUB w formie elektronicznej.
Wykonawca składa tylko jedną ofertę. W przypadku wyboru złożenia oferty w formie papierowej – ofertę należy złożyć tylko w formie papierowej, natomiast w przypadku wyboru złożenia oferty w formie elektronicznej – ofertę należy złożyć tylko w formie elektronicznej.
|