Sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych – liczba części 3

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766094-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302000001, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 3.
Część 1: Notebooki
Część 2: Komputery stacjonarne, monitory oraz drukarki
Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14430d74-5823-47e6-b818-d5854e666ceb
Biuletyn 766094-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Regon 18440000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8487043,
Zamawiajacy fax 61 8955043
Zamawiajacy email zampub@up.poznan.pl,
Adres strony url www.up.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.up.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.up.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, pok. 407
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych – liczba części 3
Numer referencyjny AZ-262-102/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 3. Część 1: Notebooki Część 2: Komputery stacjonarne, monitory oraz drukarki Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - dokonał dostaw sprzętu o podobnych parametrach, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże co najmniej: • dla części 1: - 2 dostawy notebooków o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda, zrealizowane na podstawie odrębnych umów • dla części 2: - 1 dostawę komputerów stacjonarnych o wartości min. 200.000,00 zł brutto, zrealizowaną na podstawie jednej umowy; lub - 1 dostawę komputerów stacjonarnych, monitorów i drukarek o wartości min. 250.000,00 zł brutto, zrealizowaną na podstawie jednej umowy; lub - 1 dostawę komputerów stacjonarnych i monitorów o wartości min. 220.000,00 zł brutto, zrealizowaną na podstawie jednej umowy; lub - 1 dostawę komputerów stacjonarnych i drukarek o wartości min. 220.000,00 zł brutto, zrealizowaną na podstawie jednej umowy; • dla części 3: - 1 dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min. 50.000,00 zł brutto, zrealizowaną na podstawie jednej umowy. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na trzy części to jest zobowiązany do wykazania zrealizowanych lub realizowanych dostaw dla każdej części osobno. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz poleganiu na zasobach podmiotów trzecich warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej określony w ust. 6.1 pkt 2 lit. c określona liczba dostaw wykonana przez różne podmioty nie podlega sumowaniu. Warunek ten musi spełnić w całości co najmniej jeden podmiot.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W zakresie części 1, 2 i 3: A. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 10 do SIWZ). B. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za-mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. C. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie części 1, 2 i 3: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (zgodnie z zapisami ust. 6.1 pkt 2 lit. c SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 11.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie części 1, 2 i 3: A. W przypadku zaoferowania notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla których standardowa gwarancja producenta jest krótsza niż wskazana w ofercie, wymagane jest załączenie oświadczenia producenta notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych potwierdzającego, że będą one objęte gwarancją producenta na cały okres obowiązywania zaproponowanej długości gwarancji. B. Dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu jakości ISO 9001 (lub równoważny certyfikat jakości) oraz ISO 14001 (lub równoważna norma określająca metody wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego) przez wykonawcę i producenta sprzętu wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do SIWZ. C. Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku. – załącznik nr 8. D. Opis minimalnych parametrów wymaganych i oferowanych z podaniem typu i producenta – wg załącznika nr 4
Inne dokumenty niewymienione W zakresie części 1, 2 i 3: A. Schemat przebiegu obsługi serwisowej, opisany w pkt 3.10 SIWZ. B. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie upoważnioną do reprezentacji firmy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. C. Wypełniony dokument kalkulacji cenowej zawierający kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wg załącznika nr 5. D. Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 38/42 60-627 Poznań  inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799  uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę notebooków, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych – liczba części 3 (nr postępowania AZ-262-102/2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy Pzp.  odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: Notebooki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest sukcesywna dostawa notebooków, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2: Komputery stacjonarne, monitory oraz drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów oraz drukarek, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3: Urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)