„Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy - noży do urządzeń Vecoplan i Weima będących w posiadaniu INNEKO Sp. z o.o.”.

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-22 00:00:00
Instytucja INNEKO Spółka z o.o.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Noże i nożyczki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766208-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392411303
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

SPECYFIKACJA ELEMENTÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ROZDRABNIACZY URZĄDZEŃ WEIMA I VECOPLAN Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy - noży do urządzeń Vecoplan i Weima będących w posiadaniu Zamawiającego”. Zamawiający dopuszcza wykonanie opomiarowania elementów tnących w Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp. 1. NÓŻ TOROIDALNY MATERIAŁ: stale narzędziowe do pracy na zimno , stabilne wymiarowo po hartowaniu, odporna na nadmierne ścieranie i o dużej udarności. SYMBOL W. nr 1.2063 lub lepsza (atest materiałowy) WYKONANIE : - obróbka mechaniczna z kęsa min. 2 mm zdjęcia materiału, - odchyłki wymiarowe gabarytowe ±0,2 mm, - obróbka cieplna wg zastosowanego materiału (świadectwo jakości), - twardość 60-63HRC WIELKOŚCI NOŻY I PRZEWIDYWANA DO ZAMÓWIENIA ILOŚĆ W OKRESIE UMOWY: Do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego: 60x60x30 mm – 30 kompletów (60 sztuk w komplecie) Do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego: 80x80x35 mm – 18 kompletów (108 sztuk w komplecie) 2. NÓŻ LISTWOWY MATERIAŁ: stale narzędziowe do pracy na zimno, stabilne wymiarowo po hartowaniu, odporna na nadmierne ścieranie i o dużej udarności. SYMBOL W. nr 1.2063 lub lepsza (atest materiałowy) WYKONANIE : - obróbka mechaniczna z kęsa min. 2 mm zdjęcia materiału, - odchyłki wymiarowe gabarytowe ±0,2 mm, - obróbka cieplna wg zastosowanego materiału (świadectwo jakości), - twardość 57-59HRC Każdorazowo wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia świadectwa jakości dostarczonych produktów WIELKOŚCI NOŻY I PRZEWIDYWANA DO ZAMÓWIENIA ILOŚĆ W OKRESIE UMOWY: Do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego: 575,5x131x25 mm – 30 kompletów (2 sztuki w komplecie) 637,5x131x25 – 30 kompletów (1 sztuka w komplecie) Do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego: 127x399x45 mm – 18 kompletów (10 sztuk w komplecie) 127x457,5x45 mm – 18 kompletów ( 4 sztuki w komplecie) Zamawiający przewiduje, iż noże do poszczególnych urządzeń zamawiane będą w kompletach, jednakże, w sytuacji awarii, Zamawiający dopuszcza również możliwość zamówienia pojedynczych egzemplarzy z kompletu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3050bb11-d45b-4ce2-8aec-fb2bd9e7c02f
Biuletyn 766208-N-2020
Zamawiajacy nazwa INNEKO Spółka z o.o.
Regon 21052365200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Teatralna
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 7225385 w. 36
Zamawiajacy fax 95 7225385
Zamawiajacy email ksiegowisc@inneko.pl
Adres strony url http://bip.inneko.pl/index.php?id=16&id2=13
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.inneko.pl/index.php?id=16&id2=13
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.inneko.pl/index.php?id=16&id2=13
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres INNEKO Sp. z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretariat- Biuro Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy - noży do urządzeń Vecoplan i Weima będących w posiadaniu INNEKO Sp. z o.o.”.
Numer referencyjny PZP.281/25.2020-PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu SPECYFIKACJA ELEMENTÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ROZDRABNIACZY URZĄDZEŃ WEIMA I VECOPLAN Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) elementów eksploatacyjnych rozdrabniaczy - noży do urządzeń Vecoplan i Weima będących w posiadaniu Zamawiającego”. Zamawiający dopuszcza wykonanie opomiarowania elementów tnących w Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp. 1. NÓŻ TOROIDALNY MATERIAŁ: stale narzędziowe do pracy na zimno , stabilne wymiarowo po hartowaniu, odporna na nadmierne ścieranie i o dużej udarności. SYMBOL W. nr 1.2063 lub lepsza (atest materiałowy) WYKONANIE : - obróbka mechaniczna z kęsa min. 2 mm zdjęcia materiału, - odchyłki wymiarowe gabarytowe ±0,2 mm, - obróbka cieplna wg zastosowanego materiału (świadectwo jakości), - twardość 60-63HRC WIELKOŚCI NOŻY I PRZEWIDYWANA DO ZAMÓWIENIA ILOŚĆ W OKRESIE UMOWY: Do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego: 60x60x30 mm – 30 kompletów (60 sztuk w komplecie) Do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego: 80x80x35 mm – 18 kompletów (108 sztuk w komplecie) 2. NÓŻ LISTWOWY MATERIAŁ: stale narzędziowe do pracy na zimno, stabilne wymiarowo po hartowaniu, odporna na nadmierne ścieranie i o dużej udarności. SYMBOL W. nr 1.2063 lub lepsza (atest materiałowy) WYKONANIE : - obróbka mechaniczna z kęsa min. 2 mm zdjęcia materiału, - odchyłki wymiarowe gabarytowe ±0,2 mm, - obróbka cieplna wg zastosowanego materiału (świadectwo jakości), - twardość 57-59HRC Każdorazowo wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia świadectwa jakości dostarczonych produktów WIELKOŚCI NOŻY I PRZEWIDYWANA DO ZAMÓWIENIA ILOŚĆ W OKRESIE UMOWY: Do urządzenia Vecoplan będącego w posiadaniu Zamawiającego: 575,5x131x25 mm – 30 kompletów (2 sztuki w komplecie) 637,5x131x25 – 30 kompletów (1 sztuka w komplecie) Do urządzenia Weima będącego w posiadaniu Zamawiającego: 127x399x45 mm – 18 kompletów (10 sztuk w komplecie) 127x457,5x45 mm – 18 kompletów ( 4 sztuki w komplecie) Zamawiający przewiduje, iż noże do poszczególnych urządzeń zamawiane będą w kompletach, jednakże, w sytuacji awarii, Zamawiający dopuszcza również możliwość zamówienia pojedynczych egzemplarzy z kompletu.
Cpv glowny przedmiot 39241130-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Data rozpoczecia 2021-02-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2023-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum jedną dostawę noży o parametrach zgodnych z przedmiotem zamówienia do urządzeń Weima i Vecoplan na kwotę, co najmniej 50 000,00 zł netto. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach umowy/ów z Zamawiającym lub realizowaną obecnie, z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 50 000,00 zł netto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( za datę wszczęcia zamawiający uznaje datę publikacji ogłoszenia o zamówieniu). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz: - dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, - sporządzony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dowodów: - określających czy te dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26 ust. 6 Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. d) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); UWAGA: wyżej wymienione dokumenty w punktach a) – i) składa: każdy wykonawca, składający samodzielnie ofertę; każdy z wykonawców występujących wspólnie ; inny podmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tego podmiotu; także każdy podwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza się powierzyć wykonanie części zamówienia. (można ale nie trzeba – §9 ust.2 i 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów(…)”.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca samodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 24.8 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: 1) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, 2) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy, 3) w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4) z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wykonaniem Umowy, 5) w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu Umowy, których nie można przewidzieć w momencie zawarcia Umowy 6) w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7) w przypadku gdy zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy,
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)