Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie

Data publikacji 2020-12-14
Data zakończenia 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o.
Miejscowość Brzeźnica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766207-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zamówienia:
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków z LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorze: żółtym, niebieskim, zielonym, białym, brązowym, szarym i czarnym z nadrukiem: logo PGO Sp. z o.o., danymi teleadresowymi Spółki nazwą gminy (Gmina Dębica lub Gmina Miasta Dębica) oraz z dodatkowym nadrukiem odpowiednio dla Gminy Dębica i Gminy Miasta Dębica – zgodnie
z wzorem w załączniku nr 6.
1. Szacunkowa ilość zamawianych worków na dzień ogłoszenia zamówienia wynosi 951 000 szt. i może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy (zwiększeniu lub zmniejszeniu) maksymalnie o 20%.
Zamawiający wymaga aby dostarczone worki posiadały poniższe parametry:
-Worek na papier w kolorze niebieskim: wymiary: długość – 1050 mm; szerokość – 700 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 100 000 szt.
-Worek na tworzywa sztuczne w kolorze żółtym: wymiary: długość – 1050 mm; szerokość – 700 mm; grubość foli – 0,04 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 411 000 szt.
-Worek na stłuczkę szklaną bezbarwną w kolorze białym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 101 000 szt.
-Worek na stłuczkę szklaną mieszaną w kolorze zielonym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 66 000 szt.
-Worek na bioodpady w kolorze brązowym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 167 000 szt.
-Worek na popiół w kolorze szarym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 106 000 szt.
2. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
3. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
4. Nadruk na workach musi być wykonany w sposób trwały i czytelny. Napis na workach ma pojawiać się cyklicznie, co najmniej 1 raz na całej długości worka.
5. Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia.
6. Worki muszą być pocięte i składane w pakietach po 100 lub 200 szt.
7. Dostawa będzie realizowania sukcesywnie, w terminie do 2 dni roboczych – zgodnie z zamówieniem złożonym faxem lub e-mailem i potwierdzona telefonicznie.
8. Dostawa worków odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, do siedziby Zamawiającego w godzinach od 07:00 do 14:00.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści nadruku na worku maksymalnie do 2 razy w trakcie obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9eaa811b-05cc-4c6f-81f7-b51dd001ef20
Biuletyn 766207-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o.
Regon 18040293100000
Zamawiajacy adres ulica Paszczyna
Zamawiajacy miejscowosc Brzeźnica
Zamawiajacy kod pocztowy 39-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146 817 912
Zamawiajacy fax 146 823 391
Zamawiajacy email pgo@pgo.net.pl
Adres strony url www.pgo.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pgo.net.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. Paszczyna 62b, 39-207 Brzeźnica
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
Numer referencyjny PGO/03/12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zamówienia: Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków z LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorze: żółtym, niebieskim, zielonym, białym, brązowym, szarym i czarnym z nadrukiem: logo PGO Sp. z o.o., danymi teleadresowymi Spółki nazwą gminy (Gmina Dębica lub Gmina Miasta Dębica) oraz z dodatkowym nadrukiem odpowiednio dla Gminy Dębica i Gminy Miasta Dębica – zgodnie z wzorem w załączniku nr 6. 1. Szacunkowa ilość zamawianych worków na dzień ogłoszenia zamówienia wynosi 951 000 szt. i może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy (zwiększeniu lub zmniejszeniu) maksymalnie o 20%. Zamawiający wymaga aby dostarczone worki posiadały poniższe parametry: -Worek na papier w kolorze niebieskim: wymiary: długość – 1050 mm; szerokość – 700 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość: 100 000 szt. -Worek na tworzywa sztuczne w kolorze żółtym: wymiary: długość – 1050 mm; szerokość – 700 mm; grubość foli – 0,04 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość: 411 000 szt. -Worek na stłuczkę szklaną bezbarwną w kolorze białym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość: 101 000 szt. -Worek na stłuczkę szklaną mieszaną w kolorze zielonym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość: 66 000 szt. -Worek na bioodpady w kolorze brązowym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość: 167 000 szt. -Worek na popiół w kolorze szarym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość: 106 000 szt. 2. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych. 3. Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni. 4. Nadruk na workach musi być wykonany w sposób trwały i czytelny. Napis na workach ma pojawiać się cyklicznie, co najmniej 1 raz na całej długości worka. 5. Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia. 6. Worki muszą być pocięte i składane w pakietach po 100 lub 200 szt. 7. Dostawa będzie realizowania sukcesywnie, w terminie do 2 dni roboczych – zgodnie z zamówieniem złożonym faxem lub e-mailem i potwierdzona telefonicznie. 8. Dostawa worków odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, do siedziby Zamawiającego w godzinach od 07:00 do 14:00. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści nadruku na worku maksymalnie do 2 razy w trakcie obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow : Zamawiający nie określa warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe : Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie), dwóch dostaw worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w zakresie rodzaju i ilości określonej w przedmiocie zamówienia, o wartości minimum 150 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 3. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając mu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku złożenia wraz z ofertą przez Wykonawców w/w zobowiązania, Zamawiający powołując się na przepis art.22a. ust 1 ustawy Pzp, przepisy art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego, oraz orzecznictwo KIO, stwierdza iż wymaganie formy pisemnej zobowiązania zostanie spełnione jedynie poprzez złożenie oryginału dokumentu zawierającego własnoręczny podpis osoby pod treścią oświadczenia – zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącego się do doświadczenia wykonawca musi wykazać, że podmiot ten wykonał wymagane dostawy dwukrotnie. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie wykazu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych : Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016.1126) cyt. : „ § 7 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5: ……… 2) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.”
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu … oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu …. oraz brak podstaw wykluczenia.” 5. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. adres: Paszczyna 62b, 39-207 Brzeźnica; - inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie, numer PGO/03/12/2020; prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)