Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767314-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę poprawnej pracy systemu informatycznego monitoringu powietrza poprzez administrowanie systemem informatycznym, łącznością i oprogramowaniem „DACSYSTEM Enviro” do gromadzenia, transmisji, weryfikacji i wizualizacji danych ze stacji monitoringu powietrza na terenie województw: podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego, dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, a także systemem stosowanym w KLRP, oraz sieci poborników pyłu zawieszonego w województwach mazowieckim oraz łódzkim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d7b9735-749f-44de-a147-c499d8ed3ac2
Biuletyn 767314-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Regon 86159300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 369 2542,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@gios.gov.pl,
Adres strony url www.gios.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl
Oferty wnioski dostepne Główny Inspektorat Ochrony Środowiska,Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. Nr 3, 02-362 Warszawa.
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro
Numer referencyjny ZP/220-117/20/AO
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę poprawnej pracy systemu informatycznego monitoringu powietrza poprzez administrowanie systemem informatycznym, łącznością i oprogramowaniem „DACSYSTEM Enviro” do gromadzenia, transmisji, weryfikacji i wizualizacji danych ze stacji monitoringu powietrza na terenie województw: podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego, dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, a także systemem stosowanym w KLRP, oraz sieci poborników pyłu zawieszonego w województwach mazowieckim oraz łódzkim.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 550406,50
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępności środków.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby wykonania tego zamówienia co najmniej 1 osobą biegle władającymi językiem polskim oraz posiadającą przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie informatycznej obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1), jeśli Zmawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695 i 1517). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz osób ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 ppkt. 4 SIWZ. 3) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, o których mowa w pkt VI ust. 2, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1 – 2 w odniesieniu do tych podmiotów
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 W przypadku nieprzyznania środków które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Umowa z Wykonawcą zostanie podpisana po uzyskaniu dostępności środków.

Criterion

Kryteria Czas reakcji na przystąpienie do naprawy awarii niekrytycznej.
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wsparcie w dni robocze do godziny 20
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)