GuidZP400 |
f2418f53-75ca-4077-8598-da935b86a8b9
|
Biuletyn |
763854-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
|
Regon |
01718967100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rozbrat
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-429
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 1627200,
|
Zamawiajacy fax |
22 1627239
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl,
|
Adres strony url |
www.aktywnawarszawa.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.aktywnawarszawa.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa pok. 209
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/U/34/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wszystkie części.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.
Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na następujące zadania:
Zadanie nr 1: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia).
Zadanie nr 2: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia.
Zadanie nr 3: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Grzybowska.
Zadanie nr 4: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Inflancka.
Zadanie nr 5: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka.
Zadanie nr 6: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Solec.
Zadanie nr 7: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie zimowym
Zadanie nr 7a: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie letnim .
Zadanie nr 8: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Polonia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
92600000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą że:
Dla Zadania nr 1:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym, obejmującą swoim zakresem: administrowanie, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu CCTV w obiektach użyteczności publicznej, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz załączą dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
2) Dysponują osobą, która posiada:
- certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc.
Dla Zadania nr 2:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym, która obejmowała swoim zakresem: administrowanie, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz systemu CCTV, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz dodatkowo minimum jedną usługę polegającą na przeglądzie systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców i systemu CCTV, o wartości minimum 7 000,00 zł. netto i załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywana należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Avigilone,
- certyfikat administratora na system biletowy EUROBILET firmy Vector Soft,
- certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc.
Dla Zadania nr 3:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych, trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 4 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o.
Dla Zadania nr 4:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu ESOK w ośrodkach sportowych, trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o.
Dla Zadania nr 5:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 4 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o.
Dla Zadania nr 6:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne- systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 5 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o.
Dla Zadania nr 7:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 1 miesiąc każda, o wartości minimum 2 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o.
Dla Zadania nr 7a:
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 3 miesiące każda, o wartości minimum 5 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o.
Dla Zadania nr 8 :
1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne- systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dysponują osobami, które posiadają:
- Certyfikat Transcom System w zakresie administracji systemem Randor,
- Certyfikat Transcom System eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych, czytników RFID oraz czytników RFID dalekiego zasięgu zgodne z normami: EN 300 330-1, EN 300 330-2, EN 301 489-1, EN 301 489-3, EN50364:2001, EN 60950-1.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:
Zadanie nr 1 i 2:
1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy).
2) Wykazu osób, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 8 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy).
Zadanie nr 3 - 8:
3) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy).
4) Wykazu osób, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 8 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL; Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie konserwacji systemu CCTV w Ośrodkach Rozbrat-Jutrzenka (obiekt Rozbrat oraz Jutrzenka), Solec, Inflancka, Szczęśliwice, Grzybowska, Moczydło, Stegny podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie serwisu i konserwacji systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz CCTV w Ośrodku Polonia przy ul. Konwiktorskiej 6 w Warszawie zarówno podczas imprez, jak i podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Grzybowska.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Grzybowska, ul. Grzybowskiej 35A, 00-855 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Inflancka.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Inflancka, ul. Inflancka 8, 00-189 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Solec.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Solec, ul. Solec 71, 00-402 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie zimowym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Moczydło, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. w okresie: 01.12.2021 r. do 31.12.2021 r
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7a: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie letnim .
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Moczydło, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. w okresie: od 01.06.2021 r. do 31.08.2021 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Polonia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Polonia, ul. Konwiktorska 6, 00-206 Warszawa od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
|
| |