Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763854-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 926000007, 503000008, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.

Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na następujące zadania:
Zadanie nr 1: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia).
Zadanie nr 2: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia.
Zadanie nr 3: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Grzybowska.
Zadanie nr 4: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Inflancka.
Zadanie nr 5: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka.
Zadanie nr 6: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Solec.
Zadanie nr 7: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie zimowym
Zadanie nr 7a: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie letnim .
Zadanie nr 8: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Polonia.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2418f53-75ca-4077-8598-da935b86a8b9
Biuletyn 763854-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
Regon 01718967100000
Zamawiajacy adres ulica Rozbrat
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-429
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 1627200,
Zamawiajacy fax 22 1627239
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl,
Adres strony url www.aktywnawarszawa.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.aktywnawarszawa.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa pok. 209
Nazwa nadana zamowieniu Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
Numer referencyjny ZP/PN/U/34/2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wszystkie części.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA. Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na następujące zadania: Zadanie nr 1: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia). Zadanie nr 2: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia. Zadanie nr 3: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Grzybowska. Zadanie nr 4: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Inflancka. Zadanie nr 5: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka. Zadanie nr 6: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Solec. Zadanie nr 7: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie zimowym Zadanie nr 7a: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie letnim . Zadanie nr 8: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Polonia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 92600000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą że: Dla Zadania nr 1: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym, obejmującą swoim zakresem: administrowanie, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu CCTV w obiektach użyteczności publicznej, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz załączą dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. 2) Dysponują osobą, która posiada: - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc. Dla Zadania nr 2: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym, która obejmowała swoim zakresem: administrowanie, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz systemu CCTV, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz dodatkowo minimum jedną usługę polegającą na przeglądzie systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców i systemu CCTV, o wartości minimum 7 000,00 zł. netto i załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywana należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Avigilone, - certyfikat administratora na system biletowy EUROBILET firmy Vector Soft, - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc. Dla Zadania nr 3: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych, trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 4 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 4: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu ESOK w ośrodkach sportowych, trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 5: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 4 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 6: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne- systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 5 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 7: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 1 miesiąc każda, o wartości minimum 2 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 7a: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 3 miesiące każda, o wartości minimum 5 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 8 : 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne- systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - Certyfikat Transcom System w zakresie administracji systemem Randor, - Certyfikat Transcom System eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych, czytników RFID oraz czytników RFID dalekiego zasięgu zgodne z normami: EN 300 330-1, EN 300 330-2, EN 301 489-1, EN 301 489-3, EN50364:2001, EN 60950-1.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda: Zadanie nr 1 i 2: 1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy). 2) Wykazu osób, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 8 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy). Zadanie nr 3 - 8: 3) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy). 4) Wykazu osób, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 8 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL; Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 50300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie konserwacji systemu CCTV w Ośrodkach Rozbrat-Jutrzenka (obiekt Rozbrat oraz Jutrzenka), Solec, Inflancka, Szczęśliwice, Grzybowska, Moczydło, Stegny podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 50300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie serwisu i konserwacji systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz CCTV w Ośrodku Polonia przy ul. Konwiktorskiej 6 w Warszawie zarówno podczas imprez, jak i podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Grzybowska.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Grzybowska, ul. Grzybowskiej 35A, 00-855 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Inflancka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Inflancka, ul. Inflancka 8, 00-189 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Solec.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Solec, ul. Solec 71, 00-402 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie zimowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Moczydło, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. w okresie: 01.12.2021 r. do 31.12.2021 r
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7a: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie letnim .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Moczydło, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. w okresie: od 01.06.2021 r. do 31.08.2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Polonia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Polonia, ul. Konwiktorska 6, 00-206 Warszawa od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zad. 3-8 Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zad. 1-2 Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)