Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski
Miejscowość Drezdenko
Województwo lubuskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767148-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych

1. Rodzaj zamówienia: Dostawy
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części:
• Część I - Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
• Część II - Środki czystości i artykuły gospodarcze
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Przez ofertę częściową należy rozumieć cały asortyment objęty dana częścią. Oferta musi zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentu spowoduje odrzucenie oferty.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów oraz załącznik 1a do SIWZ – formularze cenowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1e9327e-fe95-4875-8820-785521cd0c82
Biuletyn 767148-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski
Regon 00053000575110
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Drezdenko
Zamawiajacy kod pocztowy 66-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 095 7638027; 7620202
Zamawiajacy fax 095 7620220
Zamawiajacy email inwestycje@drezdenko.pl
Adres strony url www.bip.drezdenko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.drezdenko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.drezdenko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Numer referencyjny RI.271.1.36.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych 1. Rodzaj zamówienia: Dostawy 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: • Część I - Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych • Część II - Środki czystości i artykuły gospodarcze 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Przez ofertę częściową należy rozumieć cały asortyment objęty dana częścią. Oferta musi zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentu spowoduje odrzucenie oferty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów oraz załącznik 1a do SIWZ – formularze cenowe.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. formularz cenowy – załącznik 1a do SIWZ, C. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, D. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, F. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorami umów.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki czystości i artykuły gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Środki czystości i artykuły gospodarcze
  

Criterion

Kryteria cena (wartość brutto oferty)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria punktualność
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)