GuidZP400 |
9534bb0f-d6ab-4826-9e83-8ce84c97c5f1
|
Biuletyn |
764338-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Czarnia
|
Regon |
55066822600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czarnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarnia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-431
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 727 017,
|
Zamawiajacy fax |
297 727 017
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@czarnia.com.pl,
|
Adres strony url |
www.czarnia.samorzady.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Edukacja dla rozwoju regionu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.czarnia.samorzady.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czarnia.samorzady.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w podziale na części w ramach projektu pn. „Wesołe przedszkolaki z gminy Czarnia”, realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
FUK.271.59.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w podziale na części w ramach projektu pn. „Wesołe przedszkolaki z gminy Czarnia”, realizowanego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dostawa obejmuje:
Część 1 – sprzęt komputerowy:
Dostawa obejmuje dowóz i wniesienie i zawiera następujący asortyment:
1. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe szt. 1
2. Laptop z oprogramowaniem szt. 1
3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe szt. 1
4. Laptop z oprogramowaniem szt. 1
Miejsce dostawy:
pozycja 1-2 Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarni,
pozycja 3-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Surowem.
Część 2 – sprzęt multimedialny:
Dostawa obejmuje dowóz, wniesienie oraz montaż oraz szkolenie (tam gdzie wskazane jest to w opz) i zawiera następujący asortyment:
1. "Zestaw multimedialny (tablica interaktywna, projektor,)" 1
2. Projektor multimedialny krótkoogniskowy szt. 1
3. Ekran do projektora szt. 1
4. Telewizor szt. 1
5. "Zestaw multimedialny (tablica interaktywna, projektor, uchwyt)" sz.1
6. Projektor multimedialny krótkoogniskowyszt.1
7. Ekran do projektora szt.1
8. Telewizor szt. 1
Miejsce dostawy:
pozycja 1-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarni,
pozycja 5-8 Publiczna Szkoła Podstawowa w Surowem.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- opis oferowanego sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego pod kątem spełniania wymogów postawionych w Załączniku Nr 6a / 6b do SIWZ. Wykonawca wypełnia i podpisuje Załącznik Nr 6a/ 6b do SIWZ opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu komputerowego/ multimedialnego, które wyspecyfikował Zamawiający, a także określa producenta oraz model oferowanego sprzętu komputerowego/ multimedialnego oferowanego przez Wykonawcę z zgodnie wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.2. Zawartość oferty.
Kompletna oferta dla każdej z części zamówienia musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
b) oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
a) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
d) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:
a) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
b) zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
c) zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
d) zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych),
e) zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego),
f) ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
g) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych,
h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa,
j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
m) zmiany wynikające ze stanu epidemii covid 19,
n) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
o) nastąpi konieczność dostarczenia innego Sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu, spowodowana zakończeniem produkcji Sprzętu lub wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
3. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie.
4. Zmiany umowy nie dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy;
|
IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|