Dostawa artykułów spożywczych do stołówkiszkolnej

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766691-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000009, 151000009, 151120006, 158110006, 158000006, 155000003, 158943004, 32200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej zgodnie z opisem
przedmiotuzamówienia zawartym w formularz u asortymentowo-cenowym- załącznik 2.1-2.8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b214f5c-58fb-41b5-a5a7-dde5a56e280f
Biuletyn 766691-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka
Regon 21925300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-362
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 744 16 44
Zamawiajacy fax 81 744 16 44
Zamawiajacy email sp32@um.lublin.pl
Adres strony url http://sp32.biposwiata.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sp31.lublin.eu/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sp31.lublin.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pami ę ci Majdanka w Lublinie ul.Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2, 20-362 Lublin, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stołówkiszkolnej
Numer referencyjny INT.261.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej zgodnie z opisem przedmiotuzamówienia zawartym w formularz u asortymentowo-cenowym- załącznik 2.1-2.8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawy w części I, II, IV, V, VI, VII, artykułów spożywczych o wartości zamówienia brutto min. 10.000,00 PLN brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustaw y Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ. Dowodami takimi mogą być: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane (jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji to może to być oświadczenie Wykonawcy). Uwaga: W przypadku, gdy przedstawione w wykazie dostawy obejmują szerszy zakres, niż dostawy wskazane w SIWZ, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w ww. dokumencie wartości dostaw w wymaganym zakresie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 doSIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.(nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jednaoferta)W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy zWykonawców występujących wspólnie. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. Wypełnionyi podpisany formularz asortymentowo- cenowy (Załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ) w zależności od naktórą wykonawca składa ofertę. Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawcazamierza powierzyć podwykonawcom i z podaniem nazw (firm) podwykonawców (Załącznik Nr 6 doSIWZ) – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwośćzmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzeniazmiany, w niżej podanym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p.: a) w częścidotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dlapodatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy,strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami, a zmianakwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składaniadodatkowych oświadczeń i zmiany umowy zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będziedostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana nazwy produktów, wycofanieproduktów, ogólna niedostępność produktów na rynku ze względu na szczególne, trudne do przewidzeniaokoliczności, sposobu konfekcjonowania, zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, aprodukt będzie spełniał wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, ponadto zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, napodstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; c) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia,która będzie wynikać z wprowadzenia przez Wykonawcę nowych, niższych w stosunku doobowiązujących w umowie, cen za przedmiot zamówienia, d) zmiana warunków i terminówposzczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnętrzne) - zmiany te mogą wystąpić naskutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudnościtransportowych, celnych, , jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu przedmiotu zamówieniae) zmiany terminu obowiązywania umowy zmiana terminu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy wokresie obowiązywania umowy nie zostanie zamówiona przez Zamawiającego całkowita ilośćprzedmiotu zamówienia, określona w umowie, dopuszcza się przedłużenie okresu obowiązywania umowy na okres nie dłuższy niż dodatkowe 6 miesięcy. f) zmiany terminu obowiązywania umowy – w przypadkugdy w okresie obowiązywania umowy nie zostanie zamówiona przez Zamawiającego całkowita ilośćprzedmiotu zamówienia, określona w umowie, dopuszcza się przedłużenie okresu obowiązywaniaumowy. g) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego doprzewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; h) zmiana prawa wchodząca w życie po zawarciu umowy,powodująca konieczność zmiany umowy w celu dostosowania jej do prawa wraz ze skutkamiwprowadzenia tej zmiany, i) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy atreścią oferty i/lub SIWZ. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 lit b-i mogą być dokonane na wniosekZamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa drobiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Zał ą czniku nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywazgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis :Dostawa produktów spożywczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis :Dostawa produktów mleczarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa produktów garmażeryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawaproduktów garmażeryjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.6 doSIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym wZałączniku nr 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załączniku nr 2.8 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)