| GuidZP400 |
04a7e0dd-f329-4f62-9b87-bcfc83b19bc3
|
| Biuletyn |
767028-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
11019766400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. J. Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
64
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Włodawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
22-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
797704880,
|
| Zamawiajacy fax |
825 724 170
|
| Zamawiajacy email |
jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl ,
|
| Adres strony url |
www.spzoz.wlodawa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub z pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Zamawiającego , al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz bielizny z fizeliny
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
zadanie 1 - zestaw dla noworodka, koszula do porodu, zestaw obłożeń do porodu;
zadanie 2 - komplet pościeli z włókniny, koszula dla pacjenta
zadanie 3 -rękawice diagnostyczne lateksowe, nitrylowe, winylowe; rękawice foliowe; rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe, pudrowane; Rękawice chirurgiczne, jałowe, lateksowe bezpudrowe; Rękawice chirurgiczne, jałowe, lateksowe, bezpudrowe , z wewnętrzną warstwą polimerową; Rękawice bezpudrowe, jałowe, lateksowe wysoka odporność na przekłucia i rozdarcia ; Rękawice bezpudrowe , neoprenowe, przeznaczone dla osób uczulonych na lateks
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie wymaga
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że dysponuje kompletem pozwoleń /zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz oferty, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) formularz asortymentowo cenowy , załącznik nr 1 do SIWZ; c) oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1, załącznik 3 a i 3 b; d) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów; e) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy ( jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nastąpi zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji, kiedy nastąpi odmowa lub nie nastąpi w terminach przewidzianych prawem wydanie przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 6. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 2) uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania a także innych przeszkód w całości leżących po stronie Zamawiającego, 3) siły wyższej, 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy. 8. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne urządzenia nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do informacji publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnice przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie powinno dowodzić, że zastrzeżona informacja w myśl przywołanego powyżej przepisu: a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa; b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby uzasadnienie o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia. Zaleca się, informacje zawierające tajemnice przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty
|
| IV 4 4 data |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
bielizna z flizeliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zestaw dla noworodka, koszula do porodu, zestaw obłożeń do porodu;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
bielizna z flizeliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
komplet pościeli z włókniny, koszula dla pacjenta
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
rękawice chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne lateksowe, nitrylowe, winylowe; rękawice foliowe; rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe, pudrowane; Rękawice chirurgiczne, jałowe, lateksowe bezpudrowe; Rękawice chirurgiczne, jałowe, lateksowe, bezpudrowe , z wewnętrzną warstwą polimerową; Rękawice bezpudrowe, jałowe, lateksowe wysoka odporność na przekłucia i rozdarcia ; Rękawice bezpudrowe , neoprenowe, przeznaczone dla osób uczulonych na lateks
|
| | |