GuidZP400 |
c3c0442d-2d5a-4d36-acbc-a78026e06895
|
Biuletyn |
765841-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
16720000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https:/pb.ezamawiajacy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https:/pb.ezamawiajacy.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
do wyboru Wykonawcy: w formie pismenj na adres: Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15 -333 Białystok lub w formie elektronicznej na Paltformie Zakupowej pod adresem: https: /pb.ezamawiajacy.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Politechniki Białostockiej” K-DZP.262.147.2020
|
Numer referencyjny |
K-DZP.262.147.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby
Politechniki Białostockiej– wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i obejmuje: a) dostawę sprzętu w miejsce
wskazane przez Zamawiającego, b) instalację i uruchomienie sprzętu (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej), c)
udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt, d) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i
podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane w Specyfikacji technicznej), e) przeszkolenie pracowników
Zamawiającego (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej).
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokładny opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez
Zamawiającego w Specyfikacji technicznej – Zał. Nr 2 do SIWZ; opis nie może zawierać sformułowań nieprecyzyjnych
takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”; z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje
wykonawca. Uwaga: W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej oświadczenie i
dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy
poczty elektronicznej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.2 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załączonego wzoru – załącznik nr 4 do
SIWZ) Uwaga: Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy.
W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej powyższy dokument należy
przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy poczty
elektronicznej. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami
określonymi w pkt 11 SIWZ; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie; 3) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SWIZ), Wykonawcy występujący
wspólnie muszą spełniać łącznie; 4) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować,
że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); 5) każdy wykonawca
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia, o których mowa w pkt 7 ppkt 1); 6) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Pozostałe dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony Formularz ofertowy (wg wzoru Formularz
ofertowy – Zał. Nr 1 do SIWZ) 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy
oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. W
przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce
„Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określone w par. 13 Wzoru umowy (Zał. Nr 6 do
SIWZ) 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy
w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu
wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanego sprzętu 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być
dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły
wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia
okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w
istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z
uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli
zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3)
zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia
jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.
Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie
obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o
zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi
być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1.: Drukarka laserowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drukarki laserowej – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2.: Tablet graficzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237450-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tableta graficznego – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3.: Monitor ekranowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa monitoru ekranowego – 1 szt.:
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4.: Drukarka laserowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drukarki laserowej – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5. Komputer przenośny– 4 szt.:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputera przenośnego– 4 szt.:
|
| |