| GuidZP400 |
858e3bb1-d64c-4ebd-8f2d-ca8d25497125
|
| Biuletyn |
766815-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Siedlce
|
| Regon |
71158255200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Asłanowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
08-110
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
25 633 25 40 wew. 56
|
| Zamawiajacy fax |
256 323 630
|
| Zamawiajacy email |
gmina@gminasiedlce.pl
|
| Adres strony url |
www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub pocztą
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Siedlce ul Asłanowicza 10 08-110 Siedlce biuro podawcze parter
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
|
| Numer referencyjny |
OZF.271.161.2020.MW
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 721 881szt. oznakowanych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wg następującej konfiguracji:
a) papier i tektura, - oznaczone jako "PAPIER" worki koloru niebieskiego; - w ilości 102 150szt. pakowane po 250szt.
b) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale oznaczone jako "PLASTIK, METAL" worki koloru żółtego; - w ilości 165 375szt. pakowane po 250szt.
c) szkło- oznaczone jako "SZKŁO" worki koloru zielonego; - w ilości 101 250szt pakowane po 250szt.
d) popiół- oznaczone jako "POPIÓŁ" worki koloru szarego; - w ilości 101 706szt pakowane po 250szt.
e) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone i opakowania ulegające biodegradacji - oznaczone jako "BIODEGRADOWALNE" worki koloru brązowego; - w ilości 149 100szt. pakowane po 250szt.
f) pozostałości po segregacji - oznaczone jako "POZOSTAŁOŚCIPO SEGREGACJI" worki koloru białego – w ilości 102 300szt. pakowane po 250szt.
Worki do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych mają być: wykonane z folii LDPE o grubości 60µm zapewniającej odporność na rozerwanie; o pojemności 120 l; bez dodatku kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości; odpowiednio oznaczone nazwa frakcji i opatrzone instrukcją segregowania odpadów. Każdy worek musi być opatrzony widocznym logiem Gminy Siedlce.
Worki dostarczane przez Wykonawcę będą sprawdzane pod tym względem przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku dostawy worków nie odpowiadających w/w wymaganiom będą one zwrócone Wykonawcy na jego koszt.
Dostawa worków na zgłoszenie Zamawiającego na 7 dni przed dostawą. Fakturowanie po każdej dostawie. Dostawa i rozładunek na paletach po stronie Wykonawcy.
3.2. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części.
3.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty
|
| Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Stosowanie do art. 67 ust. 1 pkt 7, ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia wykonawcy dostawy zamówienia polegającego na powtórzeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Powtórzeniu dostaw objętych przedmiotem zamówienia podstawowego nie będzie przekraczało 30 % wartości zamówienia podstawowego.
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ponieważ Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający nie żąda złożenia do oferty oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1 Ustawy. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 5. Zamawiający informuje, że stosowanie do art. 24 ust. 11 Ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.5. składa każdy z Wykonawców. 10.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. 10.2. Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane. 10.3. Ofertę należy złączyć w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 10.4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.
8.2. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
8.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
8.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
8.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce, nr 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: „Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych”
8.6. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.12.2020 r. o godz. 09:30.
8.7. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się
na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.8. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą.
8.9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
| IV 4 5 okres |
30
|