| 1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment  do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole, ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu, wydzielonych na poszczególne pakiety:
 1) Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa drobiowego i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie –  w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia. Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny). Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 2) Pakiet nr 2 – Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie –  w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem, w osłonkach naturalnych lub sztucznych,  zaopatrzone  w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia. Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 3) Pakiet nr 3 – Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Warzywa, owoce i jarzyny powinny być:
 - świeże, czyste, zdrowe,
 - bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
 - wolne od zanieczyszczeń chemicznych,
 - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian  gnilnych,
 - bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce,
 - właściwie obcięte,
 - typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego   asortymentu,
 - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy,
 - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek).
 Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 4) Pakiet nr 4 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 5) Pakiet nr 5 – Dostawa różnych artykułów spożywczych  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 6) Pakiet nr 6 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności                   i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 7) Pakiet nr 7 – Dostawa mrożonek spożywczych  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Mrożonki powinny być:
 - pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii,
 - czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 8) Pakiet nr 8 – Dostawa ziemniaków w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Ziemniaki powinny być:
 - świeże, czyste, zdrowe,
 - bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
 - wolne od zanieczyszczeń chemicznych,
 - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian  gnilnych,
 - bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce,
 - typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego   asortymentu,
 - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy,
 - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii,
 - bulwy powinny mieć średnicę (wielkość) minimum 4 cm. Dostawy ziemniaków o  mniejszych średnicach będą reklamowane i zwracane. Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku ponownego, po reklamacji, dostarczenia ziemniaków nie spełniających wymagań Zamawiającego.
 Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
 3. Wielkości zamówienia podane w załączniku Nr 3 do SIWZ – w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami orientacyjnymi (zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników) i będą korygowane  w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia przekraczającego 20%.
 4. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy.
 5. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru.
 6. Dostawa wraz z wniesieniem nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi  przepisami sanitarnymi.
 7. Towary dostarczane będą w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
 8. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 3 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 3 do SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
 
 Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
 | 
		
		
			                									
						| GuidZP400 | a5ac914a-092b-4e34-9217-6c30e98af8de | 
							                							                									
						| Biuletyn | 766683-N-2020 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Gminne Przedszkole w Tworogu | 
							                									
						| Regon | 27151293900000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. Słowackiego | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 16 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Tworóg | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 42-690 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | śląskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 32 285 73 51 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 32 285 73 51 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | dyrekcja@gptworog.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.gptworog.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 9 | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.gptworog.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.gptworog.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | W formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Gminne Przedszkole w Tworogu, ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola w Tworogu w terminie do 31.12.2021 r. | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment  do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole, ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg
2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu, wydzielonych na poszczególne pakiety:
1) Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa drobiowego i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie –  w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia. Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny). Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
2) Pakiet nr 2 – Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie –  w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem, w osłonkach naturalnych lub sztucznych,  zaopatrzone  w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia. Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
3) Pakiet nr 3 – Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Warzywa, owoce i jarzyny powinny być: 
- świeże, czyste, zdrowe, 
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, 
- wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian  gnilnych, 
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, 
- właściwie obcięte,
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego   asortymentu, 
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, 
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek). 
Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy 
4) Pakiet nr 4 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
5) Pakiet nr 5 – Dostawa różnych artykułów spożywczych  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
6) Pakiet nr 6 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności                   i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy 
7) Pakiet nr 7 – Dostawa mrożonek spożywczych  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Mrożonki powinny być: 
- pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii,
- czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
8) Pakiet nr 8 – Dostawa ziemniaków w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Ziemniaki powinny być: 
- świeże, czyste, zdrowe, 
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, 
- wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian  gnilnych, 
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, 
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego   asortymentu, 
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, 
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii,
- bulwy powinny mieć średnicę (wielkość) minimum 4 cm. Dostawy ziemniaków o  mniejszych średnicach będą reklamowane i zwracane. Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku ponownego, po reklamacji, dostarczenia ziemniaków nie spełniających wymagań Zamawiającego.  
Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy
3. Wielkości zamówienia podane w załączniku Nr 3 do SIWZ – w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami orientacyjnymi (zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników) i będą korygowane  w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia przekraczającego 20%. 
4. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru. 
6. Dostawa wraz z wniesieniem nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi  przepisami sanitarnymi.
7. Towary dostarczane będą w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
8. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 3 do SIWZ - formularze asortymentowo-cenowe) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 3 do SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 15800000-6 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do siwz. 
2. Oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 2 do siwz (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej.
3. Wypełniony formularz/formularze asortymentowo-cenowe (na części – pakiety, na które składana jest oferta), których wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
4. O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w punkcie 2. 
6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 
7. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa wart. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza, aby złożył on wymienione oświadczenie wraz z ofertą. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. 
Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
a) ceny ofertowej, w przypadku zmiany prawa w zakresie stawki podatku VAT.
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa  w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2020-12-23T00:00:00+01:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 08:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 1 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 1 - Dostawa mięsa drobiowego i jego przetworów | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15100000-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu,  mięsa drobiowego i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie –  w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia. Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny). Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 2 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 2 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i jego przetworów | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15100000-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu mięsa wieprzowego, wołowego i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie –  w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem, w osłonkach naturalnych lub sztucznych,  zaopatrzone  w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia. Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 3 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 3 - Dostawa warzyw i owoców | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15300000-1 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Warzywa, owoce i jarzyny powinny być: 
- świeże, czyste, zdrowe, 
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, 
- wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian  gnilnych, 
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, 
- właściwie obcięte,
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego   asortymentu, 
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, 
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek). 
Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 4 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 4 - Dostawa nabiału i przetworów | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15500000-3 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 5 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 5 - Dostawa różnych artykułów spożywczych | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15800000-6 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu różnych artykułów spożywczych  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 6 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 6 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15810000-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu pieczywa i wyrobów ciastkarskich  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności 
i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 7 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 7 - Dostawa mrożonek spożywczych | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15331170-9 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu mrożonek spożywczych  partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Mrożonki powinny być: 
- pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii,
- czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 8 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | Pakiet 8 - Dostawa ziemniaków | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15310000-4 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 2021-12-31T00:00:00+01:00 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu ziemniaków w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Ziemniaki powinny być: 
- świeże, czyste, zdrowe, 
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, 
- wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian  gnilnych, 
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, 
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego   asortymentu, 
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, 
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii,
- bulwy powinny mieć średnicę (wielkość) minimum 4 cm. Dostawy ziemniaków o  mniejszych średnicach będą reklamowane i zwracane. Zamawiający zastrzega sobie naliczanie kar umownych w przypadku ponownego, po reklamacji, dostarczenia ziemniaków nie spełniających wymagań Zamawiającego.  
Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy | 
														
						|  |  |