GuidZP400 |
d5e4a7a4-fb0c-4eb1-ada1-60799425702f
|
Biuletyn |
766699-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza
|
Regon |
00008019219000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Oczapowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn-Kortowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 5240171 w. 64; 5241064,
|
Zamawiajacy fax |
089 5240505
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@infish.com.pl ,
|
Adres strony url |
www.infish.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program operacyjny Rybactwo i Morze 2014-2020 (PO RYBY 2014-2020) na potrzeby realizacji projektu pt. „Kompleksowe wykorzystanie oraz optymalizacja użycia energii odnawialnej w procesie rozrodu ryb, inkubacji ikry oraz podchowu wylęgu i narybku, ze szczególnym uwzględnieniem akwakultury środowiskowej"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.infish.com.pl/bip/przetargi
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.infish.com.pl/bip/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza w Olsztynie ul. Michała Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, adaptacja i montaż elementów systemów wodnych RAS do 5 zestawów kontenerowych na potrzeby realizacji projektu: „Kompleksowe wykorzystanie oraz optymalizacja użycia energii odnawialnej w procesie rozrodu ryb, inkubacji ikry oraz podchowu wylęgu i narybku, ze szczególnym uwzględnieniem akwakultury środowiskowej”. (Umowa o dofinansowanie Nr 00001-6521.1-0R1400002/17/20 z dn. 21-07-2020 r.)
|
Numer referencyjny |
DYR.Zam.Publ.-29/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest - „Dostawa, adaptacja i montaż elementów systemów wodnych RAS do 5 zestawów kontenerowych” na potrzeby realizacji projektu: „Kompleksowe wykorzystanie oraz optymalizacja użycia energii odnawialnej w procesie rozrodu ryb, inkubacji ikry oraz podchowu wylęgu i narybku, ze szczególnym uwzględnieniem akwakultury środowiskowej” (Umowa o dofinansowanie Nr 00001-6521.1-0R1400002/17/20 z dn. 21-07-2020 r.), zgodnie z postanowieniami § 3, kartą techniczną stanowiącą zał. nr 1a do siwz, projektem umowy (zał. nr 4 do siwz), opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do siwz) oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa etapy związane z wykonaniem zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia na etap I - do 20.03.2021r.
Termin wykonania zamówienia na etap II - do 20.09.2021r.
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą decyzję wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzającą nadanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca przekaże skan potwierdzony za zgodność z oryginałem posiadanie aktualnie obowiązującej decyzję wydanej przez powiatowego lekarza weterynarii właściwej ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzającą nadanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający może poprosić o przedłożenie oryginału powyższego dokumentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) Wypełniona i podpisana karta techniczna (zał. nr 1a do siwz). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Przewidywane zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian określono w projekcie umowy (zał. nr 4 do siwz). 2. Zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, 3. Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni dostawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Dostawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|