Dostawa artykułów spożywczych do Centrum Integracji Społecznej Nielisz, Staw Noakowski 101, 22-413 Nielisz

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Gmina Nielisz
Miejscowość Nielisz
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768097-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 158000006, 155000003, 32220009, 152000000, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Integracji Społecznej Nielisz w Stawie Noakowskim w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania do 31.12.2021 od daty zawarcia umowy na niżej podane grupy artykułów spożywczych zgodnie z CPV
Zadanie nr 1 Różne produkty spożywcze
Zadanie nr 2 Różne produkty spożywcze
Zadanie nr 3 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zadanie nr 4 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zadanie nr 5 Produkty mleczarskie
Zadanie nr 6 Owoce i warzywa
Zadanie nr 7 Ryby i przetwory rybne
Zadanie nr 8 Mrożonki
Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Dostawy powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych wysokości obowiązującej stawki Vat.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d675cd8e-62a9-4552-afe5-3607e7f29301
Biuletyn 768097-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Nielisz
Regon 950368530
Zamawiajacy adres ulica Nielisz
Zamawiajacy adres numer domu 279
Zamawiajacy miejscowosc Nielisz
Zamawiajacy kod pocztowy 22-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 84 63 12 727,
Zamawiajacy fax 84 63 12 715
Zamawiajacy email sekretariat@nielisz.pl,
Adres strony url ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Centrum Integracji Społecznej Nielisz, Staw Noakowski 101, 22-413 Nielisz
Numer referencyjny Dostawa artykułów spożywczych do Centrum Integracji Społecznej Nielisz, Staw Noakowski 101, 22-413 Nielisz
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Integracji Społecznej Nielisz w Stawie Noakowskim w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania do 31.12.2021 od daty zawarcia umowy na niżej podane grupy artykułów spożywczych zgodnie z CPV Zadanie nr 1 Różne produkty spożywcze Zadanie nr 2 Różne produkty spożywcze Zadanie nr 3 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zadanie nr 4 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zadanie nr 5 Produkty mleczarskie Zadanie nr 6 Owoce i warzywa Zadanie nr 7 Ryby i przetwory rybne Zadanie nr 8 Mrożonki Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Dostawy powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych wysokości obowiązującej stawki Vat.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen towarów w czasie trwania umowy: a) Zmiany stawki podatku VAT. b) Konieczność zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności m.in. w przypadkach: istotnej zmiany prawa – zmiany przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na istniejące zobowiązanie, jedynie w przypadkach nadzwyczajnych, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy. c) o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia II.1.2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. II.1.3. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione 1. FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik nr 1 do SIWZ 2. OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. INFORMACJA DOT. GRUPY KAPITAŁOWEJ – Załącznik Nr 3 do SIWZ 4. PROJEKT UMOWY – Załącznik nr 4 do SIWZ 5. FORMULARZE CENOWE – Załączniki nr 1,2,3,4,5,6,7,8
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst .Strony dopuszczają możliwość zmiany cen towarów w czasie trwania umowy: a) Zmiany stawki podatku VAT. b) Konieczność zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności m.in. w przypadkach: istotnej zmiany prawa – zmiany przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na istniejące zobowiązanie, jedynie w przypadkach nadzwyczajnych, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Owoce i warzywa
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby i przetwory rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ryby i przetwory rybne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)