| GuidZP400 |
c218548f-2acb-4981-9f71-064f1f0a9c49
|
| Biuletyn |
768121-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gdański Uniwersytet Medyczny
|
| Regon |
28862700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-210
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(058) 349 12 23
|
| Zamawiajacy fax |
(058) 349 12 24
|
| Zamawiajacy email |
zp@gumed.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.gumed.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.gumed.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gumed.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdański Uniwersytet Medyczny, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 1, III piętro, pokój 307, ul. Dębinki 7, Gdańsk 80-211
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/124/2020 Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
|
| Numer referencyjny |
ZP/124/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 SIWZ, na który składają się następujące pakiety:
Pakiet 1 – Weterynaryjny analizator hematologiczny – 1 szt
Pakiet 2 – Przenośny analizator równowagi kwasowo-zasadowej oraz elektrolitów – 1 szt
Pakiet 3 – Komora laminarna – 1 szt
Pakiet 4 – System do analizy PCR w czasie rzeczywistym (Real Time PCR) – 1 szt
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie powyżej opisanych pakietów od 1 do 4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt, objęty przedmiotem zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich,
b) był wyprodukowany po 1 stycznia 2020 roku,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy
pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu
umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy
lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub
przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili
zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i
których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe,
katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej
jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; b) zwiększenia bądź
zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych
przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę
obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia,
wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w
wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz
Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło; c)
gdy sprzęt zaoferowany w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji, Zamawiający
dopuszcza możliwość zamiany sprzętu na wersję o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie
gorszych niż w ofercie, w takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej,
terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca
zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt opisany w § 1 niniejszej umowy został wycofany z
produkcji lub producent sprzętu zaprzestał jego produkcji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać
podpisany przez producenta lub dystrybutora dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub
dystrybucji zaoferowanego sprzętu z jednoczesną propozycją zmian, 2. Wszelkie zmiany niniejszej
umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-07T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Weterynaryjny analizator hematologiczny – 1 szt
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38434500-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 – Weterynaryjny analizator hematologiczny – 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Przenośny analizator równowagi kwasowo-zasadowej oraz elektrolitów – 1 szt
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38434500-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 - Przenośny analizator równowagi kwasowo-zasadowej oraz elektrolitów – 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – Komora laminarna – 1 szt
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141500-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
84
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 – Komora laminarna – 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 – System do analizy PCR w czasie rzeczywistym (Real Time PCR) – 1 szt
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38434000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
35
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 – System do analizy PCR w czasie rzeczywistym (Real Time PCR) – 1 szt
|
| | |