ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2021-01-18 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767995-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 181000006, 181410009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) w ramach 8 zadań:
1) odzież robocza i ochronna;
2) obuwie robocze i ochronne;
3) rękawice robocze;
4) środki ochrony osobistej;
5) odzież antyelektrostatyczna;
6) obuwie i odzież medyczna.
7) ochrona dróg oddechowych
8) odzież robocza i ochronna

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64efc983-6932-4d8f-b005-9c20555845f1
Biuletyn 767995-N-2020
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url https://3rblog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.platformazakupowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków - kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
Numer referencyjny 19/2021
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) w ramach 8 zadań: 1) odzież robocza i ochronna; 2) obuwie robocze i ochronne; 3) rękawice robocze; 4) środki ochrony osobistej; 5) odzież antyelektrostatyczna; 6) obuwie i odzież medyczna. 7) ochrona dróg oddechowych 8) odzież robocza i ochronna
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zadania nr 1:  wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej - poz. 3; Dla zadania nr 3:  wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20 Dla zadania nr 8:  wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej - poz. 1, 2; Dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8:  karty katalogowe w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”);  tabele rozmiarowe produktów w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1) Oferta oraz dokumenty wskazane w rozdziale XIII pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3, 5 winny zostać złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego (w formacie danych: doc, docx, pdf, xls, zlsx i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. 3) Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności. UWAGA: Kwalifikowany, certyfikowany podpis elektroniczny, używany przez Wykonawcę winien być możliwy do weryfikacji przez KAŻDĄ, darmową i ogólnodostępną do użytku aplikację weryfikującą. W przypadku gdy przesłany przez Wykonawcę dokument opatrzony podpisem elektronicznym, nie będzie możliwy do weryfikacji w powyższy sposób lub odczytania przez Zamawiającego, zostanie on uznany, jako niewłaściwie podpisany. 4) Dopuszcza się również złożenie oferty oraz dokumentów wskazanych w rozdziale XIII pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3, 5 w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego. 5) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź w formie elektronicznej kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty w formie papierowej, pełnomocnictwo lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do składanej oferty. 6) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126) składane są w oryginale bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów składanych elektronicznie następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 8) Oferta musi być napisana w języku polskim, oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Wszelkie niejasności dotyczące treści zapisów w SIWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w rozdziale XI niniejszej SIWZ. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym istotnych zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę – dotyczy oferty złożonej w postaci papierowej. 8. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty znajdują się na stronie platformy zakupowej w zakładce Instrukcja dla wykonawców. 9. W przypadku wybrania formy pisemnej Ofertę należy oznakować w następujący sposób: „3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków „Zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej” nr sprawy: 19/2021” termin składania ofert: 18.01.2021r. godz. 09.00 nie otwierać przed 18.01.2021r. godz. 09:30 oraz nazwa i dokładny adres wykonawcy, wraz z numerem telefonu oraz złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy zostały określone w załączniku na 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież robocza i ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Obuwie robocze i ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawice robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki ochrony osobistej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Odzież antyelektrostatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Obuwie i odzież medyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ochrona dróg oddechowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Odzież robocza i ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy. Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)