Jednorazowe wyroby medyczne i laboratoryjne

Data publikacji 2020-12-19
Data zakończenia 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769192-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 339110009, 331925007, 92210004, 331831007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych i laboratoryjnych jednorazowego użytku w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. 15 zadań:

Zadanie nr 1 – Ostrza do mikrotomu – 3 pozycje w zadaniu
Zadanie nr 2 - Probówka do Mini-Bos, Liason – 6 000 szt
Zadanie nr 3 - Końcówki do pipet automatycznych typ NICROLIT – V i CLINIPET+ - 120 000 szt.
Zadanie nr 4 - Probówki i pojemniki plastikowe – 8 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 5 – Ezy – 6 200 szt.
Zadanie nr 6 – Żele do USG, EKG – 4 pozycje w zadaniu
Zadanie nr 7 – Biomateriały stosowane w ortopedii – 6 pozycji w zadaniu.
Zadanie nr 8 - Jednorazowy sterylny zestaw wkładów składający się z dwóch wkładów o poj. 200Ml, złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem „T” o długości +/-150cm oraz 2 ostrzy typu spike – 480 szt.
Zadanie nr 9 – Dwunastogodzinny zestaw do podawania środka kontrastowego – 100 szt. i Jednorazowy sterylny dren pacjencki - 200 szt.
Zadanie nr 10 - Aparat do przetaczania płynów bursztynowy do pompy infuzyjnej PLUM – 1 000szt.
Zadanie nr 11 - Aparat do przetoczeń bursztynowy do pompy infuzyjnej Braun – 100 szt.
Zadanie nr 12 - Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku – 300 szt.
Zadanie nr 13 - Membrana dwuwarstwowa, kolagenowa, biodegradowalna – 10 szt.
Zadanie nr 14 – Wchłanialny hemostatyk powierzchniowy wykonany ze 100% utlenionej celulozy lub utlenionej, regenerowanej celulozy naturalnego pochodzenia roślinnego - 50 opak. a’12 szt.
Zadanie nr 15 – Staplery liniowe i ładunki – 8 pozycji w zadaniu

Zamówienie obejmuje łącznie 15 odrębnych części/ zadań.

2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33911000-9, 33192500-7, 33192500-7, 09221000-4, 33183100-7, 33141000-0.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2da12013-e1a6-45fd-8c7e-732a1c02c8ba
Biuletyn 769192-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Jednorazowe wyroby medyczne i laboratoryjne
Numer referencyjny SZP-332-78PN-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych i laboratoryjnych jednorazowego użytku w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. 15 zadań: Zadanie nr 1 – Ostrza do mikrotomu – 3 pozycje w zadaniu Zadanie nr 2 - Probówka do Mini-Bos, Liason – 6 000 szt Zadanie nr 3 - Końcówki do pipet automatycznych typ NICROLIT – V i CLINIPET+ - 120 000 szt. Zadanie nr 4 - Probówki i pojemniki plastikowe – 8 pozycji w zadaniu Zadanie nr 5 – Ezy – 6 200 szt. Zadanie nr 6 – Żele do USG, EKG – 4 pozycje w zadaniu Zadanie nr 7 – Biomateriały stosowane w ortopedii – 6 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 8 - Jednorazowy sterylny zestaw wkładów składający się z dwóch wkładów o poj. 200Ml, złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem „T” o długości +/-150cm oraz 2 ostrzy typu spike – 480 szt. Zadanie nr 9 – Dwunastogodzinny zestaw do podawania środka kontrastowego – 100 szt. i Jednorazowy sterylny dren pacjencki - 200 szt. Zadanie nr 10 - Aparat do przetaczania płynów bursztynowy do pompy infuzyjnej PLUM – 1 000szt. Zadanie nr 11 - Aparat do przetoczeń bursztynowy do pompy infuzyjnej Braun – 100 szt. Zadanie nr 12 - Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku – 300 szt. Zadanie nr 13 - Membrana dwuwarstwowa, kolagenowa, biodegradowalna – 10 szt. Zadanie nr 14 – Wchłanialny hemostatyk powierzchniowy wykonany ze 100% utlenionej celulozy lub utlenionej, regenerowanej celulozy naturalnego pochodzenia roślinnego - 50 opak. a’12 szt. Zadanie nr 15 – Staplery liniowe i ładunki – 8 pozycji w zadaniu Zamówienie obejmuje łącznie 15 odrębnych części/ zadań. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33911000-9, 33192500-7, 33192500-7, 09221000-4, 33183100-7, 33141000-0.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 3.1 dot. zadania od nr 1 do nr 15 - dla wyrobów medycznych, które są zakwalifikowane są jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . (wymóg dotyczy wyłącznie wyrobów, których obowiązek rejestracji jako wyrób medyczny wynika z jego przeznaczenia i przepisów obowiązującego na terenie RP prawa) - Dopuszcza się odn. warunku w ppkt 3.1 - załączenie do oferty stosownego oświadczenia wykonawcy, w treści którego potwierdzi on że oferowane produkty spełniają ww wymogi, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie 3.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania- w uzasadnionych przypadkach, na etapie oceny ofert, prospektów, folderów reklamowych, ulotek, instrukcji obsługi - ze zdjęciami, lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, specyfikacje techniczne itp. opisy nt. oferowanego przedmiotu zamówienia, sposobu użycia, zastosowania itp. Opisy w ww dokumentach mają być w j. polskim W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie ppkt 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione . Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów, parametrów i danych technicznych oferowanych urządzeń medycznych. 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowani - wg wzoru zał. nr 3. 5. Próbki oferowanego asortymentu. (Próbki nie podlegają uzupełnieniu)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania - dot. odczynników itp., 1.5 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie zmian, 1.7 jeśli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 1.8 możliwość zmiany umowy poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany (zwiększenie lub obniżenie): - stawki podatku od towarów i usług- wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia wykonawcy jest on zobowiązany wykazać wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia, 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 3. W przypadku niewykorzystania ilości lub wartości przedmiotów zamówienia objętych niniejszą umową, w okresie jej obowiązywania, dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy, ale nie dłużej niż o 12 miesięcy. Zmiana terminu wymagać będzie formy pisemnej – aneks do umowy. 4. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1 ppkt 1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1 ppkt 1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jeśli cena leku zamiennego będzie wyższa niż ofertowa, produkt zostanie wyłączony z umowy, kara nie zostanie wówczas naliczona. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie wykonawcy stanowiącej zał. do niniejszej umowy. 5.W przypadku, gdy, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, dojdzie do zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. d) stawki podatku od towarów i usług, Wysokość należnego wynagrodzenia wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 5 a), b) c), d).
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33911000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Ostrza do mikrotomu – 3 pozycje w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Probówka do Mini-Bos, Liason – 6 000 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Końcówki do pipet automatycznych typ NICROLIT – V i CLINIPET+ - 120 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - Probówki i pojemniki plastikowe – 8 pozycji w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 – Ezy – 6 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 09221000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 – Żele do USG, EKG – 4 pozycje w zadaniu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 – Biomateriały stosowane w ortopedii – 6 pozycji w zadaniu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 - Jednorazowy sterylny zestaw wkładów składający się z dwóch wkładów o poj. 200Ml, złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem „T” o długości +/-150cm oraz 2 ostrzy typu spike – 480 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 – Dwunastogodzinny zestaw do podawania środka kontrastowego – 100 szt. i Jednorazowy sterylny dren pacjencki - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 10 - Aparat do przetaczania płynów bursztynowy do pompy infuzyjnej PLUM – 1 000szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 11 - Aparat do przetoczeń bursztynowy do pompy infuzyjnej Braun – 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 12 - Szczypce biopsyjne jednorazowego użytku – 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 13 - Membrana dwuwarstwowa, kolagenowa, biodegradowalna – 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 14 – Wchłanialny hemostatyk powierzchniowy wykonany ze 100% utlenionej celulozy lub utlenionej, regenerowanej celulozy naturalnego pochodzenia roślinnego - 50 opak. a’12 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 15 – Staplery liniowe i ładunki – 8 pozycji w zadaniu
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)