ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2021

Data publikacji 2020-12-19
Data zakończenia 2020-12-30 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie
Miejscowość Bolszewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769185-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 151315000, 155000003, 152000000, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g,
2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154).
4. Zamówienie zostało podzielone na 7 części obejmujące następujące grupy produktów: Części zamówienia Nazwa grupy produktów
Części
zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w
ofercie
I Owoce i warzywa 15800000-6
15300000-1 Załącznik 1A
II Produkty suche i przyprawy/ różne produkty spożywcze 15800000-6
Załącznik 1B
III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1C
IV Pieczywo i wyroby cukiernicze 15131500-0
15842300-5
Załącznik 1D
V Przetwory mleczarskie 15500000-3
Załącznik 1E
VI Ryby 15200000-0 Załącznik 1F
VII Garmaż 15331170-9
15220000-6
15851000-8 Załącznik 1G

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części. 6. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.: nabiał, jaja, warzywa i owoce,: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy; - przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego); - fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca; - faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane:




Nabywca:
Gmina Wejherowo
ul. Transportowa 1
84-200 Wejherowo
NIP 588-237-58-50
Odbiorca
Szkoła Podstawowa w Bolszewie
im Mikołaja Kopernika
Bolszewo ul. Szkolna 13
84-239 Bolszewo
NIP 588 18 42 841
forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek) - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin. Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw: -
Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw:
- część nr 1 (załącznik 1a) min. 3 razy w tygodniu
- część nr 2 (załącznik 1b) min. 2 raz w tygodniu
- część nr 3 (załącznik 1c) codziennie
- część nr 4 (załącznik 1d) codziennie
- część nr 5 (załącznik 1e) min. 3 razy w tygodniu
szczegółowe opisy do przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i załączniki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61008fa8-adaa-4ca5-8a88-032b8d139b1d
Biuletyn 769185-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie
Regon 19040319900000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Bolszewo
Zamawiajacy kod pocztowy 84-239
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 672 26 66; 58 738 63 71,
Zamawiajacy fax 58 672 26 66
Zamawiajacy email ssp-bolszewo@wp.pl,
Adres strony url www spbolszewo.szkolna.net
Adres strony internetowej narzedzia www spbolszewo.szkolna.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkoła
Zamieszczona bedzie specyfikacja www spbolszewo.szkolna.net
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2021
Numer referencyjny znak sprawy ZP.27101.D.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bolszewie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1. (np. „Koncentrat pomidorowy Włocławek”, „Serek śmietankowy Almette” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz.1154). 4. Zamówienie zostało podzielone na 7 części obejmujące następujące grupy produktów: Części zamówienia Nazwa grupy produktów Części zamówienia Nazwa grupy produktów Kod CPV Nr załącznika w ofercie I Owoce i warzywa 15800000-6 15300000-1 Załącznik 1A II Produkty suche i przyprawy/ różne produkty spożywcze 15800000-6 Załącznik 1B III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1C IV Pieczywo i wyroby cukiernicze 15131500-0 15842300-5 Załącznik 1D V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1E VI Ryby 15200000-0 Załącznik 1F VII Garmaż 15331170-9 15220000-6 15851000-8 Załącznik 1G Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części. 6. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, tj.: nabiał, jaja, warzywa i owoce,: do przypisanych magazynów, znajdujących się w piwnicy; - przy każdej dostawie Wykonawca wystawia dokument WZ (wydanie zewnętrzne z magazynu Zamawiającego); - fakturę / rachunek (na podstawie dokumentów WZ) Wykonawca wystawia tylko 2 razy w miesiącu: pierwszą w połowie miesiąca, a drugą na koniec miesiąca; - faktura / rachunek wystawiane są na następujące dane: Nabywca: Gmina Wejherowo ul. Transportowa 1 84-200 Wejherowo NIP 588-237-58-50 Odbiorca Szkoła Podstawowa w Bolszewie im Mikołaja Kopernika Bolszewo ul. Szkolna 13 84-239 Bolszewo NIP 588 18 42 841 forma płatności – przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek) - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 7. Ilości podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego pocztą elektroniczną bądź zgłoszone telefonicznie najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od poniedziałku następnego tygodnia i tak przez kolejne dni, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w ciągu max. 24 godzin. Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw: - Ze względu na małą powierzchnię magazynową Zamawiający wymaga następującej częstotliwości dostaw: - część nr 1 (załącznik 1a) min. 3 razy w tygodniu - część nr 2 (załącznik 1b) min. 2 raz w tygodniu - część nr 3 (załącznik 1c) codziennie - część nr 4 (załącznik 1d) codziennie - część nr 5 (załącznik 1e) min. 3 razy w tygodniu szczegółowe opisy do przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i załączniki.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.- dotyczy tylko podmiotówprowadzących sprzedaż bezpośrednią, oraz podmiotów prowadzących produkcje pierwotna
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonym oświadczeniu Wykonawca jednoznacznie wykaże, że: 1) Dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia odpowiednimi pojazdami do przewozu żywności. Samochody powinny być przystosowane do przewozu żywności w sposób zapewniający ochronę przed zanieczyszczeniem i zapewniający zachowanie odpowiedniej jakości zdrowotnej artykułów. Ponadto muszą zapewniać odpowiednio dostosowaną temperaturę do przewożonych produktów. Transport żywności w niskich temperaturach wymaga odpowiednich pojazdów wyposażonych w urządzenia chłodnicze oraz w urządzenia monitorujące zmiany temperatury w czasie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów Nadzorowanych podlegających Urzędowej Kontroli Żywności Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - dotyczy tylko podmiotów prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących produkcję pierwotną.
IV 4 14 nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zgodnie z zał nr 1 A do SIWZ
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 1 A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa produkty suche i przyprawy /różne produkty spożywze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zgodnie z załącznikiem !1 b do SIWZ
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 1 B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa miięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zgodnie z zał 1 c do SIWZ
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem 1 C co SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zgodnie z zał nr 1 D do SIWZ
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 1 d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa przetwory mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zgodnie z zał nr 1 E do SIWZ
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 1 E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zgodnie z załącznikiem 1 F do SIWZ
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 1 F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa garmaż
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 1 G do SIWZ
  

Criterion

Kryteria godzina dostawy
Znaczenie 12,00
  
Kryteria termin dostaw
Znaczenie 8,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)