Dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768598-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia (zwany dalej: OPZ) został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. OPZ zawiera szczegółowe wykazy rodzaju artykułów i ilości przewidzianych do zamówienia - 161 pozycji. Podane ilości są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8496e0ed-004b-4121-b83a-dccc5f27f0b8
Biuletyn 768598-N-2020
Zamawiajacy nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Regon 01723168600000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 125
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-707
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224902902,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@tdt.gov.pl,
Adres strony url http://www.tdt.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.tdt.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne miniPortal: https://miniPortal.uzp.gov.pl , ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny ZP 3/2021
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia (zwany dalej: OPZ) został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. OPZ zawiera szczegółowe wykazy rodzaju artykułów i ilości przewidzianych do zamówienia - 161 pozycji. Podane ilości są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (tj. dwóch odrębnych umów), polegających na dostawie artykułów biurowych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda, (przy czym zastrzega się, że w przypadku gdy Wykonawca w ramach jednej umowy realizował dostawy o szerszym asortymencie, należy wykazać wartość dostawy wyłącznie w odniesieniu do artykułów biurowych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ);
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo – o ile dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach: 1) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanej przez Wykonawcę maszyny biurowej. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę maszyny biurowej będącej przedmiotem umowy na inną, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanej maszyny biurowej i uzyska akceptację propozycji zmiany. Zmiana maszyny biurowej nie może spowodować pogorszenia warunków wykonania umowy np. ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia, istotnych dla Zamawiającego; 2) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu przedmiotu Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 3) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na, sposób lub zakres realizacji przedmiotu Umowy; 4) wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 2 Umowy; 5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wykonania każdorazowej dostawy
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)