Dostawa środków czystościowych

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Wyposażenie domowe,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768736-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 249500008, 337700008, 392000004, 395142000, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa środków czystościowych”.
2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niezależnych od siebie części.
3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załącznikach nr 1.1 – 1.5 oraz we wzorach umów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 840c5dfa-6a87-4e96-bdc5-03e059bc8f9f
Biuletyn 768736-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Regon 00029278700000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 3532800; 34 3532810
Zamawiajacy fax 34 3562880
Zamawiajacy email sekretariat@wsnlc.pl
Adres strony url https://wsnlc.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsnlc.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-2020/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W postaci papierowej na adres Zamawiającego lub elektronicznie na adres: https://miniportal.uzp.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystościowych
Numer referencyjny AZP.382.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa środków czystościowych”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niezależnych od siebie części. 3. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie liczbę części. Wymagane jest jednak zaoferowanie wszystkich pozycji asortymentowych w danej części. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załącznikach nr 1.1 – 1.5 oraz we wzorach umów.
Cpv glowny przedmiot 24950000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8.1.1. opisy przedmiotu zamówienia np.: foldery, prospekty, karty katalogowe potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i wymagań oferowanego asortymentu w formularzach asortymentowo-cenowych z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, które umożliwią Zamawiającemu zweryfikowanie zgodności oferowanego produktu z wymogami Zamawiającego;
Inne dokumenty niewymienione 9.1. wypełniony Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 9.2. wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy – załączniki nr 1.1-1.5; 9.3. oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 9.4. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 9.5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie wg zasad i na warunkach określonych we wzorach umów. Wzory umów stanowią załączniki do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa chemii profesjonalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24950000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal zł.
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.1 – Formularz asortymentowo-cenowy - 7 pozycji, Zał. nr 1.1.a – wykaz potrzebnych ilości pomp dozujących;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów czystościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal zł.
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.2 – Formularz asortymentowo-cenowy - 3 pozycje, Zał. nr 1.2.a – wykaz potrzebnych ilości dozowników do papieru toaletowego oraz do ręczników papierowych;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal zł.
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.3 – Formularz asortymentowo-cenowy - 6 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pozostałych środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal zł.
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.4 – Formularz asortymentowo-cenowy - 50 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal zł.
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zał. nr 1.5 – Formularz asortymentowo-cenowy - 2 pozycje
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)