Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego – komputer przenośny (48 sztuk) – w podziale na 2 zadania.

Data publikacji 2020-12-21
Data zakończenia 2020-12-30 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 769316-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (zwanego dalej „sprzętem”) – komputer przenośny (48 sztuk) – w podziale na 2 zadania:

1) Zadanie 1 – dostawa komputerów przenośnych (30 sztuk);
2) Zadanie 2 – dostawa komputerów przenośnych (18 sztuki)

2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 został określony w:
1) Załączniku nr 1 do siwz - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ1”);
2) Załączniku nr 2 do siwz - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ2”);

4. Do sprzętu oferowanego w Zadaniu 1-2 muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ1-OPZ2.

8. Dostawa sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zostanie zrealizowana do siedziby Zamawiającego – transportem zapewnionym przez Wykonawcę.

UWAGA:
Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem sprzętu w miejsce (pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy.
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia.

9. Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach 8.00-15.00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb7c1c4c-08e3-483a-8e21-9bf0d483ad6d
Biuletyn 769316-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego
Regon 93191178400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzegomska
Zamawiajacy adres numer domu 49a
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 798 67 00,
Zamawiajacy fax 71 798 42 00
Zamawiajacy email kwolicka@ckz.edu.pl, rlukaczyk@ckz.edu.pl
Adres strony url http://www.ckz.edu.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego dla:: 1) projektu „Od stażysty do specjalisty. Nowa jakość kształcenia we wrocławskich szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” – dla Zad. 1 (30 sztuk); 2) projektu „Manufaktura fachowców. Nowa jakość kształcenia we wrocławskich szkołach zawodowych” – dla Zad. 2 (18 sztuk).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ckz.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ckz.edu.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej (zgodnie z zapisami siwz).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław (budynek A, I piętro, pokój nr 112)
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego – komputer przenośny (48 sztuk) – w podziale na 2 zadania.
Numer referencyjny 15/PN/CKZ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (zwanego dalej „sprzętem”) – komputer przenośny (48 sztuk) – w podziale na 2 zadania: 1) Zadanie 1 – dostawa komputerów przenośnych (30 sztuk); 2) Zadanie 2 – dostawa komputerów przenośnych (18 sztuki) 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 został określony w: 1) Załączniku nr 1 do siwz - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ1”); 2) Załączniku nr 2 do siwz - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ2”); 4. Do sprzętu oferowanego w Zadaniu 1-2 muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ1-OPZ2. 8. Dostawa sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zostanie zrealizowana do siedziby Zamawiającego – transportem zapewnionym przez Wykonawcę. UWAGA: Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem sprzętu w miejsce (pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 9. Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach 8.00-15.00.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy (identyczny dla oby Zadań)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Rozdział VII ust. 2 siwz) – z zastrzeżeniem ust. 5. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 2 stosuje się. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 346), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w ust. 14 formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz).
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” stanowiący załącznik nr 3 do siwz. 2. Wraz z ofertą muszą zostać złożone (dotyczy obu Zadań): 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 1 siwz; 2) wykaz parametrów technicznych oferowanego sprzętu – Załącznik 3.1 i 3.2 do siwz UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest podać we wskazanym, w pkt 2, wykazie parametrów technicznych oferowanego sprzętu - dane oferowanego sprzętu, tj. producent, model, typ i rok produkcji (brak podania tych danych skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako nieodpowiadającej treści siwz). 3) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.cpubenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark CPU Mark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę procesor - min. 5750 punktów w teście Pass Mark CPU Mark; 4) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony http://www.videocardbenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście Passmark G3D Mark jakie osiąga oferowana przez Wykonawcę karta graficzna - min. 850 punktów w teście Passmark G3D Mark; 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. UWAGA: Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. UWAGA: Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika wprost z ogólnodostępnych dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 5 i ust. siwz, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do ich załączenia do oferty - w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Zamawiający zaleca wykorzystanie wzorów formularzy stanowiących integralną część siwz. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w siwz. 5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty i załączników były ponumerowane. 7. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę. 8. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1) warunki istotne, w szczególności: a) opisane w § 2 ust. 5 projektu umowy - a wskazane poniżej; b) zmiany lub uzupełnienia umowy w innym – niż termin – zakresie, w przypadku gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczność w szczególności prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości realizacji umowy. 2) warunki nieistotne, w szczególności: a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy; c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; d) zmiany obowiązujących przepisów prawa; e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy. Warunki opisane w § 2 ust. 5 projektu umowy: Termin dostawy przedmiotu umowy może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych,) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy; 3) opóźnienia dostaw spowodowanego pandemią koronawirusa 4) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 5) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 6) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności prawna, techniczna lub ekonomiczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień Strony ustalą, w drodze pisemnego aneksu do umowy, nowe terminy realizacji - z tym że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju, o ile obliczenie dokładnego okresu przerwy lub postoju będzie możliwe, a gdyby dokładne obliczenie okresu nie było możliwe przyjęty zostanie najbardziej adekwatny, ze względu na zaistniałe okoliczności, okres.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 nie dotyczy

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego– komputer przenośny (30 sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (zwanego dalej „sprzętem”) – komputer przenośny (30 sztuk) 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 został określony w Załączniku nr 1 do siwz - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ1”). 4. Do sprzętu oferowanego w Zadaniu 1 muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ1. 5. Dostawa sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zostanie zrealizowana do siedziby Zamawiającego – transportem zapewnionym przez Wykonawcę. UWAGA: Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem sprzętu w miejsce (pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 6. Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach 8.00-15.00. 7. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanego sprzętu, podane w Załączniku 1, parametry są wartościami minimalnymi – każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych, spełni wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny zobowiązany jest on wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - komputery przenośne (18 sztuk).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (zwanego dalej „sprzętem”) – komputer przenośny (18 sztuk) 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 został określony w Załączniku nr 2 do siwz - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ2”). 4. Do sprzętu oferowanego w Zadaniu 1 muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ2. 5. Dostawa sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zostanie zrealizowana do siedziby Zamawiającego – transportem zapewnionym przez Wykonawcę. UWAGA: Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem sprzętu w miejsce (pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia. 6. Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach 8.00-15.00. 7. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanego sprzętu, podane w Załączniku 2, parametry są wartościami minimalnymi – każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych, spełni wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje sprzęt równoważny zobowiązany jest on wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku 2.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)