Dostawa 10 szt. namiotów pneumatycznych i 4 szt. namiotów stelażowych

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-07 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771715-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395225301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 szt. namiotów.
Przedmiot zamówienia został podzielny na następujące zadania:
Zadanie A - dostawa 10 szt. namiotów pneumatycznych;
Zadanie B - dostawa 4 szt. namiotów stelażowych.
Podstawowe parametry namiotów pneumatycznych:
- powierzchnia użytkowa minimum 34m2,
- wymiary zewnętrzne min: 7,2 m x 5,2 m x 2,85 m,
- waga maksimum: 107 kg,
- prawidłowa eksploatacja w temperaturach -30°C do +70°C,
- liczba komór powietrznych: 2,
- średnica dętek stelaża: 230 mm,
- wymiary drzwi: dwudzielone 3 mx2,2 m,
- ilość/wymiary okien: 4 sztuki, 60 cm x 40cm.

Podstawowe parametry namiotów stelażowych:
- namiot szybko rozkładalny, o minimalnej powierzchni użytecznej minimum 32 m2,,
- namiot powinien być przystosowany do użytkowania w różnych warunkach terenowych i klimatycznych, w tym także przy dużej wilgotności powietrza i dużym nasłonecznieniu (zakres temperatur zewnętrznych od -30°C do +50°C,
- waga namiotu nie przekraczająca 250 kg bez dodatkowego wyposażenia,
- konstrukcja namiotu stelażowa wykonana z aluminium lub/oraz stali zabezpieczonej antykorozyjnie lub nierdzewnej.
- stelaż namiotu charakteryzujący się wysokim poziomem unifikacji części składowych i podzespołów, gwarantujących szybki montaż / demontaż.

Uzupełnione i podpisane przez Wykonawcę załączniki nr 2A/ 2B do SIWZ stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami,
c) posiadać komplet dokumentacji eksploatacyjno-technicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 366d2b8f-1841-4a52-a418-001249773723
Biuletyn 771715-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Regon 35013258400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zarzecze
Zamawiajacy adres numer domu 106
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-134
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6399250
Zamawiajacy fax (12)6399259
Zamawiajacy email przetargi@straz.krakow.pl
Adres strony url www.straz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Medyczny II w zakresie bezpieczeństwa”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 10 szt. namiotów pneumatycznych i 4 szt. namiotów stelażowych
Numer referencyjny WZP.2370.20.4.2020.ŁB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 14 szt. namiotów. Przedmiot zamówienia został podzielny na następujące zadania: Zadanie A - dostawa 10 szt. namiotów pneumatycznych; Zadanie B - dostawa 4 szt. namiotów stelażowych. Podstawowe parametry namiotów pneumatycznych: - powierzchnia użytkowa minimum 34m2, - wymiary zewnętrzne min: 7,2 m x 5,2 m x 2,85 m, - waga maksimum: 107 kg, - prawidłowa eksploatacja w temperaturach -30°C do +70°C, - liczba komór powietrznych: 2, - średnica dętek stelaża: 230 mm, - wymiary drzwi: dwudzielone 3 mx2,2 m, - ilość/wymiary okien: 4 sztuki, 60 cm x 40cm. Podstawowe parametry namiotów stelażowych: - namiot szybko rozkładalny, o minimalnej powierzchni użytecznej minimum 32 m2,, - namiot powinien być przystosowany do użytkowania w różnych warunkach terenowych i klimatycznych, w tym także przy dużej wilgotności powietrza i dużym nasłonecznieniu (zakres temperatur zewnętrznych od -30°C do +50°C, - waga namiotu nie przekraczająca 250 kg bez dodatkowego wyposażenia, - konstrukcja namiotu stelażowa wykonana z aluminium lub/oraz stali zabezpieczonej antykorozyjnie lub nierdzewnej. - stelaż namiotu charakteryzujący się wysokim poziomem unifikacji części składowych i podzespołów, gwarantujących szybki montaż / demontaż. Uzupełnione i podpisane przez Wykonawcę załączniki nr 2A/ 2B do SIWZ stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być nowy (nie używany) i zgodny z obowiązującymi normami, c) posiadać komplet dokumentacji eksploatacyjno-technicznej.
Cpv glowny przedmiot 39522530-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4% wartości brutto oferty. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej na dzień podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, łącznie co najmniej dostawę/dostawy 14 namiotów o powierzchni użytkowej min. 32 m2 w tym co najmniej 1 dostawę obejmującą min. 5 takich namiotów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia przedmiotowego oświadczenia jedynie w przypadku upłynięcia terminu o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawa zamówień publicznych. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI SIWZ pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga: Zdjęć, wizualizacji, katalogów, opisów, folderów zawierających szczegółowy opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Na żądanie Zamawiającego musi zostać potwierdzona autentyczność przedstawionych dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - zadanie A - 2 500,00 zł brutto (słownie dwa tysiące pięćset zł 00/100); - zadanie B - 1 500,00 zł brutto (słownie jeden tysiąc pięćset zł 00/100).
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych okoliczności: 1. Zmiana rozwiązań technicznych lub/i technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających działanie przedmiotu umowy w stosunku do złożonej oferty (między innymi nowszy model sprzętu o lepszych parametrach) lub z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia przedmiotu umowy pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnych. 2. Szczególnie uzasadnione zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie, wynikające z procesu szycia namiotów ze szczególnym uwzględnieniem zmian korzystnych dla Zamawiającego. 3. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkownika lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu: a) ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub, b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów. 4. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż z przyczyn od niego niezależnych nie może zrealizować przedmiotu umowy w terminie. 5. Zmiany określone w pkt 1-4 są dopuszczalne przy założeniu, że cena ofertowa nie ulegnie zwiększeniu. 6. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7. Zmiana Wykonawcy może nastąpić: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem podwykonawców. 8. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem, iż zaproponowana zmiana jest nie istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy. 10. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do urnowy.
IV 4 4 data 2021-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie A - dostawa 10 szt. namiotów pneumatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39522530-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-02-17T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Podstawowe parametry namiotów pneumatycznych: - powierzchnia użytkowa minimum 34m2, - wymiary zewnętrzne min: 7,2 m x 5,2 m x 2,85 m, - waga maksimum: 107 kg, - prawidłowa eksploatacja w temperaturach -30°C do +70°C, - liczba komór powietrznych: 2, - średnica dętek stelaża: 230 mm, - wymiary drzwi: dwudzielone 3 mx2,2 m, - ilość/wymiary okien: 4 sztuki, 60 cm x 40cm.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)