„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta”

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Gmina Gruta
Miejscowość Gruta
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771687-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie pn.:
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta”

3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) Szkoła Podstawowa im. płk. Floriana Laskowskiego w Grucie, Gruta 70, 86-330 Mełno
2) Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5, 86-330 Mełno
3) Żłobek w Nicwałdzie, Nicwałd 60, 86-330 Mełno
4) Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno
Każda jednostka, zawrze indywidualną umowę z wybranymi Wykonawcami na dostawy poszczególnych asortymentów zamówienia.
3.2 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części. Wykonawcy składają oferty na jedną i wszystkie części tj.:
Część 1
Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
Część 2
Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce
Część 3
Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie
Część 4
Nazwa zamówienia: Pieczywo
Część 5
Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny
Część 6
Nazwa zamówienia: Mrożonki
Część 7
Nazwa zamówienia: Wody mineralne

Zamawiający w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym Wykazie Jednostkowym Przedmiotu Zamówienia, dla wszystkich części zamówienia – obowiązkowym do złożenia wraz z formularzem ofertowym przedstawił szczegółowy wykaz asortymentów zaplanowanych dostaw dla każdej jednostki. Zamawiający, w opisie produktów stosowanych w żywieniu dzieci wpisał nazwy produktów stosowanych w aktualnych jadłospisach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na równoważne produkty żywnościowe o parametrach jakościowych nie niższych niż przedstawionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ produktów.
Zamawiający tj. dana jednostka zawrze umowę z Wykonawcą który złoży najkorzystniejszą ofertę na realizację dostaw.
3.3. Formularze asortymentowo-cenowe stanowiące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
3.4. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+/ 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone przedmioty zamówienia.
3.5. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach porannych od 6.00 do 8.00 wskazanych przez poszczególnych odbiorców w terminie 2 dni od złożenia zamówienia.
1) Szkoła Podstawowa im. płk. Floriana Laskowskiego w Grucie, Gruta 70, 86-330 Mełno
Dostawy pieczywa codziennie w godz. 6.30 - 7.30
Dostawy artykułów suchych, wędlin, mięs, warzyw, owoców, nabiału, mrożonek 3 razy w tygodniu w godz. 6.30 - 7.30
2) Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5, 86-330 Mełno
dostawy pieczywa codziennie w godz. 6.30 - 7.30, dostawy artykułów suchych, wędlin, mięs, warzyw, owoców, nabiału, mrożonek 3 razy w tygodniu w godz. 6.30 - 7.30. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z bieżącymi potrzebami Przedszkola Samorządowego w Mełnie. Dostawy wody mineralnej CISOWIANKA - wody o tych samych parametrach jakościowych tj. równoważnych raz w tygodniu.

3) Żłobek w Nicwałdzie, Nicwałd 60, 86-330 Mełno
Dostawy pieczywa, masła, wędlin, nabiału, mięsa, jogurtów naturalnych bądź owocowych - CODZIENNIE W godz. 7.00-7.30
Dostawa produktów suchych - dekadowo czyli co 10 dni
Dostawa warzyw - 1 raz w tygodniu
Mleko - dekadowo czyli co 10 dni
Mrożonki (owoce, ryba) - 1 raz w tygodniu
Woda - 1 raz w tygodniu
Dostawy będą dokonywane partiami w związku z bieżącymi potrzebami Przedszkola Samorządowego w Mełnie
Szczególny nacisk jest na owoc i warzywa, gdyż w placówce przygotowywane są naturalne soki owocowe lub warzywne, powidła śliwkowe, dżemy owocowe, marmolady i kompoty do codziennego picia.
Z diety dzieci wykluczone są produkty przetworzone i zawierające syrop fruktozowo-glukozowy lub olej palmowy.

4) Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno


/Każda jednostka Zamawiającego tj. strona umowy, indywidualnie prowadzi własny magazyn/
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. Wykonawca będzie wystawiał dokument (typu magazyn wydał/magazyn przyjął lub równoważny) na podstawie, którego będą uznawane dokumenty finansowe płatne w terminie do 30 dni od dnia ich dostarczenia do siedziby
UWAGA !!!
- Zamawiający, zastrzega prawo nie realizowania zamówień w przypadku prowadzenia przez jednostkę zajęć zdalnych, co jest równoznaczne z zawieszeniem pracy stołówki tj. wydawaniem posiłków.
- Zamawiający zastrzega zmniejszenie złożonego zamówienia w dniu dostawy w przypadku nałożenia na daną jednostkę reżimu sanitarnego tj. kwarantanny na uczestników zajęć, co jest równoznaczne ze zmniejszeniem ilości wydawanych posiłków. Zamawiający w takim przypadku zrealizuje zamówienie tylko w ilości niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania jednostki.

3.6. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Każda partia dostarczonego towaru powinien spełniać wszystkie aktualnie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa i wymagania Zamawiającego.
Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz.1154) lub aktów prawa zmieniających to rozporządzenie.
3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
3.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3.10 Wykonawca zrealizuje dostawy owoców i warzyw oraz ich przetworów, produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych.
Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością).

Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu składają oferty na jedną cześć i wszystkie z siedmiu zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 379a31c6-0aac-4f96-abf5-15d9b3e362f5
Biuletyn 771687-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Gruta
Regon 53429100000000
Zamawiajacy adres ulica Gruta
Zamawiajacy adres numer domu 244
Zamawiajacy miejscowosc Gruta
Zamawiajacy kod pocztowy 86-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 683 121
Zamawiajacy fax 564 683 188
Zamawiajacy email przetargi@gruta.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gruta.akcessnet.net
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gruta.akcessnet.net/
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta”
Numer referencyjny RIR.271.87.2020.CC
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek Gminy Gruta” 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do: 1) Szkoła Podstawowa im. płk. Floriana Laskowskiego w Grucie, Gruta 70, 86-330 Mełno 2) Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5, 86-330 Mełno 3) Żłobek w Nicwałdzie, Nicwałd 60, 86-330 Mełno 4) Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno Każda jednostka, zawrze indywidualną umowę z wybranymi Wykonawcami na dostawy poszczególnych asortymentów zamówienia. 3.2 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części. Wykonawcy składają oferty na jedną i wszystkie części tj.: Część 1 Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze Część 2 Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce Część 3 Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie Część 4 Nazwa zamówienia: Pieczywo Część 5 Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny Część 6 Nazwa zamówienia: Mrożonki Część 7 Nazwa zamówienia: Wody mineralne Zamawiający w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym Wykazie Jednostkowym Przedmiotu Zamówienia, dla wszystkich części zamówienia – obowiązkowym do złożenia wraz z formularzem ofertowym przedstawił szczegółowy wykaz asortymentów zaplanowanych dostaw dla każdej jednostki. Zamawiający, w opisie produktów stosowanych w żywieniu dzieci wpisał nazwy produktów stosowanych w aktualnych jadłospisach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na równoważne produkty żywnościowe o parametrach jakościowych nie niższych niż przedstawionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ produktów. Zamawiający tj. dana jednostka zawrze umowę z Wykonawcą który złoży najkorzystniejszą ofertę na realizację dostaw. 3.3. Formularze asortymentowo-cenowe stanowiące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3.4. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+/ 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone przedmioty zamówienia. 3.5. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach porannych od 6.00 do 8.00 wskazanych przez poszczególnych odbiorców w terminie 2 dni od złożenia zamówienia. 1) Szkoła Podstawowa im. płk. Floriana Laskowskiego w Grucie, Gruta 70, 86-330 Mełno Dostawy pieczywa codziennie w godz. 6.30 - 7.30 Dostawy artykułów suchych, wędlin, mięs, warzyw, owoców, nabiału, mrożonek 3 razy w tygodniu w godz. 6.30 - 7.30 2) Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5, 86-330 Mełno dostawy pieczywa codziennie w godz. 6.30 - 7.30, dostawy artykułów suchych, wędlin, mięs, warzyw, owoców, nabiału, mrożonek 3 razy w tygodniu w godz. 6.30 - 7.30. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z bieżącymi potrzebami Przedszkola Samorządowego w Mełnie. Dostawy wody mineralnej CISOWIANKA - wody o tych samych parametrach jakościowych tj. równoważnych raz w tygodniu. 3) Żłobek w Nicwałdzie, Nicwałd 60, 86-330 Mełno Dostawy pieczywa, masła, wędlin, nabiału, mięsa, jogurtów naturalnych bądź owocowych - CODZIENNIE W godz. 7.00-7.30 Dostawa produktów suchych - dekadowo czyli co 10 dni Dostawa warzyw - 1 raz w tygodniu Mleko - dekadowo czyli co 10 dni Mrożonki (owoce, ryba) - 1 raz w tygodniu Woda - 1 raz w tygodniu Dostawy będą dokonywane partiami w związku z bieżącymi potrzebami Przedszkola Samorządowego w Mełnie Szczególny nacisk jest na owoc i warzywa, gdyż w placówce przygotowywane są naturalne soki owocowe lub warzywne, powidła śliwkowe, dżemy owocowe, marmolady i kompoty do codziennego picia. Z diety dzieci wykluczone są produkty przetworzone i zawierające syrop fruktozowo-glukozowy lub olej palmowy. 4) Urząd Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno /Każda jednostka Zamawiającego tj. strona umowy, indywidualnie prowadzi własny magazyn/ Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. Wykonawca będzie wystawiał dokument (typu magazyn wydał/magazyn przyjął lub równoważny) na podstawie, którego będą uznawane dokumenty finansowe płatne w terminie do 30 dni od dnia ich dostarczenia do siedziby UWAGA !!! - Zamawiający, zastrzega prawo nie realizowania zamówień w przypadku prowadzenia przez jednostkę zajęć zdalnych, co jest równoznaczne z zawieszeniem pracy stołówki tj. wydawaniem posiłków. - Zamawiający zastrzega zmniejszenie złożonego zamówienia w dniu dostawy w przypadku nałożenia na daną jednostkę reżimu sanitarnego tj. kwarantanny na uczestników zajęć, co jest równoznaczne ze zmniejszeniem ilości wydawanych posiłków. Zamawiający w takim przypadku zrealizuje zamówienie tylko w ilości niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania jednostki. 3.6. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Każda partia dostarczonego towaru powinien spełniać wszystkie aktualnie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa i wymagania Zamawiającego. Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz.1154) lub aktów prawa zmieniających to rozporządzenie. 3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 3.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.10 Wykonawca zrealizuje dostawy owoców i warzyw oraz ich przetworów, produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu składają oferty na jedną cześć i wszystkie z siedmiu zadań.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca udokumentuje doświadczenie w realizacji min. dwóch dostaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub okresie prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli był krótszy. Wykonawca wykaże, że wykonał i usługi realizacji dostaw poszczególnych asortymentów w kwotach brutto: Część 1 Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze – 50.000,00 zł Część 2 Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce – 50.000,00 zł Część 3 Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie – 20.000,00 zł Część 4 Nazwa zamówienia: Pieczywo – 3.000,00 zł Część 5 Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny – 70.000,00 zł Część 6 Nazwa zamówienia: Produkty mrożone – 35.000,00 zł Część 7 Nazwa zamówienia: Wody mineralne – 2.500,00 zł
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające, realizację dwóch dostaw lub usług dla każdej z części zadania, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą załącznik nr 6: Część 1 Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze Część 2 Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce Część 3 Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie Część 4 Nazwa zamówienia: Pieczywo Część 5 Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny Część 6 Nazwa zamówienia: Produkty mrożone Część 7 Nazwa zamówienia: Wody mineralne
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykonawca wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SIWZ) składa załącznik nr 1 oraz niżej podane oświadczenia aktualne na dzień składania ofert (informacje zwarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu): 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ, 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4. 2. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 2.1. oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia/grupa kapitałowa – załącznik nr 5 do SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające, realizację dwóch dostaw lub usług dla każdej z części zadania, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą załącznik nr 6: Część 1 Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze Część 2 Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce Część 3 Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie Część 4 Nazwa zamówienia: Pieczywo Część 5 Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny Część 6 Nazwa zamówienia: Produkty mrożone Część 7 Nazwa zamówienia: Wody mineralne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z opisem zawartym w rozdziale 3.1 z uwzględnieniem obowiązujących aktów prawnych. 2. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie uregulowań zawartych w art. 144 ust. 1. ustawy Pzp. 3. Warunki umożliwiające zmianę treści umowy oraz dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zawierają zapisy zamieszczone w rozdziale 3.1. 4. Zamawiający załączył do SIWZ projekt umowy – załącznik nr 7.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1 Nazwa zamówienia: Artykuły ogólnospożywcze szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2 Nazwa zamówienia: Warzywa i owoce - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał, wyroby mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 3 Nazwa zamówienia: Nabiał, wyroby mleczarskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 4 Nazwa zamówienia: Pieczywo - szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso, drób i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 5 Nazwa zamówienia: Mięso, drób i wędliny - szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 6 Nazwa zamówienia: Produkty mrożone - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Nazwa zamówienia: Wody mineralne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 7 Nazwa zamówienia: Wody mineralne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)