Udzielenie licencji, wykonanie, wdrożenie i świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Data Governance

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771225-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji, wykonanie, wdrożenie i świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Data Governance.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do umowy oraz Wzór umowy (Załącznik nr 6 SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c400bb11-5b77-4368-8b5b-2db53fd8350b
Biuletyn 771225-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 01525964000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl
Adres strony url www.um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.um.warszawa.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej na zasadach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Udzielenie licencji, wykonanie, wdrożenie i świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Data Governance
Numer referencyjny ZP/AC/271/II-165/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji, wykonanie, wdrożenie i świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Data Governance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do umowy oraz Wzór umowy (Załącznik nr 6 SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowe zasady dotyczące terminu realizacji zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują co najmniej dwie dostawy z usługą wdrożenia w obszarze zarządzania danymi (Data Governance) w tym przynajmniej jednej o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. Uwaga: Zamawiający uzna każdą wykazaną realizowaną dostawę z usługą wdrożenia w obszarze zarządzania danymi (Data Governance) w ramach umowy niezakończonej przed terminem składania ofert, jeżeli jej wartość do tego terminu była nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto. 2. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 (trzema) osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia, w tym: a) 2 (dwiema) osobami, które wystąpią w roli Eksperta Data Governance posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie (każda) potwierdzone udziałem, w tej roli, w projektach w obszarze zarządzania danymi (Data Governance) o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; b) 1 (jedną) osobą, która wystąpi w roli Analityka posiadającą doświadczenie potwierdzone udziałem, w tej roli, w projektach w obszarze zarządzania danymi (Data Governance) o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. W przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, działa na mocy udzielonego jej pełnomocnictwa, do dokumentów należy załączyć pełnomocnictwo w jednej z form określonych w pkt. 13.1.2 lit. e) SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw (z usługą wdrożenia) zrealizowanych, lub realizowanych (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.1. SIWZ; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:, – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; c) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 9 do SIWZ, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.2. SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik do SIWZ; b) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; d) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ; e) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert złożonych w formie pisemnej nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2 (wejście od ul. Canaletta), w pok. nr 301 (Sala Konferencyjna), piętro 3, w dniu 05.01.2021 r. o godzinie 12:00. Otwarcie ofert złożonych w postaci elektronicznej rozpocznie się po zakończeniu otwierania ofert złożonych w formie pisemnej. Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, w dniu 05.01.2021 r. o godzinie 12:30.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)