Zakup, dostawa i montaż systemów zarządzania sieciami wodno- kanalizacyjnymi (GIS,SCAD, system telemetryczny) w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce”

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2020-12-31 00:00:00
Instytucja Gmina Górno
Miejscowość Górno
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt telemetryczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771515-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324412008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż systemów zarządzania sieciami wodno- kanalizacyjnymi (GIS,SCAD, system telemetryczny) w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce” zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej, na warunkach wskazanych w SIWZ wraz z załącznikami oraz ofercie Wykonawcy.
1.1. Projekt realizowany zgodnie z warunkami konkursu zamkniętego nr RPSW.04.03.00-IZ.00-26-160/17 w ramach Działania 4.3 ,,Gospodarka wodno-ściekowa’’ Osi priorytetowej 4 ,,Dziedzictwo naturalne i kulturowe’’ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.
1.2. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1 – zakup, dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji oraz zarządzania siecią wodno-kanalizacyjną oraz wdrożenie systemu GIS,
Zadanie 2- zakup, dostawa i instalacja urządzeń telemetrycznych tj.: słupków telemetrycznych wraz
z niezbędnym osprzętem oraz jego konfiguracją i wdrożenie systemu SCAD, ilość punktów pomiarowych na wodociągu w aglomeracji Skorzeszyce. DN 150- 8 punktów; DN100-2 punktów; DN80 -10 punktów,
które należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ Szczegółowym opisem przedmiotu.
1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem teren aglomeracji Skorzeszyce tj.: miejscowości Skorzeszyce, Wola Jachowa, Górno. Zaopatrzeniem ludności w wodę pitną w Gminie Górno zajmuje się Zakład Usług Komunalnych w Górnie. System dystrybucji wody i kanalizacji na terenie Aglomeracji Skorzeszyce:
a) Aglomeracja Skorzeszyce jest w całości zwodociągowana.
b) W aglomeracji Skorzeszyce w 2020 r. oddano do użytku sieć kanalizacyjną w Skorzeszycach. W 2021 roku zostaną oddane do użytku sieci kanalizacyjne w miejscowości Wola Jachowa oraz Górno (link do postępowań przetargowych z dokumentacją techniczną i zakresem sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Skorzeszyce, Wola Jachowa, Górno http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=gorno/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=316&podmenu=436&str=4&id=4931 ).
1.4. Wymagania rozszerzające opis zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ.
Zamawiający żąda bezwzględnej gwarancji oraz rękojmi na całość zamówienia w wymiarze minimum 36 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi obejmuje całość zamówienia, a w szczególności: materiały, montaż, wdrożenie systemów informacyjnych, wsparcie techniczne. Termin gwarancji
i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 9 do SIWZ.
1.5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagań dotyczących urządzeń i systemów informatycznych zawiera załącznik nr 9 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości zamówienia, której zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa Zamówień Publicznych.
1.6. W kwocie oferty należy uwzględnić szkolenia dla wszystkich pracowników wskazanych przez Zamawiającego lub Użytkownika sieci wodno – kanalizacyjnych. Szkolenia należy dokonać w zakresie obsługi i konfiguracji wdrożonych systemów informatycznych. Szkolenie musi się odbyć przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego na zamontowanych urządzeniach i w siedzibie Zamawiającego. Przed wykonaniem szkolenia Wykonawca zarejestruje w systemie informatycznym wszystkie urządzenia telemetryczne sieci wodno – kanalizacyjnych na terenie aglomeracji Skorzeszyce i opisze je zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2. Wszelkie prace montażowe i instalacyjne prowadzone w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kabli teletechnicznych, przewodów kanalizacyjnych, wodociągowych) należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika – użytkownika sieci.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46703586-ecd1-4472-b789-84ec5ffe7f0b
Biuletyn 771515-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Górno
Regon 29101007900000
Zamawiajacy adres ulica Górno
Zamawiajacy adres numer domu 169
Zamawiajacy miejscowosc Górno
Zamawiajacy kod pocztowy 26-008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 023 018
Zamawiajacy fax 413 023 009
Zamawiajacy email gmina@gorno.pl
Adres strony url www.gorno.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany zgodnie z warunkami konkursu zamkniętego nr RPSW.04.03.00-IZ.00-26-160/17 w ramach Działania 4.3 ,,Gospodarka wodno-ściekowa’’ Osi priorytetowej 4 ,,Dziedzictwo naturalne i kulturowe’’ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gorno.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat, Urząd Gminy Górno, Górno 169, 26-008 Górno, Pokój nr 22 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż systemów zarządzania sieciami wodno- kanalizacyjnymi (GIS,SCAD, system telemetryczny) w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce”
Numer referencyjny IR.271.1.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż systemów zarządzania sieciami wodno- kanalizacyjnymi (GIS,SCAD, system telemetryczny) w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Skorzeszyce” zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej, na warunkach wskazanych w SIWZ wraz z załącznikami oraz ofercie Wykonawcy. 1.1. Projekt realizowany zgodnie z warunkami konkursu zamkniętego nr RPSW.04.03.00-IZ.00-26-160/17 w ramach Działania 4.3 ,,Gospodarka wodno-ściekowa’’ Osi priorytetowej 4 ,,Dziedzictwo naturalne i kulturowe’’ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 – zakup, dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia ewidencji oraz zarządzania siecią wodno-kanalizacyjną oraz wdrożenie systemu GIS, Zadanie 2- zakup, dostawa i instalacja urządzeń telemetrycznych tj.: słupków telemetrycznych wraz z niezbędnym osprzętem oraz jego konfiguracją i wdrożenie systemu SCAD, ilość punktów pomiarowych na wodociągu w aglomeracji Skorzeszyce. DN 150- 8 punktów; DN100-2 punktów; DN80 -10 punktów, które należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ Szczegółowym opisem przedmiotu. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem teren aglomeracji Skorzeszyce tj.: miejscowości Skorzeszyce, Wola Jachowa, Górno. Zaopatrzeniem ludności w wodę pitną w Gminie Górno zajmuje się Zakład Usług Komunalnych w Górnie. System dystrybucji wody i kanalizacji na terenie Aglomeracji Skorzeszyce: a) Aglomeracja Skorzeszyce jest w całości zwodociągowana. b) W aglomeracji Skorzeszyce w 2020 r. oddano do użytku sieć kanalizacyjną w Skorzeszycach. W 2021 roku zostaną oddane do użytku sieci kanalizacyjne w miejscowości Wola Jachowa oraz Górno (link do postępowań przetargowych z dokumentacją techniczną i zakresem sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Skorzeszyce, Wola Jachowa, Górno http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=gorno/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=316&podmenu=436&str=4&id=4931 ). 1.4. Wymagania rozszerzające opis zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający żąda bezwzględnej gwarancji oraz rękojmi na całość zamówienia w wymiarze minimum 36 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi obejmuje całość zamówienia, a w szczególności: materiały, montaż, wdrożenie systemów informacyjnych, wsparcie techniczne. Termin gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 9 do SIWZ. 1.5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagań dotyczących urządzeń i systemów informatycznych zawiera załącznik nr 9 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości zamówienia, której zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa Zamówień Publicznych. 1.6. W kwocie oferty należy uwzględnić szkolenia dla wszystkich pracowników wskazanych przez Zamawiającego lub Użytkownika sieci wodno – kanalizacyjnych. Szkolenia należy dokonać w zakresie obsługi i konfiguracji wdrożonych systemów informatycznych. Szkolenie musi się odbyć przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego na zamontowanych urządzeniach i w siedzibie Zamawiającego. Przed wykonaniem szkolenia Wykonawca zarejestruje w systemie informatycznym wszystkie urządzenia telemetryczne sieci wodno – kanalizacyjnych na terenie aglomeracji Skorzeszyce i opisze je zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2. Wszelkie prace montażowe i instalacyjne prowadzone w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kabli teletechnicznych, przewodów kanalizacyjnych, wodociągowych) należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika – użytkownika sieci.
Cpv glowny przedmiot 32441200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 3) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych dostaw i usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego m.in. w zakresie: - dostawy i montażu urządzeń telemetrycznych wraz z systemem typu SCAD, - dostawa i wdrażanie systemu GIS. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu robót budowlanych będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
Okres w miesiacach 8
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończył w ramach jednego zamówienia minimum jedną dostawę obejmującą swym zakresem: - dostawę i montaż urządzeń telemetrycznych na sieciach wodno - kanalizacyjnych wraz z konfiguracją z systemem typu SCAD o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto lub - dostawę i wdrożenie systemu GIS o wartości minimum 50 000, 00 zł brutto. b) Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności: - co najmniej 1 osobą, posiadającą doświadczenie we wdrożeniu minimum jednego systemu GIS, która będzie pełnić funkcję koordynatora podczas wdrażania systemu GIS u Zamawiającego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć, na wezwanie Zamawiającego, Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt V SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U.2018.1445); f) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. 3.2a)-e) – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 musi złożyć co najmniej jeden wykonawca, oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt, 3.2 (i odpowiednio pkt 4) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 1 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy w przypadku: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku gdy następuje ustawowa zmiana stawki podatku VAT, ciężar podwyższonego wynagrodzenia z tytułu zwiększenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiający, a ciężar obniżonego wynagrodzenia z tytułu zmniejszenia stawki podatku zmiany terminów wykonania części przedmiotu umowy, określonych w załączniku do niniejszej umowy, jeżeli warunki atmosferyczne odnotowane w dzienniku modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminie Górno uniemożliwią prowadzenie prac ze względu na zachowanie bezpieczeństwa osób wykonujących prace lub ze względu na niemożliwość dochowania standardów jakościowych określonych w obowiązujących przepisach – o ilość dni roboczych wynikających z tych niekorzystnych warunków atmosferycznych, odnotowanych w dzienniku modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Górno. 2) zmiany terminu umownego, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, a które ujawniły się dopiero podczas prac Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu umowy, lub których skutków Strony nie były w stanie przewidzieć, w szczególności: a) udokumentowane, przedłużające się dostaw nie będących z winy wykonawcy i producenta urządzeń, b) udokumentowana czasowa niemożność udostępnienia przez ZUK w Górnie pomieszczeń na potrzeby instalacji sprzętu i oprogramowania, c) problemy z instalacją sprzętu, pozyskiwaniem danych, prowadzeniem szkoleń pracowników ZUK w Górnie związane z niezaplanowanymi, a koniecznymi działaniami ZUK w Górnie, d) udokumentowane problemy z sieciami internetowymi/telekomunikacyjnymi służącymi do realizacji przedmiotu umowy, e) problemy wynikające z awarii/usterek infrastruktury teleinformatycznej posiadanej przez ZUK w Górnie, a przeznaczonej do wykorzystania w ramach realizacji umowy, f) potrzeba wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia zakresu prac w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, w sytuacji, gdy toczą się prace nad nowelizacją przepisów, g) wystąpienia czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, w tym siły wyższej h) udokumentowane nie wywiązania się Zamawiającego lub Użytkownika sieci (ZUK w Górnie) z udostępnienia niezbędnych informacji, dokumentów lub materiałów w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu, - o okres przez który niemożliwa była realizacja umowy wynikający z zaistnienia wyżej wymienionej przesłanki lub przesłanek oraz czasu niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. 3) Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub wytyczne wydane przez uprawniony organ, a zmiana ta polega na dostosowaniu treści umowy w szczególności zapisów zawartych w załączniku nr 9 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia lub zmienionych przepisów prawa; b) zmiany zakresu wskazanego w załączniku nr 9 do SIWZ Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na inne, jednak posiadające funkcjonalność i parametry nie gorsze niż produkty opisane w Załączniku nr 9 do SIWZ, o ile zmiana taka nie będzie wiązać się ze wzrostem wynagrodzenia dla Wykonawcy, a zmiana wynika z powodu zmiany parametrów technicznych lub funkcjonalnych produktów (sprzętu, oprogramowania) wprowadzonych przez producenta (np. wprowadzenie nowej wersji oprogramowania wchodzącego w skład systemu informatycznego), wycofania produktów ze sprzedaży, ujawnienia się powszechnie występujących wad produktów, zaprzestania ich produkcji lub dystrybucji. c) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez Strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy; d) zmian w strukturze, organizacji ZGK w Górnie, jeżeli ma ona wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; e) zmiany wytycznych instytucji współfinansującej projekt lub zapisów umowy o dofinansowanie projektu, które mają wpływ na przedmiot zamówienia, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej do zmienionych wytycznych instytucji współfinansującej projekt lub umowy o dofinansowanie projektu;
IV 4 4 data 2020-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)