GuidZP400 |
64137370-8173-46a4-874c-bcfc901c5db7
|
Biuletyn |
771351-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
|
Regon |
93195038200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże J. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12-14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717769643
|
Zamawiajacy fax |
+48717769141
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@umwd.pl
|
Adres strony url |
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, Kancelaria Ogólna (pok.101)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
|
Numer referencyjny |
DU-Z-IV.272.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
3. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
514893,33
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia – do 16 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy – w tym okresie, należcie wykonał co najmniej 2 dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę urządzeń komputerowych, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN brutto każda.
UWAGA: dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia.
2.Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,
3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.UWAGA! Do oferty nie należy załączać wykazu dostaw — załącznik nr 4 do SIWZ, który będzie składany na wezwanie Zamawiającego zgodnie z zapisami rozdziału VI pkt 6 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone są w rozdziale VIII SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2021-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|