GuidZP400 |
b16d1050-428f-4194-a321-b995c602aa3c
|
Biuletyn |
771230-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Nadleśnictwo Sieniawa
|
Regon |
65001718700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieniawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 227 965
|
Zamawiajacy fax |
166 227 965
|
Zamawiajacy email |
sieniawa@krosno.lasy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_sieniawa/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_sieniawa/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnej w zamkniętej kopercie, szczegółowo opisano w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nadleśnictwo Sieniawa, ul. Kościuszki 11, 37-530 Sieniawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Sieniawa w roku 2021
|
Numer referencyjny |
S.270.1.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Sieniawa w roku 2021
Przedmiotem zamówienia jest:
Część nr 1: Dostawa sortów mundurowych leśnika.
Część nr 2: Dostawa odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa będzie obowiązywała od dnia jej podpisania.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej lub finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Część nr 1:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował, co najmniej 1 dostawę sortów mundurowych leśnika dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto – potwierdzoną dowodami, czy zostały wykonane należycie
Część nr 2:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował, co najmniej 1 dostawę odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto – potwierdzoną dowodami, czy zostały wykonane należycie
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu dostaw potwierdzonego dowodami.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
14.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część nr 1) 1 000.00 zł,
Część nr 2) 1 000.00 zł.
14.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.01.2021 r. do godz. 10:00
14.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 88 2030 0045 1110 0000 0077 1320
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
14.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
14.5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
14.6 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zwanych dalej „gwarancją wadialną”) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
14.7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa - pokój nr 6). Wadium musi zabezpieczyć ofertę na cały okres związania ofertą.
14.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
14.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
14.11 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
14.12 Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie warunków określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiany w przedmiocie zamówienia, wskazanego w umowie wynikające z:
a) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów gwarantujących lepszą jakość sortów mundurowych leśnika lub odzieży bhp;
b) gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
c) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
d) potrzeby zmian ilościowych poszczególnych sortów w zależności od potrzeb wskazanych przez pracowników Zamawiającego. Strony ustalają, że dopuszczają możliwość zmniejszenia zamówienia do 20% wartości oferty zgodnie z § 1 ust. 12
e) konieczności zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego stanu prawnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych).
2) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej:
a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
b) gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw;
d) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punktach a-c termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3) konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się z
a) zmianą urzędową stawki podatku od towarów i usług (należny podatek od towarów i usług naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury).
b) zmianą opisaną w § 7 ust 1 pkt 1 lit d.
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy,
w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian niestanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian niestanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
3. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określeniem przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|