GuidZP400 |
e7e99195-f974-49a9-91c0-bed19ce61478
|
Biuletyn |
771750-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(47) 7238608 ,
|
Zamawiajacy fax |
(47) 723-76-42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty i oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy wyposażenia dla psów służbowych, koni służbowych oraz jeźdźców
|
Numer referencyjny |
WZP-7202/20/426/Z
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy wyposażenia dla psów służbowych, koni służbowych oraz jeźdźców zwanych dalej „asortymentem”
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na trzy zadania:
1) Zadanie nr 1 – Dostawy wyposażenia dla psów służbowych;
2) Zadanie nr 2 – Dostawy wyposażenia dla koni służbowych;
3) Zadanie nr 3 - Dostawy wyposażenia dla jeźdźców.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 a -c do dokumentacji postępowania (odpowiednio do zadania).
4. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Wydziału Zaopatrzenia KSP, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa.
|
Cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP (wzór-załącznik do informacji zamieszczonej na stronie internetowej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu asortymentu. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie umów ramowych w każdym zadaniu przez Zamawiającego z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone zgodnie z postanowieniami Rozdz. XII pkt 1 dokumentacji postępowania, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
2. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów ramowych poprzez zgłoszenie zapotrzebowania do Wykonawcy, który na etapie postępowania w celu zawarcia umowy ramowej zaproponował najniższą cenę brutto przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. Procedura dokonywania zamówienia została opisana w Rozdz. XVII § 3 dokumentacji postępowania.
3. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej (zgodnej z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłużej niż 40 dni roboczych) od zaakceptowania zapotrzebowania, zgodnie z procedurą opisaną w Rozdz. XVII § 3 dokumentacji postępowania.
4. Cena jednostkowa nabywanego asortymentu nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie wykonawcy - załączniku nr 3 do umowy ramowej, z zastrzeżeniem Rozdz. XVII § 8 ust. 1 dokumentacji postępowania.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmianę umowy ramowej w zakresie: ceny jednostkowej netto/brutto wskazanej w załączniku nr 3 do umowy ramowej w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
i Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu
|
IV 4 4 data |
2021-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki (…), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, nie zostały mu przyznane
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyposażenia dla psów służbowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy wyposażenia dla psów służbowych, zwanych dalej „asortymentem”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 a do dokumentacji postępowania.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Wydziału Zaopatrzenia KSP, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyposażenia dla koni służbowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18911000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy wyposażenia dla koni służbowych zwanych dalej „asortymentem”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 b do dokumentacji postępowania.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Wydziału Zaopatrzenia KSP, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy wyposażenia dla jeźdźców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy wyposażenia dla jeźdźców zwanych dalej „asortymentem”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 c do dokumentacji postępowania.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Wydziału Zaopatrzenia KSP, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa.
|
| |