GuidZP400 |
f87a8f1d-8058-426b-9efb-d45b969f6df6
|
Biuletyn |
770670-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
|
Regon |
92356930000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Seminaryjna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-326
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
052 3256735, 3256609
|
Zamawiajacy fax |
523 256 606
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.kpcp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpcp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kujawsko – Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości i kosmetyków
|
Numer referencyjny |
41 Z PN 20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i kosmetyków, która obejmuje:
Pakiet 1 – Preparaty do mycia i pielęgnacji posadzek wodoodpornych, powierzchni zmywalnych oraz sanitarnych;
Pakiet 2 – Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych oraz polimerowe preparaty do pielęgnacji powierzchni wodoodpornych metodą natryskową;
Pakiet 3 – Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej;
Pakiet 4 – Środek piorąco - dezynfekujący do prania ścierek i mopów;
Pakiet 5 – Preparat do odkamieniania;
Pakiet 6 – Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk;
Pakiet 7 – Kosmetyki do pielęgnacji skóry;
Pakiet 8 – Pianka do pielęgnacji skóry;
Pakiet 9 – Środek do czyszczenia wanien;
Pakiet 10 – Emulsja do pielęgnacji rąk;
Pakiet 11 – Oliwka do masażu;
Pakiet 12 – Różne środki czystości i kosmetyki;
Pakiet 13 – Kwas cytrynowy;
Pakiet 14 – Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych rozpraszające ładunki elektrostatyczne oraz preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni o właściwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny;
Pakiet 15 – Mleczko do czyszczenia;
Pakiet 16 – Preparat do usuwania zabrudzeń poremontowych;
Pakiet 17 – Preparat do gruntownego czyszczenia gresu i płytek ceramicznych;
Pakiet 18 – Czyściwo przemysłowe;
Pakiet 19 – Suche chusteczki włókninowe, niskopyłowe wraz z pojemnikiem dozującym;
Pakiet 20 – Ścierki podłogowe;
Pakiet 21 – Płyn do odkamieniania w spreju;
Pakiet 22 – Środek do usuwania pleśni w spreju;
Pakiet 23 – Płyn do czyszczenia ekranów w aerozolu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-23 do SIWZ.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi:
3.1. być wyrobem medycznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.), lub rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.) – dotyczy Pakietu 19 poz. 1;
3.2. posiadać biobójcze działanie i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 2231 ze zm.)– dotyczy Pakietu 4;
3.3. być kosmetykiem i spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2227 ze zm.) oraz
w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30.11.2009 r. dotyczącym produktów kosmetycznych (Dz. Urz. UE L 342
z 22.12.2009, str. 59, ze zm.) – dotyczy Pakietu 6, 7, 8, 10, 11 i 12 poz. 1 – 4
i 10- 16;
3.4. być przeznaczony do kontaktu z żywnością i spełniać warunki określone
w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L. nr 338, str. 4) – dotyczy Pakietu 1 poz. 3 i 4, Pakietu 13;
4. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia – nie dotyczy Pakietu 1 poz. 7:
4.1. w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną).
4.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny.
5. Szczegółowe zasady realizacji dostaw oraz przewidywane zmiany umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
22
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty:
1. Deklaracja zgodności, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.) lub rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 117 z 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.)– dotyczy Pakietu 19 poz. 1.
2. Dokument dopuszczający do obrotu preparaty biobójcze w myśl ustawy z dnia
9 października 2015 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 2231 ze zm.) - pozwolenie, zezwolenie na handel równoległy albo pozwolenie na obrót – dotyczy Pakietu 4.
3. Celem potwierdzenia bójczego działania preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć pełen raport z badań wykonane przez akredytowane laboratoria z krajów UE (posiadające certyfikat jakości ISO), zgodnie z Normami Europejskimi lub Normami Polskimi – normy co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego.
W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż oferowany preparat spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywne metody badań zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – dotyczy Pakietu 4.
4. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2227 ze zm.) oraz
w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30.11.2009 r. dotyczącym produktów kosmetycznych (Dz. Urz. UE L 342
z 22.12.2009, str. 59, ze zm.) - dotyczy Pakietu 6, 7, 8, 10, 11, 12 poz. 1-4 i 10-16.
5. Ulotki informacyjne, karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia.
6. Oświadczenie, że Wykonawca posiada karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830
z dnia 28 maja 2015 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, zmieniające
i uchylające dyrektywy 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 lub oświadczenie, że nie jest wymagane – nie dotyczy Pakietu 1 poz. 7; Pakietu 6, 7, 8, 10, 11, 12 poz. 1-4 i 10-16 oraz pakietów 18, 19 i 20 .
7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L. nr 338, str. 4) – dotyczy Pakietu 1 poz. 3 i 4, Pakietu 13
UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia ( zał. nr 1-…).
2.2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2).
2.3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty
w następującym zakresie:
1) ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia lub wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku,
z zastrzeżeniem ust. 3,
2) zmiany wielkości opakowania i ewentualnej zmiany ceny jednostkowej z tą zmianą związanej z zachowaniem proporcjonalności, w przypadkach zmian w tym zakresie,
3) obniżenia wynagrodzenia (ceny) netto i brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcę promocji lub upustów,
4) zmiany osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku prawnego z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy,
a także zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy,
5) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie niezmieniony;
6) okresu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 w ramach któregokolwiek z pakietów nie zostanie wykorzystana, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia wartości brutto danego pakietu, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2.
2. W razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
oraz jeżeli zmiana ta lub zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w ust. 3-10 niniejszego paragrafu.
3. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym
w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodując ich zwiększenie lub obniżenie
w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty.
4. Przy określeniu wpływu zmian określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia.
5. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w ust. 2 będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt. 4 umowy, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z zawarciem lub realizacją umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych, o której mowa w art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020, poz. 1342). W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie oraz propozycję zmiany umowy, w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia.
7. W przypadkach określonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia,
a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić:
1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń;
2) wpływ zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę;
3) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazać adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
8. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych dokumentów
w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami).
9. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 2 są uzasadnione.
10. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w treści umowy.
|
IV 4 4 data |
2021-01-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału, ponieważ nie ustanowił żadnego warunku.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do mycia i pielęgnacji posadzek wodoodpornych, powierzchni zmywalnych oraz sanitarnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i pielęgnacji posadzek wodoodpornych, powierzchni zmywalnych oraz sanitarnych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych oraz polimerowe preparaty do pielęgnacji powierzchni wodoodpornych metodą natryskową.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych oraz polimerowe preparaty do pielęgnacji powierzchni wodoodpornych metodą natryskową. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środek piorąco - dezynfekujący do prania ścierek i mopów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka piorąco - dezynfekującego do prania ścierek i mopów. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Preparat do odkamieniania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do odkamieniania. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Kosmetyki do pielęgnacji skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosmetyków do pielęgnacji skóry. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pianka do pielęgnacji skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pianki do pielęgnacji skóry. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Środek do czyszczenia wanien
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka do czyszczenia wanien. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Emulsja do pielęgnacji rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji do pielęgnacji rąk. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-10 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Oliwka do masażu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oliwki do masażu. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-11 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Różne środki czystości i kosmetyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych środków czystości i kosmetyków. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-12 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kwas cytrynowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24323200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kwasu cytrynowego. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-13 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych rozpraszające ładunki elektrostatyczne oraz preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni o właściwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do usuwania powłok polimerowych, polimerowe preparaty do zabezpieczania powierzchni wodoodpornych rozpraszające ładunki elektrostatyczne oraz preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni o właściwościach rozpraszających ładunek elektrostatyczny. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-14 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Mleczko do czyszczenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleczka do czyszczenia. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-15 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Preparat do usuwania zabrudzeń poremontowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do usuwania zabrudzeń poremontowych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-16 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Preparat do gruntownego czyszczenia gresu i płytek ceramicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do gruntownego czyszczenia gresu i płytek ceramicznych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-17 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Czyściwo przemysłowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czyściwa przemysłowego. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-18 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Suche chusteczki włókninowe, niskopyłowe wraz z pojemnikiem dozującym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa suchych chusteczek włókninowych, niskopyłowych wraz z pojemnikiem dozującym. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-19 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Ścierki podłogowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ścierek podłogowych. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-20 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do odkamienia w spraju
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu do odkamienia w spraju. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-21 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Środek do usuwania pleśni w spraju
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środka do usuwania pleśni w spraju. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-22 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do czyszczenia ekranów w aerozolu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu do czyszczenia ekranów w aerozolu. Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawiera Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia stanowiący załącznik nr 1-23 do SIWZ
|
| |