GuidZP400 |
4dcd4a1b-4a05-42f9-b009-33201581e969
|
Biuletyn |
772413-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
|
Regon |
50637922000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-471
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 8693550, 8694550,
|
Zamawiajacy fax |
858 693 566
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zozmswia.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.platformazakupowa.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
www.platformazakupowa.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
DZP.2345.54.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
cewniki nelaton, cewniki pezzer, cewniki Tiemann, cewniki moczowodowe, do nefrostomii,zestawy do szynowania, worki urostomijne, ileostomijne, płytki stomijne, zestawy do szynowania moczowodów, cewnik pooperacyjny, graspery, worki strylne, zestawy uniwersalne, elektrody EKG, przyrząd do przetaczania płynów, pasek drenujący, maska krtaniowa,poduszka/wałek przeciwodleżynowa, elektrody atlas, elektrody meryland.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U.2019, poz. 175),
b) oryginalnych materiałów opisowych pochodzących od producenta: ulotek, katalogów itp. potwierdzających spełnianie przez oferowany asortyment postawionych przez Zamawiającego wymagań.
Dostarczone dokumenty winny zawierać nr katalogowy zaoferowanego asortymentu.
c) na wezwanie Zamawiającego dostarczenie po 1 sztuce próbek.
W celu weryfikacji spełniania wymogów SIWZ, Zamawiający ma prawo wystąpić o przedstawienie dokumentów/próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA, JAKICH ZAMAWIAJACY DZIAŁAJĄC NA POSTAWIE ART. 26 UST. 2F USTAWY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW, KTÓRE MAJĄ BYĆ ZŁOŻONE WRAZ Z OFERTĄ
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy,
b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania (załącznik nr 5),
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4),
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (załącznik nr 5a),
e) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 5a),
f) oświadczenie Wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a),
g) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2),
h) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7),
i) wypełniony wzór umowy, wzór umowy użycznia (załączniki nr 3, 3a)
j) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.
l) oświadczenie RODO (załącznik nr 8)
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
5. POZOSTAŁE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO
WYKLUCZENIA Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (protokół z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust 1 pkt 23 Ustawy, w formie określonej w § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126)
(załącznik nr 6).
Wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zamawiający uzna za skutecznie złożone oświadczenie załączone do oferty, z treści którego będzie wynikało, iż Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o ile zachodzi taka sytuacja.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w przypadku:
a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu,
b) wydłużenia okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru określonego w Załączniku nr 1 do umowy do wyczerpania tego towaru z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
c) szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta lub będące następstwem działania organów administracji publicznej, wycofanie towaru z rynku, pojawienia się jego nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na towar nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie.
d) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru, w tym zmiany numeru katalogowego bądź jego nazwy własnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego
e) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie;
f) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zapisów umowy,
g) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pakietach objętych umową zarówno „in plus” jak i „in minus” bez wzrostu wartości brutto danego pakietu i bez zmiany ceny jednostkowej, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku:
a) zmiany stawki VAT - zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian;
b) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent, jaki wynika z podwyżek należnych, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży; zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;
c) zmniejszenie ceny w każdym przypadku,
5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu wszelkich rabatów, promocji w stosunku do towarów objętych umową, zaistniałych w trakcie realizacji niniejszej umowy, udzielanych innym odbiorcom. Zmiany takie obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej.
6. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów umowy.
7. Zmiany, o których mowa ust. 2 pkt. lit. c , lit. d, ust. 4 lit. c oraz ust. 5 niniejszego paragrafu nie wymagają formy aneksu.
|
IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Sprzęt musi spełniać wymogi konieczne dla wyrobów medycznych, próbki zgodnie z zapisami pod pakietami,użyczenie generatora do elektrod - Pakiet nr 15
|