„Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Gmina Dołhobyczów
Miejscowość Dołhobyczów
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768777-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391000003, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu „Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa” realizowanego przez –Gminę Dołhobyczów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej:
Część 1 zamówienia – „Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”,
Część 2 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”;
Część 3 zamówienia – „Dostawa sprzętu muzycznego/ nagłośnieniowego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”,.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13db9f55-c829-402f-8a24-3e94d0de184f
Biuletyn 768777-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Dołhobyczów
Regon 95036881300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spółdzielcza
Zamawiajacy miejscowosc Dołhobyczów
Zamawiajacy kod pocztowy 22-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 532 524
Zamawiajacy fax 846 532 524
Zamawiajacy email rozwoj@vp.pl
Adres strony url www.dolhobyczow.pl; www.ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa” jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPLU.13.04.00-IZ.00-06-001/17. Numer projektu: RPLU.13.04.00-06-0052/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dolhobyczow.pl; www.ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolhobyczow.pl; www.ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, ofertę należy złożyć za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dołhobyczów, ul. Spółdzielcza 2A, 22-540 Dołhobyczów, pokój nr 6 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”
Numer referencyjny PRG.271.14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji projektu „Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa” realizowanego przez –Gminę Dołhobyczów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: Część 1 zamówienia – „Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”, Część 2 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”; Część 3 zamówienia – „Dostawa sprzętu muzycznego/ nagłośnieniowego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”,.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę, o wartości każdej min. brutto: - dla I części zamówienia min. 50 000,00 zł brutto - dla II części zamówienia 60 000,00 zł brutto - dla III części zamówienia 50 000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorach Umów stanowiących załączniki do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis część 1 zamówienia – „Dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) dostawę mebli i wyposażenia do pomieszczeń budynku biblioteki, Centrum Kulturalno-Konferencyjne i budynku przy nim w zakresie określonym w Załączniku nr 1a i nr 2a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) montaż mebli i wyposażenia, 3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia w danym Obiekcie; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do przedmiotów posiadających zamknięcia; 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust.1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone meble/wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis część 2 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1b i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 2) posprzątanie sal/ pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu sprzętu w Obiektach; 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 5 ust.1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa sprzętu muzycznego/ nagłośnieniowego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis część 3 zamówienia – „Dostawa sprzętu muzycznego/ nagłośnieniowego w ramach projektu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w centrum Dołhobyczowa”, której zakres rzeczowy określono w Załączniku nr 1c i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 1) posprzątanie sal/ pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu sprzętu w Obiektach; 2) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 3) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 5 ust.1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi. 2.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektów. 2.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c, do umowy oraz wzór umowy załącznik nr 2a i 2b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)