GuidZP400 |
ee9608be-fdc8-4e39-a28b-4b96f1f877f9
|
Biuletyn |
775816-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
|
Regon |
14067464900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piękna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 262 57 77,
|
Zamawiajacy fax |
22 262 52 74; 262 52 70
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@knf.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/zam_pub_pow
|
Adres strony internetowej |
https://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/zam_pub_pow
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/zam_pub_pow
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/zam_pub_pow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca musi złożyć ofertę w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie, ul. Piękna 20, skr. poczt. nr 419, (00 – 549) Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup biurek wraz z wyposażeniem
|
Numer referencyjny |
DZA-DZAZZP.2610.68.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Umowy jest dostawa i montaż mebli ruchomych dla Zamawiającego, tj.: 61 sztuk biurek wolnostojących z elektryczną regulacją wraz z następującym wyposażeniem: 61 kontenerów mobilnych z nakładkami tapicerowanymi; 35 paneli górnych tapicerowanych; 61 przelotek kablowych; 61 listew multimedialnych wraz z kanałami kablowymi poziomymi i pionowymi; 10 blend dolnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę biurek o wartości co najmniej 200 000, 00 zł brutto lub co najmniej dwie dostawy biurek o wartości 100 000, 00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 7 do SWIZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga zgodnie z zapisami § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia przedstawienia: karty katalogowej lub dokumentacji w formie specyfikacji technicznej
z zaznaczonymi parametrami, dla pozycji wymienionych w Załączniku nr 1a do Formularza Ofertowego, które jednoznacznie potwierdzają spełnienie wymagań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku braku informacji w karcie katalogowej lub dokumentacji odnośnie wymaganych parametrów określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagane jest potwierdzenie każdego parametru przez producenta rozwiązania.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 4 000, 00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
3. Termin, miejsce wniesienia wadium:
3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium).
3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
3.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/ poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty). Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności:„WADIUM – Zakup biurek wraz z wyposażeniem”.
3.5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty).
3.6 Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert.
4. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
5. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany Umowy oraz określenie warunków zmian zostały opisane w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2021-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|