Rozwój i serwis informatycznego systemu do obsługi toku studiów (zmodyfikowanie i rozbudowa już istniejących modułów) wraz z integracją z systemami funkcjonującymi w Uczelni.

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776984-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Rozwój i serwis informatycznego systemu do obsługi toku studiów (zmodyfikowanie i rozbudowa już istniejących modułów) wraz z integracją
z systemami funkcjonującymi w Uczelni.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3100648b-c8e7-449a-a78e-848258fe417f
Biuletyn 776984-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28881100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fredry
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-701
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 854-60-00
Zamawiajacy fax 61 852-04 -55, 8546146
Zamawiajacy email dzp@ump.edu.pl
Adres strony url www.ump.edu.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/ump
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/ump
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ump
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UMP, 61-701 Poznań, ul. Fredry 10, pok. 113, 114, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Rozwój i serwis informatycznego systemu do obsługi toku studiów (zmodyfikowanie i rozbudowa już istniejących modułów) wraz z integracją z systemami funkcjonującymi w Uczelni.
Numer referencyjny PO-114/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Rozwój i serwis informatycznego systemu do obsługi toku studiów (zmodyfikowanie i rozbudowa już istniejących modułów) wraz z integracją z systemami funkcjonującymi w Uczelni.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 24 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1.02.2021r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę, polegającą na rozbudowie i wdrożeniu systemu do obsługi toku studiów o wartości minimum 380 000 zł, w co najmniej jednej uczelni (szkole wyższej), działającej na podstawie ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1693). Ponadto, w ramach ww. usługi wykonawca: a. co najmniej jedno wdrożenie, w którym przeprowadzona została integracja z systemem klasy ERP; b. wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, które zostało zrealizowane w organizacji o rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego przy możliwości jednoczesnej pracy, minimum 10 000 użytkowników; c. system przeznaczony był do eksploatacji przez, co najmniej 1 200 użytkowników wewnętrznych oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami; d. wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, w którym zintegrowano system z więcej, niż trzema innymi systemami jednocześnie; e. system posiada możliwość techniczną obsługi, nie mniej niż 20 000 użytkowników; f. zaprojektował, wykonał i wdrożył portal umożliwiający dostęp do zasobów systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej. 2) Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, to jest osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest wykazania się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym następującym wymogom: a. Jedna osoba, przewidziana do pełnienia funkcji Kierownik projektu, która: ● posiada wykształcenie wyższe; ● posiada, co najmniej 7-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, w projektach związanych z rozbudową i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python; b. Dwie osoby przewidziane do pełnienia funkcji programisty: • Posiadają, co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu związanym z wykonaniem i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę, polegającą na rozbudowie i wdrożeniu systemu do obsługi toku studiów o wartości minimum 380 000 zł, w co najmniej jednej uczelni (szkole wyższej), działającej na podstawie ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1693). Ponadto, w ramach ww. usługi wykonawca: a. co najmniej jedno wdrożenie, w którym przeprowadzona została integracja z systemem klasy ERP; b. wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, które zostało zrealizowane w organizacji o rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego przy możliwości jednoczesnej pracy, minimum 10 000 użytkowników; c. system przeznaczony był do eksploatacji przez, co najmniej 1 200 użytkowników wewnętrznych oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami; d. wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, w którym zintegrowano system z więcej, niż trzema innymi systemami jednocześnie; e. system posiada możliwość techniczną obsługi, nie mniej niż 20 000 użytkowników; f. zaprojektował, wykonał i wdrożył portal umożliwiający dostęp do zasobów systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej. 2) Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, to jest osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest wykazania się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym następującym wymogom: a. Jedna osoba, przewidziana do pełnienia funkcji Kierownik projektu, która: ● posiada wykształcenie wyższe; ● posiada, co najmniej 7-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, w projektach związanych z rozbudową i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python; b. Dwie osoby przewidziane do pełnienia funkcji programisty: • Posiadają, co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu związanym z wykonaniem i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python;
Zakresie kryteriow selekcji 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę, polegającą na rozbudowie i wdrożeniu systemu do obsługi toku studiów o wartości minimum 380 000 zł, w co najmniej jednej uczelni (szkole wyższej), działającej na podstawie ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1693). Ponadto, w ramach ww. usługi wykonawca: a. co najmniej jedno wdrożenie, w którym przeprowadzona została integracja z systemem klasy ERP; b. wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, które zostało zrealizowane w organizacji o rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego przy możliwości jednoczesnej pracy, minimum 10 000 użytkowników; c. system przeznaczony był do eksploatacji przez, co najmniej 1 200 użytkowników wewnętrznych oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami; d. wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, w którym zintegrowano system z więcej, niż trzema innymi systemami jednocześnie; e. system posiada możliwość techniczną obsługi, nie mniej niż 20 000 użytkowników; f. zaprojektował, wykonał i wdrożył portal umożliwiający dostęp do zasobów systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej. 2) Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, to jest osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest wykazania się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym następującym wymogom: a. Jedna osoba, przewidziana do pełnienia funkcji Kierownik projektu, która: ● posiada wykształcenie wyższe; ● posiada, co najmniej 7-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, w projektach związanych z rozbudową i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python; b. Dwie osoby przewidziane do pełnienia funkcji programisty: • Posiadają, co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu związanym z wykonaniem i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python;
Inne dokumenty niewymienione Na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. III.3), III.4) i III.5) wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Tryb udzielenia zamowienia 1
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w prowadzonym postępowaniu. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BH w Warszawie O/Poznań, 35 1030 1247 0000 0000 4772 4198. Tytułem: Wadium nr sprawy PO-114/20. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu na zasadach określonych pkt. 8.8 SIWZ – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego. 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 3. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien umieścić nazwę przedmiotu zamówienia, którego dotyczy wadium.
Maksymalna liczba wykonawcow 5
Znaczenie warunkow wykonawcow I. Zamawiający ustala następujące „kryteria selekcji”: 1) Wykonawca wykaże liczbę usług polegających na wdrożeniu projektów związanych z rozbudową i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych działających na podstawie ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce napisanych w języku Python (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Waga kryterium 40% Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższego kryterium: K1 = LWPocen x 40 LWPmax gdzie: LWPmax – liczba wdrożonych projektów przez najlepszego oferenta, LWPocen – liczba wdrożonych projektów przez ocenianego oferenta. 2) Wykonawca wykaże doświadczenie (w latach) przy rozbudowie i wdrażaniu systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych działających na podstawie ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce napisanych w języku Python (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Waga kryterium 40% Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższego kryterium: K2 = LLDocen x 40 LLDmax gdzie: LLDmax – liczba lat doświadczenia najlepszego oferenta, LLDocen – liczba lat doświadczenia ocenianego oferenta. 3) Wykonawca wykaże wartość (brutto) wykonanych i wdrożonych systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych działających na podstawie ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), Waga kryterium 20% Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia powyższego kryterium: K3 = WSOTSocen x 20 WSOTSmax gdzie: WSOTSmax – wartość wykonanych i wdrożonych SOTS najlepszego oferenta, WSOTSocen – wartość wykonanych i wdrożonych SOTS ocenianego oferenta. 4) Liczba lat doświadczenia osoby przeznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika projektu w programowaniu w języku Python, powyżej 7 lat określonych jako wymóg minimalny przy spełnianiu warunku udziału (należy podać liczbę lat ponad minimum określone w pkt. 7.2. 2) a.; Waga kryterium 50% K4 = DKocen x 50 DKmax gdzie: DKmax – liczba lat doświadczenia kierownika najlepszego oferenta, DKocen – liczba lat doświadczenia kierownika ocenianego oferenta, 5) Liczba lat doświadczenia osób przeznaczonych do pełnienia funkcji programisty w programowaniu w języku Python powyżej 3 lat określonych jako wymóg minimalny przy spełnianiu warunku udziału (należy podać liczbę lat ponad minimum określone w pkt. 7.2. 2) b.; Waga kryterium 50% K5 = SLLDocen x 50 SLLDmax gdzie: SLLDocen – suma liczby lat doświadczenia programistów ocenianego oferenta, SLLDmax – suma liczby lat doświadczenia programistów najlepszego oferenta, Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez tę samą osobę funkcji Kierownika Projektu i programisty. II. Zasady ustalania punktacji w zakresie Kryteriów Selekcji: 1) Kryteria selekcji dotyczące zdolności technicznej i zawodowej (PZ) – waga 50% 2) Kryteria selekcji dotyczące potencjału technicznego (PP) – waga 50% Punkty za kryterium selekcji PZ zostaną przyznane w następujący sposób: Suma punktów z kryteriów K1+K2+K3 oferty ocenianej PZ - --------------------------------------------------------------------------------------- x 50 Suma punktów z kryteriów K1+K2+K3 oferty z najwyższą punktacją Punkty za kryterium selekcji PP zostaną przyznane w następujący sposób: Suma punktów z kryteriów K4+K5 oferty ocenianej PP - --------------------------------------------------------------------------------- x 50 Suma punktów z kryteriów K4+K5 oferty z najwyższą punktacją Końcowa ocena punktów (P) wyliczona będzie według wzoru P= PZ + PP
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: 1) zmiany stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy – do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, o czas który umożliwił Wykonawcy realizację umowy, pomimo dochowania przez niego należytej staranności, 3) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, tzw. siły wyższej, skutkującej niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny, 4) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących integracji z systemami wymienionymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia”, gdy w trakcie realizacji inwestycji okaże się, że możliwe są do zastosowania nowe technologie i rozwiązania systemowe, których zastosowanie pozwoli na pewniejsze lub szybsze osiągnięcie założonych rezultatów lub pozwoli na osiągnięcie lepszych parametrów lub wskaźników oczekiwanych, jako rezultat inwestycji – zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny.
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wartość merytoryczna oferty
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Test kompetencyjny
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Doświadczenie w pracy nad Systemem Obsługi Toku Studiów
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)