„Zakup sprzętu oraz wyposażenia medycznego przeznaczonego na realizację projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią”

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Powiat Opatowski w Opatowie
Miejscowość Opatów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776013-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 391431124, 331921508
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań:
Zadanie 1 - Sprzęt dezynfekcyjny do walki z COVID-19
Zadanie 2 – Sprzęt medyczny
Zadanie 3 – Sprzęt medyczny wspomagający
Zadanie 4 – Wyposażenie stałe
Zadanie 5 – Wyposażenie rehabilitacyjne
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią", projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 6 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ – przedmiotem zamówienia .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 95409ea5-2152-49b0-b375-a8f8657332b1
Biuletyn 776013-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Opatowski w Opatowie
Regon 83040921200000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Henryka Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Opatów
Zamawiajacy kod pocztowy 27-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 86 84 723
Zamawiajacy fax 15 86 84 721
Zamawiajacy email przetargi@opatow.pl
Adres strony url www.powiat.opatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.opatow.eobip.pl/bip_opatow/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=105&layout=1&page= 0
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.opatow.eobip.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Henryka Sienkiewicza 17 27-500 Opatów
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu oraz wyposażenia medycznego przeznaczonego na realizację projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią”
Numer referencyjny WI-II.272.53.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: Zadanie 1 - Sprzęt dezynfekcyjny do walki z COVID-19 Zadanie 2 – Sprzęt medyczny Zadanie 3 – Sprzęt medyczny wspomagający Zadanie 4 – Wyposażenie stałe Zadanie 5 – Wyposażenie rehabilitacyjne Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią", projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 6 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ – przedmiotem zamówienia .
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.3 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.3 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.3 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – wzór druku stanowi załącznik nr 1, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Pełnomocnictwa,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z SIWZ i wzorem umowy.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Sprzęt dezynfekcyjny do walki z COVID-19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 - Sprzęt dezynfekcyjny do walki z COVID-19 Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią", projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 – Sprzęt medyczny Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią", projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – Sprzęt medyczny wspomagający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 – Sprzęt medyczny wspomagający Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią", projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – Wyposażenie stałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 – Wyposażenie stałe Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią", projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – Wyposażenie rehabilitacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192150-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Zadanie 5 – Wyposażenie rehabilitacyjne Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Zabezpieczenie mieszkańców Powiatu Opatowskiego w walce z COVID-19 oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią", projekt realizowanych jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Podziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)