| GuidZP400 |
d690c37f-11eb-42ad-bd67-fbd9de956c53
|
| Biuletyn |
777315-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
| Regon |
12870000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
| Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
| Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.uni.lodz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Wyższa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, Biuro Rektora Kancelaria, pok. 001a (poziom- 1)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
|
| Numer referencyjny |
102/ZP/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami jednostek.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 części.
2.1. Materiały eksploatacyjne od urządzeń BROTHER
2.2. Materiały eksploatacyjne od urządzeń CANON
2.3. Materiały eksploatacyjne od urządzeń EPSON
2.4. Materiały eksploatacyjne od urządzeń HP
2.5. Materiały eksploatacyjne od urządzeń KONICA/MONOLTA
2.6. Materiały eksploatacyjne od urządzeń KYOCERA
2.7. Materiały eksploatacyjne od urządzeń LEXMARK
2.8. Materiały eksploatacyjne od urządzeń OKI
2.9. Materiały eksploatacyjne od urządzeń RICOH
2.10. Materiały eksploatacyjne od urządzeń SAMSUNG
2.11. Materiały eksploatacyjne od urządzeń XEROX
2.12. Materiały eksploatacyjne od urządzeń SHARP
2.13. Materiały eksploatacyjne od urządzeń OLIVETTI
2.14. Materiały eksploatacyjne od urządzeń TOSHIBA
2.15. Materiały eksploatacyjne od urządzeń INNYCH
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zatem Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej, lub kilku części przedmiotu zamówienia określonego w Arkuszach cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Szczegółowy wykaz zamawianych artykułów zawierają arkusze cenowe stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
5.1. Termin obowiązywania umowy w każdej z części przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wykorzystania wartości umowy w zależności od tego co nastąpi jako pierwsze.
5.2. Realizacja zamówienia sukcesywnego nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od terminów składania tych zamówień, określonych w pkt 3.10. niniejszej SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
PUNKTACJA SIWZ. 3) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych nadzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1ustawy Pzp, tj.: a. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 10) Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 3 lit. a. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11)Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ust. 10)SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 10) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 8 ust. 11) SIWZ stosuje się odpowiednio. PEŁNY WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW ZOSTAŁ OPISANY w pkt. 8 SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawieart. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86
ust.5ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia.
2) Wycofania z sieci dystrybucji produktu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić towar będący technicznym następcą produktu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy produkt będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych produktu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego produktu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę produktu.
3) Zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 1) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych asortymentów w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w Załączniku nr 1).
4) Spełnienia łącznie następujących warunków:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) Gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) Gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 data |
2021-02-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2021 r. o godz 10:30. w gmachu Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przyul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, w SaliPosiedzeń Senatu (nr. 14.)
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek BROTHER
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek CANON
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek EPSON
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek HP
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 5 - Materiały eksploatacyjne do drukarek KONICA/MONOLTA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 6 - Materiały eksploatacyjne do drukarek KYOCERA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 7 - Materiały eksploatacyjne do drukarek LEXMARK
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 8 - Materiały eksploatacyjne do drukarek OKI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarek RICOH
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 10 - Materiały eksploatacyjne do drukarek SAMSUNG
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek XEROX
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 12 - Materiały eksploatacyjne do drukarek SHARP
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 13 - Materiały eksploatacyjne do drukarek OLIVETTI
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 14 - Materiały eksploatacyjne do drukarek TOSHIBA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 15 - Materiały eksploatacyjne do INNYCH DRUKAREK
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
|
| | |