SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777315-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami jednostek.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 części.
2.1. Materiały eksploatacyjne od urządzeń BROTHER
2.2. Materiały eksploatacyjne od urządzeń CANON
2.3. Materiały eksploatacyjne od urządzeń EPSON
2.4. Materiały eksploatacyjne od urządzeń HP
2.5. Materiały eksploatacyjne od urządzeń KONICA/MONOLTA
2.6. Materiały eksploatacyjne od urządzeń KYOCERA
2.7. Materiały eksploatacyjne od urządzeń LEXMARK
2.8. Materiały eksploatacyjne od urządzeń OKI
2.9. Materiały eksploatacyjne od urządzeń RICOH
2.10. Materiały eksploatacyjne od urządzeń SAMSUNG
2.11. Materiały eksploatacyjne od urządzeń XEROX
2.12. Materiały eksploatacyjne od urządzeń SHARP
2.13. Materiały eksploatacyjne od urządzeń OLIVETTI
2.14. Materiały eksploatacyjne od urządzeń TOSHIBA
2.15. Materiały eksploatacyjne od urządzeń INNYCH
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zatem Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej, lub kilku części przedmiotu zamówienia określonego w Arkuszach cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Szczegółowy wykaz zamawianych artykułów zawierają arkusze cenowe stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d690c37f-11eb-42ad-bd67-fbd9de956c53
Biuletyn 777315-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Adres strony internetowej www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, Biuro Rektora Kancelaria, pok. 001a (poziom- 1)
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Numer referencyjny 102/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami jednostek. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 części. 2.1. Materiały eksploatacyjne od urządzeń BROTHER 2.2. Materiały eksploatacyjne od urządzeń CANON 2.3. Materiały eksploatacyjne od urządzeń EPSON 2.4. Materiały eksploatacyjne od urządzeń HP 2.5. Materiały eksploatacyjne od urządzeń KONICA/MONOLTA 2.6. Materiały eksploatacyjne od urządzeń KYOCERA 2.7. Materiały eksploatacyjne od urządzeń LEXMARK 2.8. Materiały eksploatacyjne od urządzeń OKI 2.9. Materiały eksploatacyjne od urządzeń RICOH 2.10. Materiały eksploatacyjne od urządzeń SAMSUNG 2.11. Materiały eksploatacyjne od urządzeń XEROX 2.12. Materiały eksploatacyjne od urządzeń SHARP 2.13. Materiały eksploatacyjne od urządzeń OLIVETTI 2.14. Materiały eksploatacyjne od urządzeń TOSHIBA 2.15. Materiały eksploatacyjne od urządzeń INNYCH 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zatem Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej, lub kilku części przedmiotu zamówienia określonego w Arkuszach cenowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy wykaz zamawianych artykułów zawierają arkusze cenowe stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 5.1. Termin obowiązywania umowy w każdej z części przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wykorzystania wartości umowy w zależności od tego co nastąpi jako pierwsze. 5.2. Realizacja zamówienia sukcesywnego nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od terminów składania tych zamówień, określonych w pkt 3.10. niniejszej SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu PUNKTACJA SIWZ. 3) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych nadzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1ustawy Pzp, tj.: a. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 10) Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 3 lit. a. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11)Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ust. 10)SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 10) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 8 ust. 11) SIWZ stosuje się odpowiednio. PEŁNY WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW ZOSTAŁ OPISANY w pkt. 8 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawieart. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia. 2) Wycofania z sieci dystrybucji produktu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić towar będący technicznym następcą produktu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy produkt będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych produktu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego produktu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę produktu. 3) Zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 1) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych asortymentów w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w Załączniku nr 1). 4) Spełnienia łącznie następujących warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) Gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6) Gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2021-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2021-02-20T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2021 r. o godz 10:30. w gmachu Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przyul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, w SaliPosiedzeń Senatu (nr. 14.)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek BROTHER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek CANON
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek EPSON
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek HP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 5 - Materiały eksploatacyjne do drukarek KONICA/MONOLTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 6 - Materiały eksploatacyjne do drukarek KYOCERA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 7 - Materiały eksploatacyjne do drukarek LEXMARK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 8 - Materiały eksploatacyjne do drukarek OKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarek RICOH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 10 - Materiały eksploatacyjne do drukarek SAMSUNG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek XEROX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 12 - Materiały eksploatacyjne do drukarek SHARP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 13 - Materiały eksploatacyjne do drukarek OLIVETTI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 14 - Materiały eksploatacyjne do drukarek TOSHIBA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 15 - Materiały eksploatacyjne do INNYCH DRUKAREK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, GWARANCJI, KRYTERIÓW RÓWNOWAŻNOŚCI ZOSTAŁ OPISANY W pkt. 3 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)