| GuidZP400 |
a69be56d-a962-41f2-b98e-d659206da455
|
| Biuletyn |
777366-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
|
| Regon |
37102087700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
013 4655950, 4655966,
|
| Zamawiajacy fax |
134 655 959
|
| Zamawiajacy email |
asabat@pwsz-sanok.edu.pl,
|
| Adres strony url |
https://up-sanok.edu.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – tryb pozakonkursowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia państwowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz-sanok.4bip.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie na adres Zamawiającego, z adnotacją wskazaną w rozdziale XIII SIWZ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój nr 202
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu aktywnego do Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza)
|
| Numer referencyjny |
DO.262-27.20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu aktywnego do Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w ramach projektu pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej dla kierunków; pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne oraz wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku mechanika i budowa maszyn w PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku – nr RPPK.06.04.02-18-0001/18. Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – tryb pozakonkursowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32413100-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:
- wykonał jedną dostawę wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych (np. przełączniki sieciowe) o wartości co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) brutto;
- wykonał jedną dostawę wraz z montażem sprzętu do przetwarzania i przechowywania danych o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) brutto;
b. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże na dzień składania ofert, że dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia:
-Inżynierem sieciowym posiadającym następujące kwalifikacje:
• co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania certyfikatu wydanego przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych) na stanowisku inżyniera sieciowego.
• posiadający certyfikat wydany przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych (oferowanego przełącznika sieciowego).
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz zawierający co najmniej:
a. Dwie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, tj.
• jedna dostawa wraz z konfiguracją urządzeń sieciowych (np. przełączniki sieciowe) o wartości co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) brutto,
• jedna dostawa wraz z montażem sprzętu do przetwarzania i przechowywania danych o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) brutto,
wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ.
b. Posiadanie osoby w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
• Inżyniera sieciowego posiadającego następujące kwalifikacje:
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania certyfikatu wydanego przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych) na stanowisku inżyniera sieciowego.
- posiadający certyfikat wydany przez producenta oferowanych urządzeń sieciowych (oferowanego przełącznika sieciowego).
Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy; b) powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą” ), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; d) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania. e) w przypadku, gdy urządzenia będące przedmiotem zamówienia zostaną wycofane z rynku przez producentów. 2. Istotne postanowienia umowy oraz katalog okoliczności, które mogą spowodować istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4. Jeżeli na podstawie art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług UP im. Jana Grodka w Sanoku otrzyma potwierdzenie, że wybrany sprzęt komputerowy, będący przedmiotem umowy jest przeznaczony dla placówek oświatowych, to kwota wynagrodzenia zostanie pomniejszona o podatek VAT, który wynosi 0%
|
| IV 4 4 data |
2021-01-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|