Dostawa mebli laboratoryjnych w ramach projektu: „Kreatywni w centrum” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-13 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777319-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli laboratoryjnych w ramach projektu: „Kreatywni w centrum” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego

1 Dygestorium demonstracyjne przeszklone z wentylatorem 1 szt
2 Stół demonstracyjny wyspowy 2 szt
3 Stół demonstracyjny 1 szt
4 Stół demonstracyjny z szafkami 1 szt
5 Stół uczniowski 8 szt
6 Stół laboratoryjny na biurety 1 szt
7 Krzesło laboratoryjne 17 szt
8 Regał przeszklony 1 1 szt
9 Regał przeszklony 2 1 szt

3.2 CPV:
Główny kod CPV:
9180000-7 Meble laboratoryjne
Pozostałe kody:

39130000-2 Meble biurowe
39113000-7 Różne siedziska i krzesła
39150000-8 Różne meble i wyposażenie

3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7f3cab7-74d0-4c40-9bab-7d93c3208a15
Biuletyn 777319-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
Regon 36527469000000
Zamawiajacy adres ulica Stefana Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 115
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-542
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426377278
Zamawiajacy fax 426377278
Zamawiajacy email beata.sepska@cez.lodz.pl
Adres strony url https://cezlodz.bip.wikom.pl/ w zakładce tego postępowania
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Kreatywni w centrum”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://cezlodz.bip.wikom.pl/ ( w zakładce odpowiedniego postępowania)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, ul. Stefana Żeromskiego 115, 90-542 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli laboratoryjnych w ramach projektu: „Kreatywni w centrum” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Numer referencyjny 8/kwc/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli laboratoryjnych w ramach projektu: „Kreatywni w centrum” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego 1 Dygestorium demonstracyjne przeszklone z wentylatorem 1 szt 2 Stół demonstracyjny wyspowy 2 szt 3 Stół demonstracyjny 1 szt 4 Stół demonstracyjny z szafkami 1 szt 5 Stół uczniowski 8 szt 6 Stół laboratoryjny na biurety 1 szt 7 Krzesło laboratoryjne 17 szt 8 Regał przeszklony 1 1 szt 9 Regał przeszklony 2 1 szt 3.2 CPV: Główny kod CPV: 9180000-7 Meble laboratoryjne Pozostałe kody: 39130000-2 Meble biurowe 39113000-7 Różne siedziska i krzesła 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następniezbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ ZOFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu:8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia zpostępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, któryzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje opodwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składakażdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia nastronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowegopostępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców, którzy złożyli oferty wprzedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiegooświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, naktórych zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawyoraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niżoświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonujeodpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy równieżwspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nichdotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem najęzyk polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialniepoświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopiadokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadkuwskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganychoświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególnościoświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: a) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; b) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie mebli, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na meble nie gorsze niż zaoferowane; c) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; d) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; e) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; f) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
IV 4 4 data 2021-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki Ofertę nalezy złożyć w języku polskim. Dokumenty złożone w języku obcym nalezy złożyć wraz z tłumaczeniem.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)