Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Mszczonów Id 143802_5 obręby: 143802_5.0020 Grabce Towarzystwo, 143802_5.0052 Świnice, 143802_5.0065 Nowy Dworek, 143802_5.0066 Olszówka, 143802_5.0067 Wręcza

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-29 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Żyrardów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi gromadzenia oraz scalania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777277-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723140009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Mszczonów Id 143802_5 obręby: 143802_5.0020 Grabce Towarzystwo, 143802_5.0052 Świnice, 143802_5.0065 Nowy Dworek, 143802_5.0066 Olszówka, 143802_5.0067 Wręcza
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Mszczonów Id 143802_5 dla obrębów:
143802_5.0020 Grabce Towarzystwo,
143802_5.0052 Świnice,
143802_5.0065 Nowy Dworek,
143802_5.0066 Olszówka,
143802_5.0067 Wręcza.




Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące konturów budynków, utworzenie lub modyfikacja oraz weryfikacja cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych, zgodnie z aktualnym zagospodarowaniem terenu, a także na podstawie analizy materiałów źródłowych (mapy klasyfikacyjne i ewidencyjne, uproszczony plan urządzania lasu) dla pięciu obrębów ewidencyjnych gminy Mszczonów.

2) Pozyskanie z rejestrów publicznych danych odnośnie podmiotów władających i będących właścicielami nieruchomości

3) Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i harmonizacji danych o gruntach budynkach i lokalach w systemie GEO-INFO MAPA oraz EGB V (lub obowiązującym w dniu odbioru).

3. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania zamówienia określa:
- Warunki techniczne – „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków”, stanowiące załącznik nr 10 do Umowy.
- wzór Umowy załącznik do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c98955a7-c808-4c45-8740-41886c86e6fc
Biuletyn 777277-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 75015125000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Limanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Żyrardów
Zamawiajacy kod pocztowy 96-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 046 8553717, 8553599, 8554569
Zamawiajacy fax 468 552 021
Zamawiajacy email starostwo@powiat-zyrardowski.pl
Adres strony url http://bip.powiat-zyrardowski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat-zyrardowski.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat-zyrardowski.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Żyrardowie, ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Mszczonów Id 143802_5 obręby: 143802_5.0020 Grabce Towarzystwo, 143802_5.0052 Świnice, 143802_5.0065 Nowy Dworek, 143802_5.0066 Olszówka, 143802_5.0067 Wręcza
Numer referencyjny ZP.272.3.17.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Mszczonów Id 143802_5 obręby: 143802_5.0020 Grabce Towarzystwo, 143802_5.0052 Świnice, 143802_5.0065 Nowy Dworek, 143802_5.0066 Olszówka, 143802_5.0067 Wręcza Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Mszczonów Id 143802_5 dla obrębów: 143802_5.0020 Grabce Towarzystwo, 143802_5.0052 Świnice, 143802_5.0065 Nowy Dworek, 143802_5.0066 Olszówka, 143802_5.0067 Wręcza. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące konturów budynków, utworzenie lub modyfikacja oraz weryfikacja cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych, zgodnie z aktualnym zagospodarowaniem terenu, a także na podstawie analizy materiałów źródłowych (mapy klasyfikacyjne i ewidencyjne, uproszczony plan urządzania lasu) dla pięciu obrębów ewidencyjnych gminy Mszczonów. 2) Pozyskanie z rejestrów publicznych danych odnośnie podmiotów władających i będących właścicielami nieruchomości 3) Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji i harmonizacji danych o gruntach budynkach i lokalach w systemie GEO-INFO MAPA oraz EGB V (lub obowiązującym w dniu odbioru). 3. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania zamówienia określa: - Warunki techniczne – „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków”, stanowiące załącznik nr 10 do Umowy. - wzór Umowy załącznik do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72314000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu, składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej (1) usługi wykonania prac geodezyjnych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków /załącznik 7/. c.2 Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia /Załącznik nr 6/ , legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania niezbędne do wykonania zamówienia publicznego: a) 3 osób, w tym co najmniej 1 osoba posiadające uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii , o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne z zakresu: - geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów pranych b) w tym kierownika prac (kierownik odpowiedzialny będzie za kontrolę realizacji zamówienia, terminowości i jakości prac; koordynację i monitoring prac; dokonywanie uzgodnień z Zamawiającym; informowanie Zamawiającego o postępie prac zgodnie z harmonogramem prac /Załącznik 8/; udział w czynnościach odbioru i kontroli prac .
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 2) Dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W przypadku gdy Wykonawca wskazuje w wykazie prace wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat jego doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1.5.d Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy (brak podstaw do wykluczenia): 1) Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu, składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej (1) usługi wykonania prac geodezyjnych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków /załącznik 7/. c.2 Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia /Załącznik nr 6/ , legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania niezbędne do wykonania zamówienia publicznego: a) 3 osób, w tym co najmniej 1 osoba posiadające uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii , o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne z zakresu: - geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów pranych b) w tym kierownika prac (kierownik odpowiedzialny będzie za kontrolę realizacji zamówienia, terminowości i jakości prac; koordynację i monitoring prac; dokonywanie uzgodnień z Zamawiającym; informowanie Zamawiającego o postępie prac zgodnie z harmonogramem prac /Załącznik 8/; udział w czynnościach odbioru i kontroli prac . Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1. niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 1.3 Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu , to zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym w pkt 9.1. 1.4 Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy
IV 4 4 data 2021-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmii za wady
Znaczenie 20,00
  
Kryteria doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)