Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych.

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-18 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
Miejscowość Płońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777195-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych.
1) ilość, rodzaje worków, wymiary, ciężar, treść nadruków określa załącznik nr 2 do siwz,
2) powinny być wykonane z folii LDPE, odpornej na działanie promieni UV przez okres 1 roku, odpornej na niskie temperatury,
3) powinny być fabrycznie nowe,
4) powinny spełniać wymagania określone w PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych oraz spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań, określonym w art. 5 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1140) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431),
5) powinny mieć otwory na górnej części umożliwiające zawieszenie worka na stojaku,
6) powinny być oznaczone nadrukiem określonym w załączniku nr 3 do siwz, a nadruk powinien być wykonany systemem potokowym 2-3 krotnym,
7) kolor nadruku: biały dla worka brązowego, czarny dla pozostałych worków,
8) powinny być wyposażone w taśmę umieszczoną w zakładkach bocznych worka, umożliwiającą zamknięcie worka,
9) powinny być cięte (nie w rolkach),
10) tworzywa sztuczne i barwniki wykorzystywane do produkcji worków nie mogą zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, powinny być obojętne dla wód gruntowych,
11) wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii,
12) grubość od 35 do 50 µm,
13) ilości worków określone w załączniku nr 2 są ilościami maksymalnymi, które zamawiający może zakupić w trakcie trwania umowy,
14) zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie:
• worki zielone 140 000 szt.
• worki niebieskie 121 000 szt.
• worki białe 50 000 szt.
• worki żółte 470 000 szt.
• worki brązowe 100 000 szt.
• worki zielone 60 000 szt.
i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji. W przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, umowa wygasa bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń przez Strony. Decyzja o dostawach objętych prawem opcji uzależniona będzie od decyzji zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonej w ramach prawa opcji wielkości maksymalnej na warunkach zawartej umowy, bez konieczności prowadzenia negocjacji między stronami.
15) Prawo opcji obejmuje dostarczanie worków w okresie realizacji umowy.
2. W ramach zamówienia należy:
1) sporządzić matryce wg wzorów określonych w załączniku nr 3 do siwz,
2) dostarczać worki na paletach, w paczkach po 200 szt., na których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4a5062b8-71a6-405a-b2c6-6fbbe7d1a2a0
Biuletyn 777195-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
Regon 13031457400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Płońsk
Zamawiajacy kod pocztowy 09-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 023 6624278 w, 35
Zamawiajacy fax 236 624 278
Zamawiajacy email zamowienia@pgk.plonsk.pl
Adres strony url www.pgk.plonsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgk.plonsk.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PGK w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych.
Numer referencyjny 19/PN/WO/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych. 1) ilość, rodzaje worków, wymiary, ciężar, treść nadruków określa załącznik nr 2 do siwz, 2) powinny być wykonane z folii LDPE, odpornej na działanie promieni UV przez okres 1 roku, odpornej na niskie temperatury, 3) powinny być fabrycznie nowe, 4) powinny spełniać wymagania określone w PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych oraz spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań, określonym w art. 5 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1140) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431), 5) powinny mieć otwory na górnej części umożliwiające zawieszenie worka na stojaku, 6) powinny być oznaczone nadrukiem określonym w załączniku nr 3 do siwz, a nadruk powinien być wykonany systemem potokowym 2-3 krotnym, 7) kolor nadruku: biały dla worka brązowego, czarny dla pozostałych worków, 8) powinny być wyposażone w taśmę umieszczoną w zakładkach bocznych worka, umożliwiającą zamknięcie worka, 9) powinny być cięte (nie w rolkach), 10) tworzywa sztuczne i barwniki wykorzystywane do produkcji worków nie mogą zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, powinny być obojętne dla wód gruntowych, 11) wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii, 12) grubość od 35 do 50 µm, 13) ilości worków określone w załączniku nr 2 są ilościami maksymalnymi, które zamawiający może zakupić w trakcie trwania umowy, 14) zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie: • worki zielone 140 000 szt. • worki niebieskie 121 000 szt. • worki białe 50 000 szt. • worki żółte 470 000 szt. • worki brązowe 100 000 szt. • worki zielone 60 000 szt. i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji. W przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, umowa wygasa bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń przez Strony. Decyzja o dostawach objętych prawem opcji uzależniona będzie od decyzji zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji usług do ustalonej w ramach prawa opcji wielkości maksymalnej na warunkach zawartej umowy, bez konieczności prowadzenia negocjacji między stronami. 15) Prawo opcji obejmuje dostarczanie worków w okresie realizacji umowy. 2. W ramach zamówienia należy: 1) sporządzić matryce wg wzorów określonych w załączniku nr 3 do siwz, 2) dostarczać worki na paletach, w paczkach po 200 szt., na których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga realizowania przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Płońsku przy ulicy Mickiewicza 4 w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 14:00. 3. Umowa będzie realizowana sukcesywnie w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej. 4. Termin realizacji określa się do 5 dni od dnia złożenia zamówienia. 5. Zamówienia określać będą ilości i rodzaje worków.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej trzy dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów za kwotę co najmniej 150 000,00 PLN brutto każda z nich w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Należycie zrealizowane dostawy należy potwierdzić referencjami lub innymi dokumentami, wystawionymi przez podmiot, dla którego dostawę zrealizowano.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg wzoru załącznik Nr 6 do siwz). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z nich. Oświadczenie Wykonawca winien złożyć w oryginale.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 7 do siwz).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający 1) żąda złożenia wraz z ofertą po 5 sztuk każdego z rodzajów worków, zgodnych z opisem zawartym w siwz i załączniku nr 2 do siwz. Worki mogą posiadać dowolnej treści nadruk. Zamawiający na etapie badania ofert oceni zgodność wykonania worków z wymaganiami stawianymi w siwz, ponieważ treść oferty musi znaleźć potwierdzenie wymagań określonych przez zamawiającego. 2) żąda złożenia wraz z ofertą Atestu higienicznego Narodowego instytutu Zdrowia Publicznego PZH. 3) żąda złożenia deklaracji zgodności w oparciu o normy: a) PN-EN 13430, b) PN-EN 13431.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do siwz). 2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych). 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert a dowód jego wniesienia dołącza do oferty w następujący sposób: 1) Wadium wniesione w formach niepieniężnych. Oryginał należy załączyć do oferty jako odrębny dokument, który zostanie zwrócony wykonawcy w terminie określonym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych a jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy złączyć z pozostałymi dokumentami, stanowiącymi ofertę, 2) Wadium wniesione w formach pieniężnych. a) Do oferty należy załączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego nr 26 8230 0007 0201 4386 2000 0002 z dopiskiem „Wadium – przetarg nr 19/PN/WO/2020”. c) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 1.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299). 1.3. Wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.4. W ofercie należy wpisać numer konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w formie pieniężnej oraz adres, pod który zamawiający odeśle oryginał wadium wniesionego w formie bezgotówkowej. 1.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tej sytuacji wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych, a także w następujących przypadkach: 1) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, zmiana będzie możliwa w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie, 2) w zakresie cen określonych w formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno – prawnych, w tym np. podatku VAT. W tym przypadku, Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego według nowych ustawowych zasad. 2. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane jako zmiany umowy wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tych zmian, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, które nie prowadzą również do zachwiania pozycji konkurencyjnej Wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzą do zmiany kręgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu. 3. Zmiany, o których mowa powyżej nie wymagają sporządzania aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2021-02-16T00:00:00+01:00

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)