| GuidZP400 |
8a17bf9e-302e-449c-8f0e-bf71840b81a2
|
| Biuletyn |
777046-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
|
| Regon |
85163430300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
014 6316601, 6316612
|
| Zamawiajacy fax |
146 316 600
|
| Zamawiajacy email |
j_ligeza@pwsztar.edu.pl
|
| Adres strony url |
https://www.pwsztar.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt "Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie - program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. Umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017r.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.pwsztar.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.pwsztar.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych do sal MCSM PWSZ w Tarnowie
|
| Numer referencyjny |
L.Dz./K-dzpz/382-5/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i materiałów medycznych do sal MCSM PWSZ w Tarnowie w ramach projektu "Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie - program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo".
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
Umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017r.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Plecak ratowniczy z wyposażeniem
2. Zestaw drobnego sprzętu medycznego do sali wysokiej wierności
3. Zestaw drobnego sprzętu medycznego do sali OSCE
4. Zestaw drobnego sprzętu medycznego do sali ALS
5. Zestaw drobnego sprzętu medycznego do sali BLS
6. Zestaw drobnego sprzętu medycznego do sali ćwiczeń umiejętności pielęgniarskich
7. Zestaw drobnego sprzętu medycznego do sali umiejętności technicznych
Główny kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne
Dodatkowy kod CPV: 33141620-2 zestawy medyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
56
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej jednej dostawy drobnego sprzętu i materiałów medycznych zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 45.000 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedkłada zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedkłada zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada wykaz zawierający wykonaną co najmniej jedną dostawę drobnego sprzętu i materiałów medycznych zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 45.000 zł brutto a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do siwz.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis oferowanego drobnego sprzętu i materiałów medycznych wg załącznika nr 1 do siwz.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2021-01-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|