| Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli dla szkół podstawowych w Gminie Sułoszowa, tj. Szkoły Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Szkoły Podstawowej nr 2 w Sułoszowej, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielmoży oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: - CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego” dla: I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9 II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316 III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55 IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12 Zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa mebli” dla: I Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316 Zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym tzw. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążone prawami osób trzecich, oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych. 5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówieni na koszt własny i ryzyko, na wskazany adres szkoły w umowie, w godzinach pracy w dni robocze w godz. 8:00 – 14:00. Do obowiązków Wykonawcy /Dostawcy należeć będzie wniesienie towarów do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku mebli, do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz ustawienie mebli we wskazanym miejscu. W przypadku sprzętu multimedialnego i komputerowego do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz konfiguracja urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca/Dostawca części 1 przedmiotu zamówienia dot. sprzętu multimedialnego przeprowadzi na swój koszt szkolenia z zastosowania TIK w edukacji tj. obsługi monitorów interaktywnych i ich wykorzystania w czasie zajęć z uczniami, poświadczone certyfikatem ukończenia szkolenia. Szkolenie odbędzie się w siedzibie danej szkoły lub w formie on-line. |
| GuidZP400 |
9b2cbf2d-1d60-4328-9c2d-5368758f8a1b
|
| Biuletyn |
776269-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sułoszowa
|
| Regon |
65406100000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
139
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sułoszowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-045
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 3896028
|
| Zamawiajacy fax |
12 3896028 wew. 29
|
| Zamawiajacy email |
gmina@suloszowa.pl
|
| Adres strony url |
www.suloszowa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.malopolska.pl/ugsuloszowa
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie; pocztą, kurierem, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Sułoszowa 32-045 Sułoszowa; ul. Krakowska 139 - dziennik podawczy (pok. 25)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli dla szkół podstawowych w Gminie Sułoszowa
|
| Numer referencyjny |
GK.271.10.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, mebli dla szkół podstawowych w Gminie Sułoszowa, tj. Szkoły Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Szkoły Podstawowej nr 2 w Sułoszowej, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielmoży oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: - CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego” dla: I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9 II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316 III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55 IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12 Zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa mebli” dla: I Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316 Zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym tzw. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążone prawami osób trzecich, oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dołączonych do niej załącznikach - pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów (marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych. 5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówieni na koszt własny i ryzyko, na wskazany adres szkoły w umowie, w godzinach pracy w dni robocze w godz. 8:00 – 14:00. Do obowiązków Wykonawcy /Dostawcy należeć będzie wniesienie towarów do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku mebli, do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz ustawienie mebli we wskazanym miejscu. W przypadku sprzętu multimedialnego i komputerowego do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz konfiguracja urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca/Dostawca części 1 przedmiotu zamówienia dot. sprzętu multimedialnego przeprowadzi na swój koszt szkolenia z zastosowania TIK w edukacji tj. obsługi monitorów interaktywnych i ich wykorzystania w czasie zajęć z uczniami, poświadczone certyfikatem ukończenia szkolenia. Szkolenie odbędzie się w siedzibie danej szkoły lub w formie on-line.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty. 1. Formularz „OFERTA” – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1.1. lit. a), b) SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 8 do SIWZ, w przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: a) termin realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: opóźnienia w dostawie asortymentu od producenta, itp.). W takim przypadku strony mogą przesunąć termin realizacji o czas niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, b) personel związany z realizacja zamówienie w tym nie będący stroną umowy tzn. ,,Zamawiającym” i ,,Wykonawcą”. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmieniamy personel musi również spełniać warunki postawione na etapie postępowania przetargowego, co Wykonawca wykaże Zamawiającemu, c) adres siedziby Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, d) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana, e) asortyment wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia w okolicznościach niezależnych od Wykonawcy, np. w wyniku zakończenia wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji możliwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana całkowitej wartości umowy, f) stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, g) podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie chciał wprowadzić podwykonawcę to zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem aneksu do umowy oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 potwierdzające że wprowadzany podwykonawca również spełnia postawione procedurą przetargową warunki udziału i nie podlegania wykluczeniu. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadzić, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje się również wobec dalszych podwykonawców. 2. Zamawiający informuje, że możliwa jest również zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozostałych okolicznościach, nie ujętych w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej SIWZ, szczegółowo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-16T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego dla: I Szkoła Podstawowa nr 1 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Szkolna 9 II Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316 III Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielmoży, 32-045 Sułoszowa, Wielmoża, ul. Szkolna 55 IV Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, 32-045 Sułoszowa, Wola Kalinowska ul. Szkolna 12 Zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa mebli
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-16T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa mebli dla: I Szkoła Podstawowa nr 2 w Sułoszowej, 32-045 Sułoszowa, ul. Olkuska 316 Zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| | |