GuidZP400 |
bd6c365d-5247-40c2-9d23-af0c108c4be1
|
Biuletyn |
775586-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
|
Regon |
00028903500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-055
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2083547,
|
Zamawiajacy fax |
32 2083568
|
Zamawiajacy email |
jjeziorski@sum.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup środków czystości, worków i pojemników na odpady medyczne oraz koszy modułowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 24 miesięcy.
|
Numer referencyjny |
RZP/PN/37/1/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości, worków i pojemników na odpady medyczne oraz koszy modułowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
w okresie 24 miesięcy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów: Pakiet nr 1: Środki myjąco-konserwujące do szorowarek; Pakiet nr 2: Środki czyszczące; Pakiet nr 3: Akcesoria wymienne do odkurzaczy; Pakiet nr 4: Pojemniki na odpady medyczne; Pakiet nr 5: Worki na odpady medyczne; Pakiet nr 6: Stelaże na odpady medyczne; Pakiet nr 7: Słoiki; Pakiet nr 8: Kosze modułowe. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2.1 – 2.8 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych:
Pakiet nr 1 – 3: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Pakiet nr 4 – 7: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Pakiet nr 8: 80 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw powiadamiając uprzednio Zamawiającego o realizacji dostawy z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz następujących przypadków:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia: zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w § 2 ust. 1 lub ze względu na przyczyny leżącego po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. Siłę wyższą, np. pożar, zalanie, itp.; We wskazanym powyżej przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować
o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. Wydłużenie terminu realizacji umowy powyżej 24 miesięcy (lecz nie więcej niż o kolejne 12 miesięcy), pozostanie bez wpływu na wysokość cen jednostkowych zawartych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, które pozostaną bez zmian). 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 3) zmiany podwykonawcy ze względów losowych w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy, 5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą, 6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2021-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki myjąco-konserwujące do szorowarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup środków myjąco-konserwujących do szorowarek na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki czyszczące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup środków czyszczących na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.2, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria wymienne do odkurzaczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831310-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup akcesorii wymiennych do odkurzaczy na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.3, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup pojemników na odpady medyczne na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.4, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Worki na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup worków na odpady medyczne na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.5, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Stelaże na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup stelaży na odpady medyczne na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.6, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Słoiki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup słoików na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.7, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Kosze modułowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę.
Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 80 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup koszy modułowych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.8, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
|
| |