Zakup środków czystości, worków i pojemników na odpady medyczne oraz koszy modułowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 24 miesięcy.

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-18 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Preparaty piorące,
  • Worki i torby,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 775586-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 398313100, 349284806, 189300007, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości, worków i pojemników na odpady medyczne oraz koszy modułowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
w okresie 24 miesięcy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów: Pakiet nr 1: Środki myjąco-konserwujące do szorowarek; Pakiet nr 2: Środki czyszczące; Pakiet nr 3: Akcesoria wymienne do odkurzaczy; Pakiet nr 4: Pojemniki na odpady medyczne; Pakiet nr 5: Worki na odpady medyczne; Pakiet nr 6: Stelaże na odpady medyczne; Pakiet nr 7: Słoiki; Pakiet nr 8: Kosze modułowe. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2.1 – 2.8 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd6c365d-5247-40c2-9d23-af0c108c4be1
Biuletyn 775586-N-2020
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 00028903500000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547,
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email jjeziorski@sum.edu.pl,
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup środków czystości, worków i pojemników na odpady medyczne oraz koszy modułowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 24 miesięcy.
Numer referencyjny RZP/PN/37/1/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup środków czystości, worków i pojemników na odpady medyczne oraz koszy modułowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 24 miesięcy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 pakietów: Pakiet nr 1: Środki myjąco-konserwujące do szorowarek; Pakiet nr 2: Środki czyszczące; Pakiet nr 3: Akcesoria wymienne do odkurzaczy; Pakiet nr 4: Pojemniki na odpady medyczne; Pakiet nr 5: Worki na odpady medyczne; Pakiet nr 6: Stelaże na odpady medyczne; Pakiet nr 7: Słoiki; Pakiet nr 8: Kosze modułowe. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2.1 – 2.8 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: Pakiet nr 1 – 3: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną. Pakiet nr 4 – 7: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną. Pakiet nr 8: 80 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw powiadamiając uprzednio Zamawiającego o realizacji dostawy z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia: zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w § 2 ust. 1 lub ze względu na przyczyny leżącego po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. Siłę wyższą, np. pożar, zalanie, itp.; We wskazanym powyżej przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. Wydłużenie terminu realizacji umowy powyżej 24 miesięcy (lecz nie więcej niż o kolejne 12 miesięcy), pozostanie bez wpływu na wysokość cen jednostkowych zawartych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, które pozostaną bez zmian). 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 3) zmiany podwykonawcy ze względów losowych w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy, 5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą, 6) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 7) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki myjąco-konserwujące do szorowarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup środków myjąco-konserwujących do szorowarek na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.1, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup środków czyszczących na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.2, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria wymienne do odkurzaczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831310-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup akcesorii wymiennych do odkurzaczy na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.3, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pojemniki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup pojemników na odpady medyczne na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.4, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Worki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup worków na odpady medyczne na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.5, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Stelaże na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup stelaży na odpady medyczne na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.6, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Słoiki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup słoików na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.7, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Kosze modułowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia wg potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania kwoty umowy w terminie 24 miesięcy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłuższy jednak niż o 12 miesięcy, licząc od upływu 24 miesięcy, na które zawarto umowę. Termin realizacji dostaw cząstkowych: maksymalnie 80 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego pocztą elektroniczną.
Zalacznik krotki opis Zakup koszy modułowych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2.8, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)