| GuidZP400 |
77dd1ffb-3001-4d44-ae5d-89ba8b0f44d6
|
| Biuletyn |
777033-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
| Regon |
62648400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kaszubska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
70-952
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 4809100, 4809151, 52
|
| Zamawiajacy fax |
914 809 260
|
| Zamawiajacy email |
as_szczecin@sw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sw.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sw.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/as_szczecin
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
tradycyjnie w formie papierowej
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tłuszczów roślinnych do Aresztu Śledczego w Szczecinie.
|
| Numer referencyjny |
D/Kw.2232.13.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tłuszczów roślinnych do Aresztu Śledczego w Szczecinie.
LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. Margaryna do smarowania pieczywa o wartości tłuszczu min. 50% (kostka 250 g.). Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie I adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych, dacie przydatności do spożycia, warunków przechowywania, wadze, oznaczeniu partii produkcyjnej, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy kg 14000 15431100-9 PN-/A/-86901
2. Olej roślinny (butelka). Treść etykiet na opakowaniach winna zawierać informacje w języku polskim o nazwie I adresie producenta, o parametrach fizyko-chemicznych, dacie przydatności do spożycia, warunków przechowywania, wadze, oznaczeniu partii produkcyjnej, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zrealizowanej dostawy kg 2500 15411100-3 PN-/A/-86908
Powyższe zestawienie oznacza kolejno: przedmiot zamówienia, zapotrzebowanie ilościowe, kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień, Polską Normę.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15431100-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany:
a/ cen w przypadku:
- zmiany stawki podatku VAT oraz zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zmianie stawki z 7 – dniowym wyprzedzeniem – w przypadku zmiany stawki VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny poprzez doliczenie do podstawy opodatkowania (ceny netto) podatku VAT w stawce wynikającej ze zmiany;
- dopuszcza się dostawę przedmiotów umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie, o ile ich zastosowanie jest zgodne z prawem, z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i w umowie;
- dodatkowych rabatów oraz promocji producenckich skutkujących obniżeniem cen towarów, stanowiących przedmiot umowy, w odniesieniu do cen zaproponowanych w ofercie przetargowej, o ile ich zastosowanie jest zgodne z przepisami prawa – zmiana cen będzie każdorazowo uzgodniona między stronami umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
- wystąpienia okoliczności związanych ze skutkami COVID – 19 – Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zamiarze zmiany cen z min. 7 – dniowym wyprzedzeniem, wraz z podaniem jednoznacznych powodów konieczności wprowadzenia takich zmian – zmiana ta będzie możliwa jedynie za pisemną zgodą obu stron; w przypadku braku porozumienia w tym zakresie Wykonawca ma prawo jednostronnie wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia;
b/ terminu i sposobu realizacji oraz zakresu umowy, z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID – 19 - Wykonawca jest zobowiązany powiadomić zamawiającego o zamiarze zmiany warunków umowy z min. 7 – dniowym wyprzedzeniem, wraz z podaniem jednoznacznych powodów konieczności wprowadzenia takich zmian – zmiana ta będzie możliwa jedynie za pisemną zgodą obu stron; w przypadku braku porozumienia w tym zakresie Wykonawca ma prawo jednostronnie wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę zamieszczone w odrębnym pliku lub, w przypadku złożenia oferty w formie tradycyjnej, złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|