GuidZP400 |
459dc7ba-9d65-4fa5-8031-0b9205e6a446
|
Biuletyn |
774182-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Gryfinie sp. z o.o.
|
Regon |
32048174700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gryfino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
74-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 162 109
|
Zamawiajacy fax |
914 162 109
|
Zamawiajacy email |
szpital.gryfino@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-gryfino.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Powiatowy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-gryfino.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-gryfino.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Budynek administracji Szpitala Powiatowego w Gryfinie ul. Niepodległości 39; 74-100 Gryfino
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnych wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie
|
Numer referencyjny |
SZG/PRZETARG/02/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Gryfinie. Zakres zamówienia został podzielony na 18 zadań, których szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty, normy.
3. Szczegółowe dane wymagane w przypadku wyrobów sterylnych winny być umieszczone na opakowaniu i zawierać: datę ważności; numer serii; opis produktu.
4. Szczegółowe dane wymagane w przypadku wyrobów niesterylnych winy być umieszczone na opakowaniu i zawierać: datę ważności; opis produktu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokument potwierdzający dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty i formularz asortymentowo cenowy (zgodnie z załącznikiem Nr 1A/1B do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument).
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej.
Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy;
2) zmianę sposobu wykonania dostawy/realizacji Przedmiotu Umowy lub zmiany Wynagrodzenia w przypadku:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
b) zmiany wielkości opakowania – z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej za wyrób, o ile zamiana taka nie będzie skutkować zmniejszeniem ilości sztuk dostarczonego Wyrobu oraz nie będzie skutkować zwiększeniem należnej Wykonawcy ceny za dostarczenie tego Wyrobu w stosunku do jego ilości i ceny określonych w wyciągu z oferty Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1 do Umowy,
c) zmiany numeru katalogowego bądź nazwy własnej Wyrobu z zastrzeżeniem, że będzie on spełniał wymagania określone w załączniku nr 1 do Umowy,
d) zmiany elementów składowych przedmiotu Umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany,
e) zmiany sposobu konfekcjonowania dostarczanych Wyrobów, w przypadku wprowadzenia takiej zmiany przez wytwórcę (producenta) tych Wyrobów,
f) korzystania przez Zamawiającego z czasowych promocji cen Wyrobów, objętych Przedmiotem Umowy, gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego o promocji, wskazując który Wyrób jest nią objęty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie Umowy, na podstawie, której dany Wyrób jest dostarczany,
g) zmiany przedmiotu dostawy poprzez zastąpienie Wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie innymi wyrobami o analogicznym przeznaczeniu i spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego
w dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do Umowy; w szczególności lecz nie wyłącznie zmiana taka jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się wyrobów nowszej generacji, o lepszych parametrach, właściwościach użytkowych, czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiającego;
3) zmiany należnego Wykonawcy Wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że Wynagrodzenie netto oraz ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian, a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT oraz odpowiednio Wynagrodzenie oraz ceny jednostkowe brutto, waloryzacja Wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, będzie miała charakter automatyczny, Wykonawca naliczy VAT wg stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
3. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 ppkt 4 powyżej mogą dotyczyć wyłącznie zmian wprowadzonych przepisami uchwalonymi po upływie terminu składania ofert i obejmować będą wynagrodzenie należne za dostawy wykonane po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów.
4. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
|
IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1) UWAGA! Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji podawanych podczas sesji otwarcia ofert;
2) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
3) w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
4) ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2. Wykonawcy zagraniczni
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest zobowiązany zgodnie z Rozdziałem XII pkt 2 ppkt 1 złożyć wymienione tam dokumenty, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów:
a) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP,
b) o których mowa w § 5 pkt 2 - 4 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a oraz pkt 1 lit. b tiret drugie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b tiret pierwsze powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadane nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
|
| |