Dostawa różnych wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-15 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Gryfinie sp. z o.o.
Miejscowość Gryfino
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 774182-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Gryfinie. Zakres zamówienia został podzielony na 18 zadań, których szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty, normy.
3. Szczegółowe dane wymagane w przypadku wyrobów sterylnych winny być umieszczone na opakowaniu i zawierać: datę ważności; numer serii; opis produktu.
4. Szczegółowe dane wymagane w przypadku wyrobów niesterylnych winy być umieszczone na opakowaniu i zawierać: datę ważności; opis produktu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 459dc7ba-9d65-4fa5-8031-0b9205e6a446
Biuletyn 774182-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Gryfinie sp. z o.o.
Regon 32048174700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Gryfino
Zamawiajacy kod pocztowy 74-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 162 109
Zamawiajacy fax 914 162 109
Zamawiajacy email szpital.gryfino@poczta.onet.pl
Adres strony url www.szpital-gryfino.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Powiatowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-gryfino.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-gryfino.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Budynek administracji Szpitala Powiatowego w Gryfinie ul. Niepodległości 39; 74-100 Gryfino
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie
Numer referencyjny SZG/PRZETARG/02/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Gryfinie. Zakres zamówienia został podzielony na 18 zadań, których szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty, normy. 3. Szczegółowe dane wymagane w przypadku wyrobów sterylnych winny być umieszczone na opakowaniu i zawierać: datę ważności; numer serii; opis produktu. 4. Szczegółowe dane wymagane w przypadku wyrobów niesterylnych winy być umieszczone na opakowaniu i zawierać: datę ważności; opis produktu.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokument potwierdzający dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty i formularz asortymentowo cenowy (zgodnie z załącznikiem Nr 1A/1B do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 2. 2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez: 1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku: a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; 2) zmianę sposobu wykonania dostawy/realizacji Przedmiotu Umowy lub zmiany Wynagrodzenia w przypadku: a) gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, b) zmiany wielkości opakowania – z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej za wyrób, o ile zamiana taka nie będzie skutkować zmniejszeniem ilości sztuk dostarczonego Wyrobu oraz nie będzie skutkować zwiększeniem należnej Wykonawcy ceny za dostarczenie tego Wyrobu w stosunku do jego ilości i ceny określonych w wyciągu z oferty Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1 do Umowy, c) zmiany numeru katalogowego bądź nazwy własnej Wyrobu z zastrzeżeniem, że będzie on spełniał wymagania określone w załączniku nr 1 do Umowy, d) zmiany elementów składowych przedmiotu Umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, e) zmiany sposobu konfekcjonowania dostarczanych Wyrobów, w przypadku wprowadzenia takiej zmiany przez wytwórcę (producenta) tych Wyrobów, f) korzystania przez Zamawiającego z czasowych promocji cen Wyrobów, objętych Przedmiotem Umowy, gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego o promocji, wskazując który Wyrób jest nią objęty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenę promocyjną, dodatkowo przywołując oznaczenie Umowy, na podstawie, której dany Wyrób jest dostarczany, g) zmiany przedmiotu dostawy poprzez zastąpienie Wyrobów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie innymi wyrobami o analogicznym przeznaczeniu i spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do Umowy; w szczególności lecz nie wyłącznie zmiana taka jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się wyrobów nowszej generacji, o lepszych parametrach, właściwościach użytkowych, czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiającego; 3) zmiany należnego Wykonawcy Wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że Wynagrodzenie netto oraz ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian, a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT oraz odpowiednio Wynagrodzenie oraz ceny jednostkowe brutto, waloryzacja Wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, będzie miała charakter automatyczny, Wykonawca naliczy VAT wg stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury; 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 ppkt 4 powyżej mogą dotyczyć wyłącznie zmian wprowadzonych przepisami uchwalonymi po upływie terminu składania ofert i obejmować będą wynagrodzenie należne za dostawy wykonane po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów. 4. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV 4 4 data 2021-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) UWAGA! Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji podawanych podczas sesji otwarcia ofert; 2) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 3) w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; 4) ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Wykonawcy zagraniczni 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest zobowiązany zgodnie z Rozdziałem XII pkt 2 ppkt 1 złożyć wymienione tam dokumenty, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: a) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, b) o których mowa w § 5 pkt 2 - 4 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a oraz pkt 1 lit. b tiret drugie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b tiret pierwsze powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadane nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: umowa wykonywana będzie w okresie 12 miesięcy, licząc od daty jej zawarcia, w formie częściowych dostaw realizowanych na zamówienie które będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego w zależności od aktualnych potrzeb (dostawy cząstkowe realizowane w ciągu min. 2 dni max. 5 dni, licząc od otrzymania zamówienia), jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1B do SIWZ - „Formularz asortymentowo - cenowy“.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)