GuidZP400 |
06c9030c-7cd1-42fe-8daa-426e005b9d4e
|
Biuletyn |
774803-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
|
Regon |
36895357400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lenartowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
507 836 531, 798 870 477
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
a.lachowicz@pcinn.org, m.dygon@pcinn.org
|
Adres strony url |
www.pcinn.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Podkarpackie Centrum Innowacji” w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.pcinn.org/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej przesłanej do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpackie Centrum Innowacji spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów – (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie, w związku z projektem pn. Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanym w ramach Osi Priorytetowej nr 1 „Konkurencyjna Innowacyjna Gospodarka” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części:
a) część I: Laptopy,
b) część II: Telefony komórkowe,
c) część III: Drukarka atramentowa A3+,
d) część IV: Różny sprzęt komputerowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
99999997,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem:
a. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy komputerów przenośnych, wykonane
w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części I zamówienia);
b. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy telefonów komórkowych, wykonane
w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części II zamówienia);
c. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy urządzeń drukujących, wykonane w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części III zamówienia);
d. min. 1 zrealizowane zamówienie w zakresie dostawy różnego rodzaju peryferyjnego sprzętu komputerowego, wykonane w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dla części IV zamówienia);
W przypadku, w którym Wykonawca będzie składał Ofertę na więcej jak jedna część zamówienia, Zamawiający dopuszcza, by doświadczenie, na które się powołuje, było wykonane w ramach jednej umowy. Zamawiający nie stawia żadnych wymagań co do minimalnej wartości dostaw zrealizowanych w ramach doświadczenia, na które powołuje się Wykonawca.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z p. VII.2.3) lit. a) i/lub b) i/lub c) i/lub d) SIWZ w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ (dla części, na którą/które Wykonawca zamierza złożyć ofertę);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 (oraz zgodnie z załącznikiem nr 8) do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty.
2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do SIWZ;
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w p. VI.3.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w p. VI.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wypełniony i złożony wraz z ofertą „Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 8 do SIWZ w zakresie części, na którą/które Wykonawca składa ofertę.
6. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie w stosunku do treści oferty, wynikających
z ustawy Pzp lub w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, w tym w przypadkach określonych poniżej:
1). Zmiana umownego zakresu zamówienia – w przypadku:
a) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych,
b) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone
z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy (§ 3571 kc).
c) w zakresie zmiany parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po podpisaniu Umowy zaszłaby sytuacja, że producent sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i Umowie, której nie można było przewidzieć w chwili podpisywania Umowy.
2). Zmiana wynagrodzenia:
a) W przypadku ustawowej zmiany lub powstania nowych okoliczności rzutujących na zmianę stawki procentowej podatku VAT w trakcie realizacji umowy przewiduje się możliwość przeliczenia ceny umownej w stosunku do zmienionej stawki podatku VAT, w wyniku czego ustalona zostanie ostateczna wartość umowy, co zostanie wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiana wynagrodzenia musi być zatwierdzona przez Zamawiającego.
3). Zmiana podwykonawcy
Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy wyszczególnionego w umowie za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek.
4.) Zmiana terminu dostawy - jeżeli z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z uwagi na konieczność zachowania wymogów sanitarnych związanych ze stanem pandemii, dostawa w zaoferowanym terminie nie będzie możliwa.
|
IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|